Action Global: Δυναμώνει στην Ελλάδα
07:30 - 04 Ιουνίου 2016
Διεύρυνση του πελατολογίου, διαμόρφωση και ενίσχυση των προσφερομένων υπηρεσιών περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το στρατηγικό πλάνο επέκτασης των εργασιών του ομίλου Action Global Communications στον ελλαδικό χώρο. Για την επίτευξη των στόχων, ο γενικός διευθυντής του ομίλου, Δημήτρης Ιωαννίδης, ανέλαβε πρόσφατα και τη διεύθυνση του γραφείου στην Αθήνα.
Η επαγγελματική επαφή του Δημήτρη Ιωαννίδη με την αγορά της Ελλάδας ξεκίνησε πριν από μερικά χρόνια, όταν του ζητήθηκε από τη διοίκηση του ομίλου να ενισχύσει τις προσπάθειες της τότε διεύθυνσης του εκεί γραφείου για την περαιτέρω επέκταση των δραστηριοτήτων και την προσέλκυση νέων πελατών.
Η τριβή του όλο αυτό το διάστημα με τη συγκεκριμένη αγορά και οι δράσεις που ακολούθησαν είχαν θετικό αντίκτυπο στις εργασίες του ομίλου, σε μια περίοδο, μάλιστα, που η ελληνική αγορά αντιμετώπιζε και συνεχίζει να αντιμετωπίζει πολυάριθμες προκλήσεις και ανακατατάξεις. Ως αποτέλεσμα ήλθε και η πρόταση να αναλάβει επίσημα τη διεύθυνση και του γραφείου στην Αθήνα: «Οι στενές εμπορικές σχέσεις μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου, καθώς επίσης και η κοινή κουλτούρα, απετέλεσαν, ασφαλώς, σημαντικά κριτήρια για την απόφαση να ενδυναμώσουμε την εκεί παρουσία μας, σε συνάρτηση με τη διαρκώς αυξανόμενη τάση επέκτασης επιχειρήσεων από τη μια χώρα στην άλλη», αναφέρει.
Ο κ. Ιωαννίδης επισημαίνει ότι οι νέοι στόχοι που τίθενται για την αγορά της Ελλάδας είναι η διεύρυνση του πελατολογίου και η χρήση όλων των δυνατοτήτων που προσφέρονται μέσω του δικτύου της Action Global Communications.
Η αυτόνομη παρουσία του ομίλου σε 40 και πλέον χώρες, διαμορφώνοντας στρατηγικές επικοινωνίας για εταιρείες - κολοσσούς, καθώς επίσης και η δυναμική που δίνεται, σήμερα, στον τομέα της digital επικοινωνίας, μέσω της εξειδικευμένης εταιρείας του ομίλου, Action Digital, αποτελούν και για το γραφείο της Ελλάδας ένα ισχυρό όπλο, που μπορεί να φανεί χρήσιμο στον επιχειρηματικό κόσμο: «Αυτό θα επιδιώξουμε να μεταφέρουμε, δημιουργώντας ολοκληρωμένες στρατηγικές επικοινωνίας. Βέβαια, αυτές οι υπηρεσίες ήδη προσφέρονταν από τον όμιλο, αλλά σε πιο περιορισμένο βαθμό σε ελληνικό έδαφος, κυρίως λόγω της προβληματικής κατάστασης στο πολιτικό και οικονομικό σκηνικό. Ως όμιλος πιστεύουμε πολύ στην ελληνική αγορά και στις ευκαιρίες που υπάρχουν στην παρούσα φάση, γι’ αυτό και προχωράμε στην ενδυνάμωση της εκεί παρουσίας μας με νέες ενισχυμένες προτάσεις».
Η Action Hellas εν συντομία
Ίδρυση: 1989.
Τομέας: Ολοκληρωμένες υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας.
Προσωπικό: Επτά άτομα.
Πελατολόγιο: Εταιρείες από τον τουριστικό και ταξιδιωτικό κλάδο, τη βαριά βιομηχανία, την τεχνολογία, τον χρηματοπιστωτικό τομέα, το λιανεμπόριο και τα είδη ευρείας κατανάλωσης. Δραστηριοποιείται, επίσης, σε διάφορα ευρωπαϊκά προγράμματα, που υλοποιούνται είτε με την εποπτεία της Action Diplomacy, του εξειδικευμένου τμήματος του ομίλου Action Global Communications σε ευρωπαϊκά θέματα, είτε μέσω άλλων συνεργαζόμενων δικτύων.