Powered by

Η μπύρα της Σαμοθράκης που «σκοτώνει»

Καλοκαίρι, ήλιος, θάλασσα και μια δροσερή μπύρα στο χέρι είναι ότι πρέπει για να απολαύσει κανείς τις καλοκαιρινές του διακοπές. Τα καλά νέα είναι πως μέσα στον Αύγουστο οι λάτρεις του ζύθου θα έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν μια ακόμα μπύρα, της οποίας οι δημιουργοί εγγυώνται πως η γεύση της «σκοτώνει».

Η νεοσύστατη Μικροζυθοποιία Σαμοθράκης έχει σηκώσει «μανίκια» και προσεχώς αναμένεται να λανσάρει στην ελληνική αγορά τη μπύρα «Φονιάς», κίνηση η οποία όχι μόνο προωθεί το νησί της Σαμοθράκης αλλά ενισχύει και την τοπική οικονομία του.

Βάσει του business plan που έχει καταρτιστεί, η ξανθοκόκκινη μπύρα «Φονιάς», που πήρε το όνομά της από τον μεγαλύτερο καταρράκτη του νησιού, θα κάνει αρχικά την εμφάνισή της σε καταστήματα της Σαμοθράκης και της Αλεξανδρούπολης, ενώ στη συνέχεια θα τοποθετηθεί σταδιακά και στις άλλες πόλεις του Έβρου, της Θράκης και της βόρειας Ελλάδας.

Η οικογένεια Αποστολάκου, που βρίσκεται πίσω από την μπύρα «Φονιάς», έπειτα από 30 χρόνια συνεχούς παρουσίας κατά τους θερινούς μήνες στη Σαμοθράκη αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί επιχειρηματικά στο αγαπημένο της νησί. Αξίζει να σημειωθεί πως αρωγός στην όλη προσπάθεια ήταν η χρηματοδότηση της Μικροζυθοποιίας Σαμοθράκης από το ΕΣΠΑ.

Σε επίπεδο παραγωγής η πολιτική που θα ακολουθηθεί είναι αυτή της έμφασης στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα, αφού πρόκειται για μια νεοσύστατη επιχείρηση που θέλει να κάνει αργά και σταθερά βήματα στην ελληνική αγορά, κερδίζοντας σταδιακά μερίδιο. Υπολογίζεται δε πως όταν η μονάδα φτάσει σε πλήρη ανάπτυξη, η παραγωγή θα αγγίζει τις 100.000 φιάλες ετησίως.

Το «βάπτισμα του πυρρός» θα λάβει η πρώτη ετικέτα pale ale μπύρας, με την οποία το brand «Φονιάς» θα κάνει ντεμπούτο στην αγορά, ενώ οι ιδιοκτήτες της σχεδιάζουν παράλληλα να εμπλουτίσουν το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων τους με την παραγωγή άλλων τριών τύπων μπύρας.

Δυνατό «χαρτί» για την επιτυχημένη πορεία της μπύρας «Φονιάς» θεωρείται η εξαιρετική ποιότητα του νερού της Σαμοθράκης, που θα αποτελεί το κύριο συστατικό της μπύρας, αλλά και το γεγονός ότι συνιστά μια gourmet μπύρα που απευθύνεται σε ανθρώπους που πειραματίζονται με νέες γεύσεις και προκρίνουν τις μη παστεριωμένες μπύρες.

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

FT: Από τον γκρεμό στην ανάκαμψη… Τα μνημόνια, το δραματικό 2015 και η επιστροφή της Ελλάδας σε πλεονάσματα
Ανέβασε ταχύτητα στο 2,8% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Ιούνιο
Στρατηγική επέκταση της DEMO στη Γαλλία με την ίδρυση θυγατρικής εταιρείας
Υψηλότερες του ευρωπαϊκού μέσου όρου οι τιμές πώλησης κατοικιών στην Ελλάδα
2015-2025: Η επώδυνη δεκαετία αποκατάστασης της Ελλάδας… Από την κατάρρευση στην ανταμοιβή
Έπεσαν οι υπογραφές για την εξαγορά της Δωδώνη από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία-Τα επόμενα βήματα
Στο 7,9% μειώθηκε η ανεργία στην Ελλάδα τον Μάιο
Τι σηματοδοτεί η πρόταση εξαγοράς του ελληνικού χρηματιστηρίου από τη Euronext-Το παρασκήνιο και τα επόμενα βήματα
Οι τέσσερις κίνδυνοι για την ελληνική οικονομία και η ανησυχία για ενδεχόμενη ανάφλεξη στη Μέση Ανατολή
Οι δύο μεγάλοι φόβοι των επιχειρηματιών στην Ελλάδα-Τι δείχνει έρευνα