Τα Starbucks συνεργάζονται με ιταλικό αρτοποιείο

Η Starbucks Corp ξεκινά συνεργασία με το πολυτελές ιταλικό αρτοποιείο και ζαχαροπλαστείο, Princi, σε μια προσπάθεια να αναβαθμιστεί.

Ο κολοσσός στον καφέ προχώρησε σε μια επένδυση στο ακριβό Princi, κάτι που θα του επιτρέψει να αναπτυχθεί και να αρχίσει να λειτουργεί σε όλα τα Princi εντός και εκτός Ιταλίας, περιλαμβανομένων και των Ηνωμένων Πολιτειών. 

Παράλληλα θα προσφέρει προϊόντα της ιταλικής επιχείρησης σε νέαειδικά γι' αυτό το σκοπό καταστήματά του.
Όπως αναφέρει το MarketWatch, τα Starbucks καταβάλλουν μια προσπάθεια να εξαλείψουν τη φήμη τους ως μάρκα

«μαζικού» καφέ, καθώς και να ανταγωνιστούν καλύτερα τους αντιπάλους Stumptown και Intelligentsia με την εισαγωγή συγκεκριμένης προέλευσης καφέ στα σουπερμάρκετ, με τη βελτίωση των τροφών που προσφέρουν και με το άνοιγμα ενός μεγάλου καταστήματος στο Σιάτλ.

Όπως παρατήρησε ο διευθύνων σύμβουλος, Howard Schultz, οι πελάτες αναζητούν όλο και περισσότερο «ένα υψηλότερο επίπεδο προϊόντων».

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις