Ο Kaj Torok στο Συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
09:35 - 23 Ιουνίου 2016
Γιατί η κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους έχει ανάγκη την ΕΚΕ, πώς αυτή η ανάγκη μετατρέπεται σε εταιρικό όφελος και τι θα πρέπει να κάνουν, ώστε να γίνουν η Νο1 επιλογή των καταναλωτών ανάμεσα στα brands της κατηγορίας τους; Στα ερωτήματα αυτά δίνει σαφείς απαντήσεις μέσα από την πολυετή εμπειρία του ο ειδικός σε θέματα ΕΚΕ και αειφόρου ανάπτυξης, δημιουργικότητας και branding, Kaj Török, στο πλαίσιο του 9ου Συνεδρίου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Ο δημοφιλής Σουηδός ομιλητής θα βρίσκεται στην Κύπρο για μία και μοναδική εμφάνιση στο 9ο Συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, που παρουσιάζει η Carrefour Κύπρου στις 7 Ιουλίου 2016, στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Η φετινή διοργάνωση με θέμα «Νοιάζομαι τα brands που με νοιάζονται», είναι εδώ για να ρίξει φως στις τελευταίες πρακτικές που χρησιμοποιούνται σε θέματα ΕΚΕ στο εξωτερικό αλλά και την Κύπρο. Της διοργάνωσης θα ηγηθεί ο Kaj Török, με Keynote Speaker Sponsor την ΟΠΑΠ Κύπρου, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλοι ειδικοί του τομέα με πρακτικά παραδείγματα από διαφορετικούς τομείς δραστηριότητας.
Η παρουσίαση και το εργαστήριο του Kaj Török
Ο Kaj, θα πραγματοποιήσει μία διαδραστική παρουσίαση και ένα πρακτικό εργαστήριο με θέμα: «How to strengthen your brand and business model through CSR and sustainability». Οι συμμετέχοντες, μεταξύ άλλων, θα μάθουν τα μυστικά μιας πετυχημένης καμπάνιας ΕΚΕ, πώς μπορούν να συνδέσουν το brand ή την επιχείρησή τους με κοινωνικές ευαισθησίες κι ενέργειες και πώς μπορούν να απογειώσουν τα κέρδη και την ανταγωνιστικότητά τους αποδεικνύοντας τη δέσμευσή τους απέναντι στους καταναλωτές.
Λίγα λόγια για τον Kaj Török
O Kaj Török είναι διεθνώς αναγνωρισμένος γκουρού σε θέματα επικοινωνίας εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και αειφόρου ανάπτυξης, δημιουργικότητας και branding και δημοφιλής Σουηδός ομιλητής. Εργάζεται στενά και ακούραστα από το 1996 με επιχειρήσεις, καταναλωτές και με ΜΚΟ, για τη δημιουργία αυθεντικών και αξιόπιστων brands. Τι κοινό έχουν οι Unilever, PwC, Nandos, UBS, Sky, Nike, Mondelez, Lego, Mass Transit Railway (MTR); Είναι κάποιοι από τους κολοσσούς που εμπιστεύτηκαν τον Kaj Török και τον οργανισμό του (Futerra) για το image και τα brands τους. Ως Υπεύθυνος Στρατηγικής της Futerra, του μοναδικού εξειδικευμένου οργανισμού σε corporate sustainable development, έχει καταπιαστεί με θέματα επικοινωνίας και branding από τη θεωρία στην πράξη. Έχει τιμηθεί το 2009 με το Internal Green Awards στην κατηγορία «καλύτερη πράσινη διεθνής εκστρατεία» για τη γνωστότερη αλυσίδα χάμπουργκερ της Σουηδίας Max.
Ακροατήριο συνεδρίου
Το συνέδριό είναι ανοιχτό προς ολόκληρη την επιχειρηματική κοινότητα: ιδιοκτήτες-επιχειρηματίες, γενικούς διευθυντές, brand managers, διευθυντές μάρκετινγκ, ανώτατα κι ανώτερα στελέχη από κάθε κλάδο, επαγγελματίες με δραστηριότητες κάθε μεγέθους, εκπροσώπους του κρατικού και ημι-κρατικού τομέα.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θεματολόγιο του συνεδρίου κάντε κλικ εδώ:
Η είσοδος είναι ελεύθερη, ενώ απαραίτητη είναι η δήλωση συμμετοχής εδώ:
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ. Κύριος Χορηγός: Carrefour Κύπρου. Χορηγοί: Alpha Bank Cyprus Ltd, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, GPM – Henkel Ltd., USB Bank PLC και Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ. Keynote Speaker Sponsor: ΟΠΑΠ Κύπρου. Υποστηρικτής: Microsoft Cyprus Ltd. Χορηγοί Επικοινωνίας: Cablenet InBusinessNews Stand, Περιοδικό IN Business και ΡΕΠΟΡΤΕΡ Online.
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com