Η καλύτερη εξαμηνία για τη Hyundai στην Ευρώπη

Ο σημαντικά αυξημένος αριθμός των αγοραστών που έχουν επιλέξει Hyundai μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2016, είχε σαν αποτέλεσμα ένα νέο ρεκόρ για την εταιρεία.

Σύμφωνα με το Βιομηχανικό Σώμα ACEA, η αύξηση στις πωλήσεις της Hyundai στην Ευρώπη έφτασε το 10,2% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015. Αυτό μεταφράζεται σε 261.586 εγγραφές, τη στιγμή που ο μέσος όρος αύξησης της αγοράς ανήλθε στο 9,1%.

Ειδικά τον Ιούνιο, η αύξηση στις πωλήσεις της Hyundai ήταν 12,7% ενώ ο μέσος όρος ήταν μόλις 6,5%, γεγονός που καταδεικνύει τη δυναμική της μάρκας. Με το 80% των μοντέλων της να έχει ανανεωθεί μέσα στο 2015, η Hyundai διαθέτει σήμερα την πιο σύγχρονη, νέα γκάμα μοντέλων, με πρώτο και καλύτερο το νέο Tucson, έχοντας μάλιστα μια τεράστια επιλογή από υπερσύχρονους κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων.

Στο δεύτερο εξάμηνο του 2016, μια νέα άφιξη αναμένεται να φέρει περαιτέρω αύξηση στις πωλήσεις. Πρόκειται για το ολότελα νέο IONIQ, που θα δοθεί στην αγορά το Φθινόπωρο. Ο Thomas A. Schmid, Ανώτερος Εκτελεστικός Αξιωματούχος της Hyundai Motor Europe, δήλωσε σχετικά: “Η συνεχώς εμπλουτιζόμενη γκάμα μοντέλων της Hyundai ελκύει όλο και περισσότερους αγοραστές, γεγονός που συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας μας. Το νέο IONIQ θα αποτελέσει μια εναλλακτική επιλογή για τους αγοραστές που δεν υπήρχε προηγουμενως. Στόχος, να γίνουμε η πρώτη εταιρεία στην Ευρώπη και την Ασία”.

Δειτε Επισης

Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός
Άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα HUGO στο King’s Avenue Mall στην Πάφο (pics)
Η Shein μειώνει τις τιμές μετά τη συμφωνία ΗΠΑ με Κίνα-Τι θα κάνει η Temu