powered by

Νέα «απόπειρα» ανακατασκευής της Τσερίου

Νέα προσπάθεια προκειμένου να μεταπεισθούν οι αρνητικοί κάτοικοι και καταστηματάρχες πέριξ της λεωφόρου Τσερίου στον Στρόβολο, πρόκειται να πραγματοποιήσει το Υπουργείου Μεταφορών εντός του ερχόμενου Φθινοπώρου.

Όπως πληροφορείται το InBusinessNews το έργο ανακατασκευής της λεωφόρου Τσερίου και μετατροπής της σε δρόμο με τέσσερεις λωρίδες, με διαχωριστική λωρίδα, διαβάσεις πεζών και νησίδες στάθμευσης και για μέσα μαζικής μεταφοράς, αποτελεί μία από τις προτεραιότητες του Υπουργείου Μεταφορών. Για λόγους ασφάλειας πεζών και οδηγών, αλλά και για διευκόλυνση της τροχαίας κίνησης σε έναν από τους πλέον πολυσύχναστους δρόμους της Λευκωσίας, το Υπουργείο επιδιώκει να πείσει όχι τόσο για τη χρησιμότητα των αλλαγών, αλλά κυρίως για το πλάνο αποπεράτωσης του έργου και κυρίως για τα χρονοδιαγράμματα που θα ακολουθηθούν.

Το έργο έχει κοστολογηθεί στα 10 εκατ. ευρώ, ενώ το κονδύλι έχει ήδη εγκριθεί από την κυβέρνηση και δη από το Υπουργείο Οικονομικών. Παρόλα αυτά οι διαχρονικά, έντονες αντιδράσεις κατοίκων και καταστηματαρχών της περιοχής έχουν εδώ και χρόνια καθηλώσει το έργο ανακατασκευής της λεωφόρου Τσερίου.  

Θα πρέπει πάντως να αναφερθεί ότι το παράδειγμα της λεωφόρου Στροβόλου, η οποία προ δεκαετίας ταλαιπώρησε το κοινό, καθυστέρησε να ολοκληρωθεί και είχε ως αποτέλεσμα να μπει λουκέτο σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις της περιοχής. Παράλληλα, για τη συγκεκριμένη λεωφόρο υπήρξαν παράπονα ότι δεν έγιναν αρκετές νησίδες για προσωρινή στάθμευση οχημάτων, μπροστά από καταστήματα.

Παράλληλα, θα πρέπει να αναφερθεί ότι με τους περιορισμένους, οικονομικούς πόρους του κράτους τα τελευταία χρόνια πολλά έργα έχουν μείνει στα σχέδια, όπως και σημαντικές υποδομές επί του οδικού δικτύου. Πλέον, γίνονται συνεχείς υπολογισμοί προκειμένου έργα τα οποία κατατάσσονται ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων να προχωρήσουν εντός του 2017.

 

Δειτε Επισης

Δημόσια διαβούλευση για τον στρατηγικό σχεδιασμό του Δήμου Στροβόλου-Κάλεσμα προς τους δημότες για εισηγήσεις
Μεγάλη πρόοδος στην ταχύτητα εξέτασης πολεοδομικών αιτήσεων από ΕΟΑ Αμμοχώστου-Τι δείχνουν τα στοιχεία
Δυναμική παρουσία GoGordian στο 7ο Doing Business with Cyprus Summit στο Τελ Αβίβ
Ακίνητα στην Πάφο: Γιατί το μέγεθος, το ύψος και οι παροχές έχουν σημασία
Καθυστερήσεις στην έκδοση πολεοδομικών αδειών και πολεοδομικών ελέγχων συζήτησαν ΕΒΕΛ-ΕΟΑ Λάρνακας
Η ακμάζουσα αγορά ακινήτων της Λευκωσίας και το top 5 των ακριβότερων συναλλαγών
Πράσινο Υπουργικού για καταβολή εφάπαξ ποσού χορηγίας σε μη συμμετέχοντες δικαιούχους του Σχεδίου «κτίΖΩ»
Horizon Towers: Σε διαβούλευση η ανάπτυξη μαμούθ που θα αναβαθμίσει την περιοχή των διυλιστηρίων Λάρνακας
Στα 18 εκατ. το κόστος για την ανέγερση των γηπέδων της ΚΟΠ στον Κόρνο-Τα χρονοδιαγράμματα του έργου
Κ. Κωνσταντή: Δεν μπορούμε να μιλάμε για βιώσιμη κινητικότητα όσο τα αστικά μας κέντρα λειτουργούν ως πάρκινγκ