Στην XPLAIN η digital στρατηγική του «Sam loves Betty»

Ένα νέο brand εμπιστεύεται την XPLAIN για τη διαχείριση της online παρουσίας του. Σε δελτίο Τύπου επισημαίνεται ότι «η XPLAIN, κορυφαία εταιρεία Digital Marketing αναλαμβάνει την ανάπτυξη και εφαρμογή της digital στρατηγικής για τη νέα, καινοτόμα σειρά φυσικών εντομοαπωθητικών “Sam loves Betty”».

Tο “Sam loves Betty”, αναφέρεται στο ίδιο δελτίο Τύπου, «φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει την κατηγορία των εντομοαπωθητικών “έτσι όπως θα έπρεπε να είναι”, δηλαδή δραστικά, φυσικά και καινοτόμα».

Στόχος της νέας συνεργασίας, σημειώνεται ότι «είναι η αύξηση του Brand Awareness μέσα από τα Social Media, η ενδυνάμωση του Brand Equity μέσου ενός δυναμικού στρατηγικού σχεδιασμού Social Ads και Content Marketing με ενθ-ουσιώδες περιεχόμενο και cutting-edge ενέργειες, αλλά και η δημιουργία μιας ισχυρής και ανθεκτικής σχέσης εμπιστοσύνης και αλληλεπίδρασης με την online κοινότητα». 

Ο Παύλος Κατσιβέλης, Συνιδρυτής & Managing Director του “Sam loves Betty” δήλωσε:
“Επιλέξαμε την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει η XPLAIN, αλλά και την πρωτοποριακή της ματιά και εμπειρία στον χώρο του Digital με στόχο να αλλάξουμε τα δεδομένα στην αγορά των εντομοαπωθητικών και να αναδείξουμε με τον καλύτερο τρόπο τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα του “Sam loves Betty”.

Ο Στέφανος Καράγκος, ιδρυτής της XPLAIN υπογράμμισε πως “Το Sam Loves Betty έχει στο DNA του την καινοτομία όπως και η XPLAIN και για αυτό προσβλέπουμε μια δυναμική και πολλά υποσχόμενη συνεργασία”.

Στο ίδιο δελτίο Τύπου επισημαίνεται ότι «η Βiocidetech είναι μια εταιρεία με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο αφοσιωμένη στην ανάπτυξη υψηλής ποιότητας και εξαιρετικής αποτελεσματικότητας βιοκτόνων προϊόντων, φιλικών στο περιβάλλον και τον άνθρωπο». Η σειρά “Sam loves Betty” χρησιμοποιεί την καινοτόμο τεχνολογία της Biocidetech, που είναι βασισμένη σε 8ετή, συστηματική εργαστηριακή έρευνα στον τομέα του ελέγχου και καταπολέμησης των εντόμων. «Το αποτέλεσμα είναι πιστοποιημένα προϊόντα με φυσικά δραστικά συστατικά και πρώτες ύλες που προωθούν έναν “πράσινο” τρόπο ζωής», τονίζεται.

Εξάλλου, αναφέρεται ότι «η XPLAIN κορυφαία εταιρεία στο χώρο του Digital Marketing εξειδικεύεται στη δημιουργία και υλοποίηση Data-Driven στρατηγικών μοντέλων, προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες όπως Consumer Intelligence, Content Marketing, Reputation Management και Performance Optimization», ενώ έχει συνεργαστεί με πάνω από 130 μεγάλα Brands της Ελλάδας και του εξωτερικού, κατακτώντας πολύχρονη εμπειρία στους τομείς του Retail, Technology, FMCG, Shopping Malls και Automotive.

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις