Powered by

In-store & Proximity Marketing: Νέες προκλήσεις και νέα όπλα

Το In-store Marketing, ήτοι οι ενέργειες προώθησης εντός του χώρου πώλησης, αποτελεί σημαντική πρόκληση, σε έναν κόσμο, ο οποίος χαρακτηρίζεται από ολοένα και αυξανόμενο clutter. Ο μέσος Δυτικός καταναλωτής δέχεται μεταξύ 500 και 3.000 (!!!) διαφημιστικών μηνυμάτων ανά ημέρα (μέσω των παραδοσιακών Μέσων, Web, Social Media και Outdoor).

 

Αυτό που αλλάζει από τη στιγμή που ο καταναλωτής θα εισέλθει σε έναν χώρο καταστήματος (από σούπερ μάρκετ και καφέ, μέχρι κατάστημα ενδυμάτων και ξενοδοχεία), είναι ότι η επιχείρηση δύναται να μονοπωλήσει την προσοχή και το ενδιαφέρον του.

Το In-store Marketing έχει ενδυναμωθεί πρόσφατα με την δημιουργία του Proximity Marketing. Λειτουργώντας συμπληρωματικά με την εντός καταστήματος προώθηση, το Proximity Marketing βασίζεται στην επικοινωνία μέσω κινητού και μηνυμάτων προς δυνητικούς καταναλωτές που βρίσκονται σε μικρή ακτίνα γύρω από ένα κατάστημα.

Ουσιαστικά, προσελκύει τους καταναλωτές επικοινωνώντας προσφορές, εκπτώσεις, events κ.α. Εν συνεχεία και αφού ο καταναλωτής ανταποκριθεί στο μήνυμα και ανάλογα με την αγοραστική του συμπεριφορά στο κατάστημα, του προσφέρει παροχές όπως το loyalty program ή μια επιπλέον έκπτωση κ.α.

Το μείγμα του Proximity Marketing είναι βασικό συστατικό για την επιτυχία, η οποία μεταφράζεται σε αύξηση πωλήσεων, βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή και άλλους, απόλυτα μετρήσιμους, παράγοντες.

Με την τεχνολογία αυτή, το In-store Marketing ενισχύεται ακόμα περισσότερο και επιτυγχάνεται η υψηλότερη δυνατή ανταπόκριση των πελατών. Έρευνες δείχνουν πως η κατάλληλη μουσική, τα επίκαιρα audio μηνύματα εντός του χώρου, η ύπαρξη δωρεάν και αξιόπιστου Wi-fi, η λειτουργία ψηφιακής σήμανσης γενικότερα, αποφέρουν υψηλότερες πωλήσεις αλλά και ισχυροποίηση του brand awareness για τις επιχειρήσεις.

Ενδεικτικά, το 70% των καταναλωτών δηλώνουν ότι περνούν περισσότερο χρόνο και ξοδεύουν περισσότερα, σε χώρο που διαθέτει Wi-fi, όπως αντίστοιχα και όταν η μουσική εντός του καταστήματος, είναι αξιόλογη.

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

 

Δειτε Επισης

Σε ποια χώρα εργάζονται λιγότερο απ’ όλους τους Ευρωπαίους–Η θέση της Ελλάδας
Black Friday: Τemu και Shein εκτοξεύουν το κόστος μάρκετινγκ αγοράζοντας ακριβά… λέξεις-κλειδιά
Στο 3% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα, στο 2,3% στην ευρωζώνη
Θα παρέμβει η ΕΚΤ στα γαλλικά ομόλογα; Τα σενάρια και το όπλο του TPI
To bitcoin «γλυκοκοιτάζει» και πάλι τα $100.000
Ισπανία: Σε υψηλό τριών μηνών ο πληθωρισμός τον Νοέμβριο
ΗΠΑ: Με ρυθμό 2,8% «έτρεξε» η οικονομία το τρίτο τρίμηνο
Goldman Sachs: Τι προτείνει στους επενδυτές για το 2025
Γκούλσμπι (Fed): Πρέπει να επιβραδυνθεί ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων
Bitcoin: Tι σημαίνει για την τιμή του η πιθανή δημιουργία εθνικού αποθέματος στις ΗΠΑ