18η νίκη για την Porsche στο Le Mans

Άλλη μια νίκη για την Porsche στον δυσκολότερο αγώνα ταχύτητας στον κόσμο. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και για 18η φορά, το πιο βαρύτιμο τρόπαιο ταχύτητας βρίσκει σπίτι στο αρχηγείο της Porsche. Το 2015 ήταν οι Earl Bamber, Nico Hülkenberg και Nick Tandy που κέρδισαν με την δική τους Porsche 919 Hybrid. Η πρώτη νίκη της Porsche στο Le Mans είχε έρθει στις 14 Ιουνίου του 1970 με την 917 KH Coupé και οδηγούς τους Hans Herrmann και Richard Attwood.

Η μάχη ανάμεσα στην Porsche και την Toyota για τις 24ης ώρες του Le Mans είχε πάρει φωτιά από τα μεσάνυχτα του Σαββάτου ενώ κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ποια θα ήταν η κατάληξη της. Η Toyota κράταγε ένα προβάδισμα 30 δευτερολέπτων στον τελευταίο γύρο του αγώνα την στιγμή που ο Nakajima αναγκάστηκε να σταθμεύσει το πρωτότυπο του στην πίστα. Ένα γύρο αργότερα, η Porsche 919 Hybrid με το νούμερο 2 των Romain Dumas, Neel Jani και Marc Lieb πέρναγε την γραμμή του τερματισμού μπροστά από τους 263,000 θεατές για να κερδίσει τον αγώνα.

Η Porsche 919 Hybrid με τον αριθμό ‘1’ (των πρωταθλητών της περσινής χρονιάς, Timo Bernhard, Brendon Hartley και Mark Webber) αναγκάστηκε να περάσει ώρα στα pits για επιδιορθώσεις το βράδυ και να παλέψει στο δεύτερο μισό του αγώνα, καταλήγοντας στην 13η θέση της γενικής αλλά και στην 5η θέση στην κατηγορία του (LMP1). Έτσι, η Porsche έφυγε από τον θρυλικό αγώνα με συνολική συγκομιδή 71 βαθμών στο πρωτάθλημα κατασκευαστών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC). 

Η Porsche προηγείται στο πρωτάθλημα κατασκευαστών με 127 βαθμούς. Δεύτερη βρίσκεται η Audi (95) και πίσω της η Toyota (79). Στο πρωτάθλημα οδηγών, το πλήρωμα των Dumas, Jani και Lieb (της Porsche) έχουν 94 βαθμούς, 39 περισσότερους από το δεύτερο πλήρωμα.

Ο Andreas Seidl, Διευθυντής της ομάδας της Porsche, δήλωσε: «Θέλω να ξεκινήσω λέγοντας πως πραγματικά νοιώθουμε ολόκληρη την ομάδα από την Κολωνία. Το να χάσεις έναν ιστορικό αγώνα στον τελευταίο γύρο είναι κάτι που δεν θα ευχόμουν ούτε στον χειρότερο μου εχθρό. Αυτό είναι όμως το άθλημα, με τα καλά και τα κακά του. Γι’ αυτό το αγαπάμε. Παλέψαμε για να βρισκόμαστε εκεί ώστε να διεκδικήσουμε την νίκη. Πιέσαμε την Toyota σε ολόκληρο τον αγώνα. Η πρωτοπορία άλλαξε πολλά χέρια. Η προετοιμασία μας και η 919 Hybrid απέδωσαν τα μέγιστα. Το να κερδίσουμε το Le Mans αποτελεί το αποκορύφωμα της χρονιάς, καθώς είναι η δεύτερη συνεχόμενη νίκη που μας δίνει πολλούς βαθμούς στο φετινό πρωτάθλημα». 

Όσον αφορά τα στατιστικά θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η Porsche παραμένει η πιο πετυχημένη μάρκα στο θεσμό με 18 νίκες έναντι  13 της Audi, επτά της Ferrari και έξι της Bentley. Παράλληλα, η Porsche είναι και η εταιρεία με τις περισσότερες συνεχόμενες νίκες αφού τις χρονιές 1981-1987 κατάφερε να πάρει επτά συνεχόμενες.

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις