Αυξήθηκαν οι online αγορές το 2ο τρίμηνο 2016
09:45 - 29 Ιουλίου 2016

Σημαντική αύξηση των online αγορών στο δεύτερο τρίμηνο του 2016 κυρίως λόγω της αύξησης αγορών αεροπορικών εισιτηρίων και διαμονών σε ξενοδοχεία κατέγραψε το i report plus.
Παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα, ο διευθύνων σύμβουλος της ImarComms, Περικλής Έλληνας, επισήμανε πως οι περισσότερες αγορές αυτού του είδους έγιναν από το σπίτι και τον ηλεκτρονικό υπολογιστή.
Συκγκεκριμένα, το i report plus κατέγραψε την online συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή για το δεύτερο τρίμηνο του 2016 με τον Ιούνιο να καταγράφει την υψηλότερη αγοραστική κίνηση του τριμήνου με 65%, το Μάιο τη δεύτερη με 52% και τον Απρίλιο την τρίτη με 42%. Η ηλικιακή ομάδα που είχε το μεγαλύτερο ποσοστό αγορών ανά μήνα ήταν η ομάδα 45+ ετών για τον Απρίλιο και οι ομάδες 25-34 ετών για το Μάιο και Ιούνιο.
Συνολικά, οι online αγορές για το δεύτερο τρίμηνο του 2016 καταγράφηκαν στο 39%, με αύξηση 3% από το προηγούμενο τρίμηνο.
Το i report plus κατέγραψε τις περισσότερες online αγορές να γίνονται από ηλεκτρονικό υπολογιστή κατά 73% και ακολούθως από το κινητό κατά 26% και από το Tablet κατά 15%. Η ηλικιακή ομάδα που είχε το μεγαλύτερο ποσοστό σε αγορές από ηλεκτρονικό υπολογιστή ήταν η ομάδα 45+ ετών και σε κινητό και tablet οι ομάδες 35-44 ετών. Οι περισσότερες αγορές έγιναν από το σπίτι κατά 92%.
Όσον αφορά τις κατηγορίες και τα είδη προϊόντων που αγοράστηκαν online, το i report plus κατέγραψε ανάμεσα στις πρώτες κατηγορίες:
• Την κατηγορία Ειδών Ένδυσης με 33%
• Την κατηγορία Τεχνολογίας με 29%
• Την κατηγορία Αεροπορικών Εισιτηρίων με 17%
Όσον αφορά τις ιστοσελίδες και τα online shops απ’ όπου έγιναν οι αγορές, το i report plus κατέγραψε πρώτο το Ebay με 41%, δεύτερη την Amazon με 15% και τρίτο το Asos 12%. Επίσης από τα υπόλοιπα online shops, το i report plus κατέγραψε ανάμεσα στα Top Ten μεταξύ άλλων – το Ali Express με 7%, την Ryan Air με 4% και το Skroutz με 2%.