Η Ασία αναλαμβάνει τα ηνία του ψηφιακού ταξιδιού
08:45 - 14 Ιουλίου 2016
Χάνει την προσοδοφόρα ελκυστικότητά της στην ψηφιακή ταξιδιωτική αγορά πολλών τρισεκατομμυρίων δολαρίων η Λατινική Αμερική, ενώ η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού πρόκειται να βρεθεί στην κορυφή ήδη από το 2017, καταδεικνύει νέα έρευνα της eMarketer.
Οι ψηφιακές πωλήσεις ταξιδιού στην περιοχή θα ξεπεράσουν τον επόμενο χρόνο εκείνες της Λατινικής Αμερικής, καθιστώντας την περιοχή τη «μεγαλύτερη» στον κόσμο, αναφέρει η έκθεση.
Οι πελάτες στην Ασία προβλέπεται ότι θα ξοδέψουν 216 δισ. δολάρια το 2017, έναντι μιας εκτίμησης για 200 δισ. στη Λατινική Αμερική. Τα νούμερα αντανακλούν ανάπτυξη 23 και 5% αντίστοιχα.
Ο τομέας «ψηφιακού ταξιδιού» περιλαμβάνει τα πάντα, από την διαδικτυακή κράτηση πτήσεων μέχρι ξενοδοχεία και περιηγήσεις, επισημαίνει το CNBC.
Στο μεταξύ, οι εταιρίες αφουγκράζονται τις εξελίξεις και κινούνται ανάλογα. Η Airbnb έλαβε πρόσφατα χρηματοδότηση προκειμένου να επεκταθεί στην Ινδία, ενώ η Ctrip, μια εταιρία που προσφέρει ταξιδιωτικές υπηρεσίες, αγόρασε μερίδιο στην ινδική διαδικτυακή υπηρεσία MakeMyTrip.
«Οι μεγαλύτερες ευκαιρίες για εταιρίες και startups θα είναι σε ταξιδιωτικά γραφεία online και μέσω κινητών συσκευών», εξήγησε ο Chris Bendtsen, αναλυτής στην eMarketer.
«Ιδιαίτερα για την Κίνα, ο αυξανόμενος αριθμός διεθνών ταξιδιωτών θα επιτρέψει στις σχετικές εταιρίες σε όλο τον κόσμο, να επωφεληθούν από τις αυξημένες ψηφιακές πωλήσεις», πρόσθεσε.
Η μεγαλύτερη τάση, η οποία οδηγεί και τη μεταστροφή στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, είναι η συνολικά υψηλότερη κινεζική καταναλωτική δαπάνη στα ταξίδια, σε συνδυασμό με την συνεχιζόμενη ανάπτυξη στις κινητές συσκευές.
Παρά την οικονομική επιβράδυνση, οι Κινέζοι τουρίστες ξόδεψαν πέρυσι 53% περισσότερο σε σχέση με το 2014, σύμφωνα με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδίων και Τουρισμού.
ΠΗΓΗ: euro2day.gr