Exclusive: Διαδρομή στον κόσμο της πολυτέλειας

Την 15η του έκδοση κυκλοφόρησε το περιοδικό Exclusive, το οποίο διεισδύει στον κόσμο του πολυτελούς τρόπου ζωής. Το περιοδικό, που εκδίδεται από την Imperio, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα ανάπτυξης γης, καλύπτει ευρεία γκάμα θεμάτων, όπως αρχιτεκτονική, διακόσμηση, δίνοντας ταυτόχρονα πληροφορίες για τεχνολογία, ταξίδια, αυτοκίνητα και ακίνητα.

Η πιο πρόσφατη έκδοση του περιοδικού, το οποίο πλέον θα εκδίδεται σε ετήσια βάση, κυκλοφόρησε στις 24 Ιουνίου 2016.

Αν και η προηγούμενη έκδοση του Exclusive (Φεβρουάριος 2016) ήταν ηλεκτρονική, εντούτοις κρίθηκε αναγκαία από την Imperio η επιστροφή στην παραδοσιακή έντυπη έκδοση.

Το περιοδικό κυκλοφορεί την τελευταία επταετία, ενώ μέχρι πρότινος εκδιδόταν κάθε εξάμηνο. Αποστέλλεται ταχυδρομικώς σε 3.000 συνδρομητές, ενώ διατίθεται στα δωμάτια των ξενοδοχείων Apollonia και Tsanotel στη Λεμεσό σαν in-room magazine. Ταυτόχρονα, είναι διαθέσιμο και διαδικτυακά.

Όπως επισημαίνει στο InBusinessNews, η marketing manager της Imperio, Νάταλι Δημητρίου, τα σχόλια που λαμβάνει το περιοδικό από τον επιχειρηματικό κόσμο είναι διαρκώς θετικά, δημιουργώντας αισιοδοξία για την παραπέρα πορεία του εγχειρήματος. «Το περιοδικό περιλαμβάνει θέματα τόσο για τη Λεμεσό, όσο και για την Κύπρο γενικότερα, καθώς κρίθηκε αναγκαία η προώθηση και η προβολή τόσο της επαρχίας όσο και της χώρας γενικότερα», αναφέρει σχετικά.

Στο τελευταίο τεύχος του Exclusive, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να διαβάσουν διάφορα θέματα, όπως ένα αφιέρωμα για την αρχιτέκτονα Zaha Hadid και αποκλειστική συνέντευξη με τον ολυμπιονίκη Παύλο Κοντίδη. Εξάλλου, περιλαμβάνει προτάσεις για τα 3 καλύτερα σημεία στη Λεμεσό, όπου κάποιος μπορεί να απολαύσει burger, όπως επίσης και αφιέρωμα για το scuba diving.

Δειτε Επισης

Το Πανεπιστήμιο Frederick πρώτο στην Κύπρο στη διεθνή κατάταξη THE Impact Rankings 2025
Μ. Κυριακίδης: Προσέλκυση «σωστού» τύπου επενδύσεων με το νέο πλαίσιο ελέγχου ΑΞΕ-Δεν θα αποθαρρύνει επενδυτές
Ενισχύεται ο ρόλος της Κύπρου στην προώθηση της καινοτομίας, επιστήμης και νέων τεχνολογιών-Υπέγραψαν MoU KEBE και CSEO
Καραϊσκάκειο Ίδρυμα και Costa Coffee ενώνουν ξανά δυνάμεις για ενίσχυση του αρχείου εθελοντών δοτών μυελού των οστών
Eurobank: Όταν η ανάπτυξη μετριέται με κοινωνικό αποτύπωμα
Τα πaiδία παίζει στη RedwolfOgilvy...Η σειρά μικρών διαφημίσεων που επανατοποθετούν την αφήγηση με σύγχρονα εργαλεία(vid)
Save The Date για το 17ο Συνέδριο Εταιρικής Βιωσιμότητας & Υπευθυνότητας
Το SupportCY της Τράπεζας Κύπρου στη μάχη της πρόληψης και άμεσης ανταπόκρισης σε πυρκαγιές
Φοιτητές αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Νεάπολις σχεδίασαν για τη Γάζα με οδηγό την ανθεκτικότητα
Η νέα καμπάνια «Voices of Purpose» της Purpose Communications-Δημόσια συζήτηση για επανεξέταση του ρόλου της επικονωνίας