Σεπτέμβριο η κάθοδος Η&Μ στην Κύπρο

Σεπτέμβριο ανοίγει, τελικώς, το πρώτο κατάστημα Η&Μ στην Κύπρο και δη στον πύργο Σιακόλα, όπως εδώ και καιρό έχει δημοσιοποιηθεί. Ο σουηδικός κολοσσός με επίσημη ανακοίνωσή του –πλέον- ενημερώνει για το μέγεθος του πρώτου καταστήματος στο κέντρο της Λευκωσίας, τα τμήματα που θα διαθέτει, ενώ παράλληλα σχολιάζεται η κάθοδος στην Κύπρο. Η εταιρεία με την ανακοίνωσή της βάζει, παράλληλα, τέλος στα σενάρια αναφορικά με το χρονικό σημείο της πρεμιέρας λειτουργίας στην Κύπρο.

Σημειώνεται ότι προηγήθηκαν διαδικασίες εξασφάλισης του πρώτου καταστήματος, της πρόσληψης προσωπικού αλλά και της υπογραφής συμφωνιών με γραφεία επικοινωνίας και διαφήμισης.

Στην ανακοίνωση του ομίλου αναφέρεται: «Η H&M, Hennes & Mauritz, η παγκοσμίως αναγνωρισμένη εταιρεία μόδας ανοίγει το 1ο κατάστημά της στην Κύπρο, στην οδό Λήδρας 171 - 179. Το νέο κατάστημα που θα ανοίξει τις πόρτες τον Σεπτέμβριο του 2016, θα προσφέρει μόδα για τη γυναίκα, τον άντρα, τον έφηβο και το παιδί σε ένα χώρο 3.000 τ.μ.».

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επιτέλους ανοίγουμε στην Κύπρο. Στόχος μας είναι να εμπνεύσουμε τους πελάτες μας να κάνουν τη δική τους δήλωση μόδας» αναφέρει η Sandrine Galparoli, Country Manager Κύπρου, Ελλάδος και Βουλγαρίας. «Και είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για τα νεότερα μέλη της H&M οικογένειας – τους νέους Κύπριους συναδέλφους μας που έχουν δημιουργήσει μια υπέροχη και ταλαντούχα ομάδα» προσθέτει.

Παράλληλα, σημειώνεται: «Το 6όροφο κατάστημα H&M θα προσφέρει βασικά, αειφόρα κομμάτια μόδας σε υψηλή ποιότητα για όλη την οικογένεια, ενώ θα διαθέτει και τμήματα Beauty, Underwear, Accessories, Divided, Trend, Η&Μ+, Η&Μ Mama και Η&Μ Sport».

Αναφορικά με τις συλλογές που θα πωλούνται στο κατάστημα Η&Μ ο κολοσσός μόδας αναφέρει: «Το κατάστημα θα ανοίξει με τη φθινοπωρινή συλλογή της Η&Μ. Η γυναικεία συλλογή H&M αποπνέει μια νέα θηλυκότητα. Έχει να κάνει με τη γυναικεία δύναμη και ισχύ, με μια φρέσκια εκδοχή του φολκλόρ και του ρομαντισμού. Είναι πολύ εξευγενισμένη και ταυτόχρονα πολύ αυθεντική. Οι έντονα τονισμένοι ώμοι και η στενή μέση, σε σχήμα κλεψύδρας, δημιουργούν αντίθεση με τις σουηδικές φολκλόρ επιρροές, τόσο στη σιλουέτα όσο και στα διακοσμητικά στοιχεία. Παράλληλα, τα μακρυμάνικα ντραπέ φορέματα δίνουν μια αίσθηση glamour και απαλότητας. Η αντρική συλλογή εκπροσωπεί το αναβαθμισμένο, διαισθητικό στυλ παρουσιάζοντας με μια νέα ματιά τα κλασικά ανδρικά ρούχα. Το bomber είναι πιο μακρύ, δημιουργώντας ένα νέο είδος πανωφοριού. Η ρεντιγκότα ξαναγεννιέται από ανακυκλωμένο μαλλί. Κλασικά υφάσματα, όπως το κοτλέ, κόβονται σε χρηστικά σχήματα. Τα πλεκτά γίνονται το απαραίτητο κομμάτι της σεζόν για layering. Το ντύσιμο είναι συχνά μονόχρωμο, δίνοντας την αίσθηση μιας νέας στολής για τη ζωή στην πόλη».

 

Δειτε Επισης

ΤΟΜ: 1.300 κλήσεις πολιτών που αναμένουν ραντεβού για αερόσακο-Προχωρούν με αυξημένο ρυθμό οι αντιπροσωπείες
Frou Frou: Βλέπει σημαντική μείωση στις τιμές κακάο μέχρι τέλος 2025-Η εκτίμηση για τις επιπτώσεις του εμπορικού πολέμου
Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές
Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Hadjikyriakos & Sons: Φέρνει σε αποκλειστική διάθεση τα καινοτόμα συστήματα κουζίνας BORA στην Κύπρο
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA