Σεπτέμβριο η κάθοδος Η&Μ στην Κύπρο

Σεπτέμβριο ανοίγει, τελικώς, το πρώτο κατάστημα Η&Μ στην Κύπρο και δη στον πύργο Σιακόλα, όπως εδώ και καιρό έχει δημοσιοποιηθεί. Ο σουηδικός κολοσσός με επίσημη ανακοίνωσή του –πλέον- ενημερώνει για το μέγεθος του πρώτου καταστήματος στο κέντρο της Λευκωσίας, τα τμήματα που θα διαθέτει, ενώ παράλληλα σχολιάζεται η κάθοδος στην Κύπρο. Η εταιρεία με την ανακοίνωσή της βάζει, παράλληλα, τέλος στα σενάρια αναφορικά με το χρονικό σημείο της πρεμιέρας λειτουργίας στην Κύπρο.

Σημειώνεται ότι προηγήθηκαν διαδικασίες εξασφάλισης του πρώτου καταστήματος, της πρόσληψης προσωπικού αλλά και της υπογραφής συμφωνιών με γραφεία επικοινωνίας και διαφήμισης.

Στην ανακοίνωση του ομίλου αναφέρεται: «Η H&M, Hennes & Mauritz, η παγκοσμίως αναγνωρισμένη εταιρεία μόδας ανοίγει το 1ο κατάστημά της στην Κύπρο, στην οδό Λήδρας 171 - 179. Το νέο κατάστημα που θα ανοίξει τις πόρτες τον Σεπτέμβριο του 2016, θα προσφέρει μόδα για τη γυναίκα, τον άντρα, τον έφηβο και το παιδί σε ένα χώρο 3.000 τ.μ.».

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επιτέλους ανοίγουμε στην Κύπρο. Στόχος μας είναι να εμπνεύσουμε τους πελάτες μας να κάνουν τη δική τους δήλωση μόδας» αναφέρει η Sandrine Galparoli, Country Manager Κύπρου, Ελλάδος και Βουλγαρίας. «Και είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για τα νεότερα μέλη της H&M οικογένειας – τους νέους Κύπριους συναδέλφους μας που έχουν δημιουργήσει μια υπέροχη και ταλαντούχα ομάδα» προσθέτει.

Παράλληλα, σημειώνεται: «Το 6όροφο κατάστημα H&M θα προσφέρει βασικά, αειφόρα κομμάτια μόδας σε υψηλή ποιότητα για όλη την οικογένεια, ενώ θα διαθέτει και τμήματα Beauty, Underwear, Accessories, Divided, Trend, Η&Μ+, Η&Μ Mama και Η&Μ Sport».

Αναφορικά με τις συλλογές που θα πωλούνται στο κατάστημα Η&Μ ο κολοσσός μόδας αναφέρει: «Το κατάστημα θα ανοίξει με τη φθινοπωρινή συλλογή της Η&Μ. Η γυναικεία συλλογή H&M αποπνέει μια νέα θηλυκότητα. Έχει να κάνει με τη γυναικεία δύναμη και ισχύ, με μια φρέσκια εκδοχή του φολκλόρ και του ρομαντισμού. Είναι πολύ εξευγενισμένη και ταυτόχρονα πολύ αυθεντική. Οι έντονα τονισμένοι ώμοι και η στενή μέση, σε σχήμα κλεψύδρας, δημιουργούν αντίθεση με τις σουηδικές φολκλόρ επιρροές, τόσο στη σιλουέτα όσο και στα διακοσμητικά στοιχεία. Παράλληλα, τα μακρυμάνικα ντραπέ φορέματα δίνουν μια αίσθηση glamour και απαλότητας. Η αντρική συλλογή εκπροσωπεί το αναβαθμισμένο, διαισθητικό στυλ παρουσιάζοντας με μια νέα ματιά τα κλασικά ανδρικά ρούχα. Το bomber είναι πιο μακρύ, δημιουργώντας ένα νέο είδος πανωφοριού. Η ρεντιγκότα ξαναγεννιέται από ανακυκλωμένο μαλλί. Κλασικά υφάσματα, όπως το κοτλέ, κόβονται σε χρηστικά σχήματα. Τα πλεκτά γίνονται το απαραίτητο κομμάτι της σεζόν για layering. Το ντύσιμο είναι συχνά μονόχρωμο, δίνοντας την αίσθηση μιας νέας στολής για τη ζωή στην πόλη».

 

Δειτε Επισης

Οριακή άνοδος του δείκτη τιμών καταναλωτή τον Μάιο-Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Ανακοίνωσε... Beautyline η Wolt-Ισχυροποιεί περαιτέρω την παρουσία της στην αναπτυσσόμενη αγορά ομορφιάς
Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Εξοπλισμός για κάθε επιχείρηση με τη σφραγίδα της ΙΚΕΑ
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της
Μήνυμα Υπουργείου Ενέργειας στις εταιρείες εμπορίας καυσίμων-«Να επιδείξουν μέγιστη υπευθυνότητα για τις τιμές»
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»