F Beverages: Μόδα κλεισμένη σε μπουκάλι

Της F Beverages ηγείται ο Σταύρος Σταύρου από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου και με μακράν εμπειρία στους τομείς των οικονομικών, της διεύθυνσης επιχειρήσεων, της ανάπτυξη και της εμπορίας ποτών. Στο πλαίσιο των καθηκόντων του ως στελέχους παγκοσμίως γνωστής εταιρείας παρασκευής βότκας είχε αναλάβει τον συντονισμό της συνεργασίας της με το FTV. Έτσι γνώρισε τον Michel Adam, πρόεδρο και ιδρυτή του διεθνούς εμβέλειας καναλιού μόδας, που έχει έδρα την Αυστρία. 

Το 2004 τα δύο μέρη αποφάσισαν να λανσάρουν μια ακριβή βότκα, με στόχο να καθιερωθεί ως προϊόν επιλογής γνωστών σχεδιαστών, μοντέλων και άλλων διασημοτήτων, προωθούμενη και σε πάρτι του FTV. Σε βίντεο που συνόδευαν την όλη εκστρατεία επικοινωνίας προβάλλονταν επώνυμοι να την προτιμούν, με αποτέλεσμα το κοινό να τη συνδέσει με τον κόσμο της λάμψης. 

Τα καλά αποτελέσματα οδήγησαν τους Adam και Σταύρου, τέσσερα χρόνια μετά, στη διερεύνηση των πιθανοτήτων για τη δημιουργία σειράς ποτών fashion που να ενισχύουν το όλο concept των εκδηλώσεων του FTV, αλλά και να προωθηθούν ως εκλεπτυσμένη επιλογή σε κλαμπ, μπαρ και άλλους χώρους αναψυχής ανά τον κόσμο. 

Έτσι προχώρησαν στην ίδρυση της F Beverages, η οποία έχει σήμερα το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης και εκμετάλλευσης των πνευματικών δικαιωμάτων του FTV για την παραγωγή, πώληση και εμπορία όλων των αλκοολούχων και μη ποτών της σε όλο τον κόσμο. Έδρα της εταιρείας είναι η Κύπρος, γεγονός στο οποίο συνέτειναν παράγοντες, όπως, το ευνοϊκό φορολογικό περιβάλλον και η καλή γεωγραφική θέση του νησιού, που ευνοεί την πρόσβαση σε χώρες - στόχους της F Beverages.

Premium επιλογές
Πρώτος στόχος, όπως επεσήμανε ο κ. Σταύρου, ήταν η παρουσίαση μιας βότκας που θα μπορούσε με βεβαιότητα να διεκδικήσει θέση στην κορυφή της κατηγορίας super premium, ενώ παράλληλα θα υπηρετούσε ως ναυαρχίδα του χαρτοφυλακίου των ποτών μόδας του FTV. Έτσι γεννήθηκε η Fashion Vodka Luxury Collection, με έδρα παραγωγής την Πολωνία, πατρίδα του Michel Adam, που θεωρείται μια από τις χώρες με υψηλές απαιτήσεις στην παρασκευή του συγκεκριμένου ποτού.

Μετά την επίσκεψη και την επιθεώρηση πολλών χώρων και δοκιμάζοντας διάφορες συνταγές, οι δύο άνδρες εντόπισαν ένα μικρό, boutique, αποστακτήριο, που μπορούσε να ικανοποιήσει τις αυστηρές και υψηλές προδιαγραφές τους για το νέο εγχείρημα: «Ο χώρος αυτός παρέχει, μεταξύ άλλων, πρόσβαση σε προνομιακές πρώτες ύλες, απόσταξη και εμφιάλωση τελευταίας τεχνολογίας, με την υποστήριξη και την τεχνογνωσία ενός κορυφαίου οινοπνευματοποιού (master distiller) της Πολωνίας». 

Οι φιάλες επιλέχθηκαν από ένα καταξιωμένο προμηθευτή στη Γαλλία και κορυφαία στον τομέα της πολωνική εταιρεία ανέλαβε τη διακόσμησή τους: «Η Fashion Vodka Luxury Collection παρουσιάστηκε στους καταναλωτές σε ένα μοναδικό μπουκάλι, που συνδύαζε τον ξεχωριστό σχεδιασμό με τη λάμψη και τη φινέτσα του FTV». Αυτή ήταν μόνο η αρχή, καθώς ακολούθησε ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο ποτών μόδας, με την ίδια αυστηρών προδιαγραφών διαδικασία και φιλοσοφία παραγωγής αλλά και λανσαρίσματος.

Η F Beverages παρουσίασε στη συνέχεια το Fashion Prosecco, αυθεντικό ιταλικό Brut κατηγορίας DOC (προστατευόμενης ονομασίας προέλευσης), για την παραγωγή του οποίου επιλέγηκε ένας από τους ηγέτες του τομέα στην Ιταλία: «Η εξαιρετική του ποιότητα επιτρέπει να χρησιμοποιείται ως βασικό συστατικό σε κοκτέιλ ή να προσφέρεται από μόνο του ως απεριτίφ».                

Στη σειρά προϊόντων της εταιρείας έχουν συμπεριληφθεί, επίσης, δύο γαλλικές σαμπάνιες. Η Grande Reserve, που παράγεται από τα παραδοσιακά σταφύλια chardonnay (30%), meunier (60%) και pinot noir (10%) και είναι τρίχρονης παλαίωσης. Η δε Fashion Champagne Grand Cru είναι σαμπάνια από chardonnay (55%) και pinot noir (45%) με πεντάχρονη παλαίωση. 

Ακολούθησαν τα ενεργειακά ποτά f 88 Fashion Energy Drink και f 18 Fashion Energy Acai Drink, όπως και το Fashion Luxury Spring Water από τις Αυστριακές Άλπεις. Αυτά εμφιαλώνονται στην Αυστρία και προσφέρουν συνδυασμό υψηλής ποιότητας, ελκυστικής τιμής και ιδιαίτερου στιλ. 

«Η F Beverages, μέσα σε λίγα μόνο χρόνια, έχει καταφέρει να κερδίσει τη θέση της στον παγκόσμιο χάρτη των premium ποτών, προσφέροντας υψηλής ποιότητας προϊόντα, στο πλαίσιο μιας ξεχωριστής εμπειρίας ψυχαγωγίας (entertainment experience), που συνδέεται άρρηκτα με τη μόδα. Στόχος μας είναι η συνεχής διεύρυνση της γκάμας με την ίδια πάντοτε φιλοσοφία». 

Διεθνείς διακρίσεις
Η αναγνώριση των ποτών της εταιρείας στη διεθνή αγορά ήλθε και μέσω τιμητικών διακρίσεων από παγκόσμιους κι έγκυρους οργανισμούς.  

Όπως είπε ο κ. Σταύρου, η super premium Fashion Vodka Luxury Collection έχει πάρει χρυσό μετάλλιο στον San Francisco World Spirits Competition το 2014, καθώς ψηφίστηκε ως η βότκα με το καλύτερο ultra-premium design. Πρόσφατα της απονεμήθηκε, επίσης, πλατινένιο μετάλλιο από το Beverage Testing Institute του Σικάγο και αναδείχθηκε ως η δεύτερη καλύτερη βότκα όλων των εποχών παγκοσμίως και πρώτη στην κατηγορία της. Επιπρόσθετα, η βότκα Party Collection τιμήθηκε με χρυσό μετάλλιο από το ίδιο ινστιτούτο. 

 

Το Fashion TV (FTV)
Το τηλεοπτικό κανάλι έχει παρουσία σε 193 χώρες, πρόσβαση σε 550 εκατομμύρια νοικοκυριά, ενώ τα προγράμματά του προβάλλονται σε εννέα εκατ. δημόσιους χώρους στις πέντε ηπείρους, όπως, μπαρ, κλαμπ, ξενοδοχεία, αεροδρόμια, γυμναστήρια, ινστιτούτα αισθητικής και καταστήματα μόδας. 

Μεταδίδει τις τελευταίες τάσεις και μεγάλες επιδείξεις μόδας, εκδηλώσεις σχεδιαστών και στιγμιότυπα από άλλες δραστηριότητες επαγγελματιών του χώρου με 100 και πλέον ώρες νέων προγραμμάτων κάθε μήνα. 

Οι τηλεθεατές του είναι στην πλειοψηφία τους εύποροι, απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και νεότεροι από εκείνους των ειδησεογραφικών καναλιών. Το 65% είναι άνδρες και το 35% γυναίκες. 

Δειτε Επισης

ΤΟΜ: 1.300 κλήσεις πολιτών που αναμένουν ραντεβού για αερόσακο-Προχωρούν με αυξημένο ρυθμό οι αντιπροσωπείες
Frou Frou: Βλέπει σημαντική μείωση στις τιμές κακάο μέχρι τέλος 2025-Η εκτίμηση για τις επιπτώσεις του εμπορικού πολέμου
Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές
Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Hadjikyriakos & Sons: Φέρνει σε αποκλειστική διάθεση τα καινοτόμα συστήματα κουζίνας BORA στην Κύπρο
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA