Powered by

Ενημέρωση καταναλωτών για τα οργανωμένα ταξίδια

Σε ενημέρωση των καταναλωτών σε σχέση με τα δικαιώματα που τους παρέχει ο Νόμος για τις οργανωμένες εκδρομές, προχώρησε, ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου, η Υπηρεσία Ανταγωνισμού και Προστασίας Καταναλωτών του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού.

Σε ανακοίνωση η Υπηρεσία αναφέρει ότι “οι διακοπές για τον κάθε ένα είναι ένα σημαντικό γεγονός που δεν πρέπει να αφήνεται στην τύχη, γιατί εκτός από το ότι είναι δυνατό να καταλήξει σε οτιδήποτε άλλο εκτός από διακοπές για ανάπαυση και ψυχαγωγία, προϋποθέτει σε μερικές περιπτώσεις και ένα σοβαρό οικονομικό κόστος”.

Συνοπτικά, η Υπηρεσία Ανταγωνισμού και Προστασίας Καταναλωτών συμβουλεύει τους καταναλωτές ότι “αφού έχετε εντοπίσει τα ταξιδιωτικά γραφεία, τα οποία προσφέρουν το οργανωμένο ταξίδι της επιλογής σας, τότε θα πρέπει να πάρετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και να μελετήσετε προσεκτικά τους όρους του οργανωμένου ταξιδιού”, σημειώνοντας ότι “οι όροι αυτοί βρίσκονται συνήθως στο τέλος του καταλόγου των ταξιδιών του ταξιδιωτικού γραφείου”.

Προσθέτει ότι “ο διοργανωτής, πριν να συνάψετε τη συμφωνία, οφείλει να σας δώσει γενικές πληροφορίες, αναφορικά με τα διαβατήρια και τις θεωρήσεις διαβατηρίων που εφαρμόζονται για πολίτες ή κατοίκους της Κυπριακής Δημοκρατίας, καθώς επίσης και πληροφορίες σχετικά με τις υγειονομικές απαιτήσεις για το ταξίδι και την παραμονή σας”.

Αναφέρει επίσης ότι ο διοργανωτής οφείλει ενημερώσει έγκαιρα, σε σχέση με τις ώρες και τους τόπους των ενδιάμεσων σταθμών, τις συνδέσεις μεταφοράς και τις λεπτομέρειες της κατηγορίας της θέσης του ταξιδιώτη, όπως καμπίνα, κλίνη σε πλοίο, σε τρένο κλπ., καθώς και το όνομα, τη διεύθυνση και το τηλέφωνο του αντιπροσώπου του στην περιοχή διαμονής σας, για να μπορέσετε να αποταθείτε για βοήθεια σε περίπτωση δυσκολιών.

Επιπλέον, η Υπηρεσία Ανταγωνισμού και Προστασίας Καταναλωτών αναφέρει ότι “αν, για οποιοδήποτε λόγο, αισθάνεστε ότι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας, δημιουργήθηκαν οποιαδήποτε προβλήματα που δεν επιλύθηκαν, μπορείτε να υποβάλετε το παράπονό σας στην Υπηρεσία”.

Τέλος, η Υπηρεσία παραπέμπει τους καταναλωτές για πληροφορίες και συμβουλές στην ιστοσελίδα της στη διεύθυνση www.mcit.gov.cy/ccps.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Το αεροδρόμιο που έσπασε τα κοντέρ το 2024-Ρεκόρ κίνησης για τα αεροδρόμια παγκοσμίως
ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι
«AEGEAN Easter Crew»: Η πασχαλινή δράση προσφοράς και αλληλεγγύης της εθελοντικής ομάδας εργαζομένων της AEGEAN
Με φόρα από πέρσι... Συνεχίζει σε υψηλές πτήσεις ο τουρισμός-«Προμηνύεται ένα δυναμικό τουριστικό έτος»
Emirates: Γιορτάζει το Πάσχα με γαστρονομικές και ψυχαγωγικές προτάσεις
Γεμίζουν τα ξενοδοχεία λόγω του τριπλού Πάσχα-Συγκρατημένη αισιοδοξία για το πρώτο εξάμηνο
Έρχεται το Minthis Music Festival 2025-Μια συμφωνία κομψότητας και πολιτισμού
Οι ρυθμίσεις της Hermes για τους χώρους στάθμευσης στο αεροδρόμιο Λάρνακας για διευκόλυνση των επιβατών
Mια νέα γευστική εμπειρία από την PUNIN GROUP: THE CROISSANT by PUNIN
Εκστρατεία «ιατρικής ενημέρωσης» από Wizz Air ενόψει της αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης του Πάσχα