Εφτά βασικοί λόγοι για να εντάξεις την ΕΚΕ στη στρατηγική σου
09:22 - 27 Ιουνίου 2016
Στις μέρες μας, οι επιχειρήσεις που θέλουν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων και να αυξήσουν τις πωλήσεις και την παραγωγικότητα τους, θα πρέπει να υιοθετήσουν αξίες σύμφωνες με την οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική υπευθυνότητα.
Αυτό είναι κάτι που πρέπει να ενδιαφέρει κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους και τομέα δραστηριοποίησης. Στο 9ο Συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, που παρουσιάζει η Carrefour Κύπρου στις 7 Ιουλίου 2016, στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία, συγκεντρώνουμε τους 7 σημαντικότερους λόγους που θα αναδείξουν σε κάθε επιχειρηματικό στέλεχος τη σημαντικότητα σχεδιασμού υπεύθυνων, ευαίσθητων, σύγχρονων καμπανιών ΕΚΕ, που θα ενισχύσουν το προφίλ & την επιτυχία των επιχειρήσεων τους. Πιο συγκεκριμένα θα τους βοηθήσει:
• Να γίνουν, χωρίς κόπο αλλά με έξυπνο τρόπο, η Νο1 επιλογή των καταναλωτών ανάμεσα στα brands της κατηγορίας τους
• Να ενισχύσουν την ειλικρίνεια, αυθεντικότητα, αξιοπιστία και διαφάνεια της επιχείρησής τους
• Να πείσουν τους «ηθικούς καταναλωτές» και να εξυψώσουν ακόμη περισσότερο το θετικό προφίλ του brand τους
• Να συνδέσουν την επιχείρησή τους με κοινωνικές ευαισθησίες κι ενέργειες
• Να απογειώσουν τα κέρδη & την ανταγωνιστικότητά τους, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή τους απέναντι στους καταναλωτές
• Να παρουσιάσουν άφοβα αλλά πολύ περήφανα τις στρατηγικές ΕΚΕ που ακολουθεί η επιχείρησή τους
• Να «εκπαιδεύσουν» τους εργαζόμενούς της επιχείρησης τους, ώστε η ΕΚΕ να εφαρμόζεται σε όλα τα στάδια παροχής υπηρεσιών, ομοιόμορφα.
Το 9ο Συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με θέμα «Νοιάζομαι τα brands που με νοιάζονται», είναι εδώ για να ρίξει φως στις τελευταίες πρακτικές που χρησιμοποιούνται σε θέματα ΕΚΕ στο εξωτερικό αλλά και την Κύπρο. Της διοργάνωσης θα ηγηθεί ο δημοφιλής Σουηδός ομιλητής Kaj Török, με Keynote Speaker Sponsor την ΟΠΑΠ Κύπρου, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλοι ειδικοί του τομέα με πρακτικά παραδείγματα από διαφορετικούς τομείς δραστηριότητας. Ο Kaj, θα πραγματοποιήσει μία διαδραστική παρουσίαση και ένα πρακτικό εργαστήριο με θέμα: «How to strengthen your brand and business model through CSR and sustainability».
Ακροατήριο συνεδρίου
Το συνέδριό είναι ανοιχτό προς ολόκληρη την επιχειρηματική κοινότητα: ιδιοκτήτες-επιχειρηματίες, γενικούς διευθυντές, brand managers, διευθυντές μάρκετινγκ, ανώτατα κι ανώτερα στελέχη από κάθε κλάδο, επαγγελματίες με δραστηριότητες κάθε μεγέθους, εκπροσώπους του κρατικού και ημι-κρατικού τομέα.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θεματολόγιο του συνεδρίου και τον κύριο ομιλητή κάντε κλικ ΕΔΩ.
Η είσοδος είναι ελεύθερη, ενώ απαραίτητη είναι η δήλωση συμμετοχής ΕΔΩ.
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ. Κύριος Χορηγός: Carrefour Κύπρου. Χορηγοί: Alpha Bank Cyprus Ltd, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, GPM-Henkel Ltd., Petrolina (Holdings) Public Ltd, USB Bank PLC και Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ. Keynote Speaker Sponsor: ΟΠΑΠ Κύπρου. Υποστηρικτής: Microsoft Cyprus Ltd. Χορηγοί Επικοινωνίας: Cablenet InBusinessNews Stand, Περιοδικό IN Business και ΡΕΠΟΡΤΕΡ Online.
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com