Food Park City: Εναλλακτική εμπειρία street food στην Λευκωσία
13:30 - 11 Αυγούστου 2016
Το Food Park City ανοίγει τις πύλες του για να υποδεχτεί λιχουδιές «των δρόμων» όλου του κόσμου στη Λευκωσία, και συγκεκριμένα στη Λεωφόρο Τσερίου στο Στρόβολο. Μία τάση που απλώνεται σαν κύμα σε όλο τον κόσμο έρχεται για πρώτη φορά στη Λευκωσία με ιδιαίτερες συνταγές στο μενού, μυστικά νοστιμιάς και ό,τι κάνει τόσο αγαπημένη τη γαστρονομία του δρόμου.
Το Food Park City δημιουργήθηκε σε ένα χώρο επί της Λεωφόρου Τσερίου, συνολικής έκτασης 2.300 τετραγωνικών μέτρων και είναι χωρητικότητας 300 ατόμων. Σκοπός του νέου αυτού project είναι να προσφέρει στους πελάτες του μια εναλλακτική εμπειρία στην έξοδό τους με φίλους ή οικογένεια και να απολαύσουν ξεχωριστές streetεκδοχές από διαφορετικές κουζίνες.
Αν και η ιδέα του project, σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες Μαρίνο Καραγιάννη και Νικόλα Μουσκουντή, υπήρχε νοητά στο μυαλό τους εδώ και δύο χρόνια, μπήκε σε τροχιά υλοποίησης το Φεβρουάριο του 2016, οπόταν και ξεκίνησαν τα πρώτα έργα. Σημειώνεται πως το όλο concept των Food Park είναι διαδεδομένο σε αρκετές χώρες του εξωτερικού, ενώ οι Μαρίνος και Νικόλας την προσάρμοσαν στα κυπριακά δεδομένα.
Μιλώντας στο InBusinessNews, ο ιδιοκτήτης/διευθυντής της εταιρείας, Μαρίνος Καραγιάννης, δήλώσε ότι οι στόχοι της επιχείρησης είναι η ποιότητα, το ιδιαίτερο concept, η εναλλακτική εμπειρία για την έξοδό τους, η γρήγορη εξυπηρέτηση του πελάτη και η ξεχωριστή γεύση με διαλεχτά υλικά.
Η κουζίνα θα είναι ανοικτή στο κοινό (open kitchen), με τον Chef και τους 10 βοηθούς κουζίνας να παρασκευάζουν το φαγητό ενώπιον του πελάτη ο οποίος θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε κρύα και ζεστά πιάτα αλλά και γλυκά, καθώς επίσης και μικρά σνακ, όλα φτιαγμένα στο χέρι.
Το «Park» αντιπροσωπεύει τον περιφραγμένο παιδότοπο που βρίσκεται στον εξωτερικό χώρο, όπου οι γονείς θα έχουν την ευχέρεια να αφήσουν ελεύθερα τα παιδιά τους σε ένα ασφαλές χώρο καθώς θα απολαμβάνουν το καφέ τους στον περιβάλλοντα χώρο ή στο εξωτερικό Beer Garden (χώρος εστίασης με κεντρικό bar).
Σκοπός, σύμφωνα με τους ίδιους, είναι η παροχή διαφορετικής εμπειρίας εξόδου στους κατοίκους της πρωτεύουσας καθώς και άλλων πόλεων που θα επισκέπτονται το χώρο, με γνώμονα τις ανάγκες του πελάτη, την καλή ποιότητα και τις χαμηλές τιμές, καθημερινά, από το πρωί μέχρι το βράδυ.