Άσπα Παλημέρη: Nέα Country Manager της Mastercard στην Κύπρο
18:11 - 28 Ιουλίου 2016
Kαθήκοντα Country Manager για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα αναλαμβάνει η Άσπα Παλημέρη, ενισχύοντας την επιτυχημένη διοικητική ομάδα της εταιρείας τεχνολογίας πληρωμών στις παραπάνω αγορές, σύμφωνα με ανακοίνωση της Mastercard την Πέμπτη 28 Ιουλίου.
Η Άσπα Παλημέρη αναλαμβάνει τη διαχείριση των δραστηριοτήτων της Mastercard και στις τρεις αγορές, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη των εργασιών, την ανάδειξη της προστιθέμενης αξίας των λύσεων της Mastercard για τους πελάτες της, την αύξηση της κερδοφορίας και την προώθηση της ψηφιακής τεχνολογίας και καινοτομίας προς όλους τους συνεργάτες στις αγορές αυτές.
Με σημαντική εμπειρία στο χώρο και αποδεδειγμένη τεχνογνωσία στη συγκεκριμένη αγορά, η Άσπα Παλημέρη, εργάστηκε στην Τράπεζα Πειραιώς τα δύο προηγούμενα χρόνια, ως υπεύθυνη για τα καταθετικά και επενδυτικά προϊόντα. Η παλαιότερη εμπειρίας της περιλαμβάνει τη διεύθυνση Καρτών της Marfin Egnatia Bank, καθώς και διοικητικές θέσεις στον τομέα Καρτών και Καταναλωτικής Πίστης της Eurobank. Διαθέτει επίσης σημαντική consulting εμπειρία, έχοντας εργαστεί στην McKinsey & Company, υποστηρίζοντας στρατηγικά projects κορυφαίων Ελληνικών τραπεζών και εταιρειών κινητής τηλεφωνίας.
Ο Paolo Battiston, Πρόεδρος της Mastercard Europe για τις αγορές Ιταλίας και Ελλάδας καλωσορίζοντας την Άσπα Παλημέρη, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι καθώς η Άσπα Παλημέρη αναλαμβάνει έναν σημαντικό και ταυτόχρονα συναρπαστικό ρόλο. Ως νέα Country Manager για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, θα συνεχίσει να ενισχύει την παγκόσμια δυναμική του brand στις σημαντικές αυτές αγορές. Το μέλλον των πληρωμών και η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή είναι ήδη εδώ, και ως Mastercard, καλωσορίζουμε με ενθουσιασμό την Άσπα, ένα νέο μέλος στην ομάδα, που θα αγκαλιάσει και θα εκπροσωπήσει το όραμα και την αποστολή μας».
Αναλαμβάνοντας το νέο της ρόλο, η Άσπα Παλημέρη συμπλήρωσε, «Είμαι πολύ χαρούμενη για την ευκαιρία να συμμετέχω σε ένα παγκόσμιο brand, που φέρνει πάντα στο επίκεντρο της δραστηριότητάς του την τεχνολογία, την καινοτομία, καθώς και τη δημιουργία εμπειριών για τους κατόχους καρτών του, για να υποστηρίξει την ανάπτυξη της τοπικής αγοράς».
ΠΗΓΗ: newmoney.gr