Lenor: Βραβεύτηκε στα 3α IN Business Grocery Retail Awards

Το Μαλακτικό Ρούχων Lenor είναι το τέταρτο προϊόν που βραβεύτηκε στα 3α IN Business Grocery Retail Awards.
 
Το Lenor της Procter & Gamble είναι ένα υπερσυμπυκνωμένο μαλακτικό, φτιαγμένο με παραδοσιακές τεχνικές, που συνδυάζουν πάνω από 60 αρωματικά συστατικά. Σε κάθε συσκευασία περιλαμβάνεται, χάρη στις σύγχρονες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται, συμπύκνωμα που προσφέρει τέσσερις φορές περισσότερες πλύσεις ανά λίτρο, σε σχέση με άλλα μη συμπυκνωμένα μαλακτικά. Ακόμα, η καινοτόμος τεχνολογία freshlock παρατείνει τη φρεσκάδα των ρούχων, ενώ το άρωμα τους απελευθερώνεται με κάθε άγγιγμα και κίνηση που γίνεται σ’ αυτά.

Το προϊόν προσφέρεται σε έξι αρώματα και διατίθεται στην Κύπρο μέσω της Diplomat Distributors Cyprus Ltd.
Το Lenor Μαλακτικό Ρούχων, διανέμει η Diplomat Distributors Cyprus Ltd.

Το βραβείο παρέλαβε η υπεύθυνη marketing strategy and planning της Diplomat Distributors Cyprus Ltd, Aντωνία Γεωργίου.

Δειτε Επισης

Ετήσια αύξηση 10,4% στις πωλήσεις πετρελαιοειδών-Πώς κινήθηκαν τα πρατήρια
H δεύτερη ανάγνωση του deal ΗΠΑ και Ε.Ε. για τους δασμούς-Πώς αποτιμούν Deutsche Bank, UniCredit, Berenberg και UBS
Φον ντερ Λάιεν: Η εμπορική συμφωνία με τις ΗΠΑ προσφέρει σταθερότητα σε αβέβαιους καιρούς
«Η αρχή ενός νέου εμπορίου με τις ΗΠΑ»-Πώς αντιδρούν οι Έλληνες εξαγωγείς
Τι σηματοδοτεί η συμφωνία ΗΠΑ-Ε.Ε. για δασμούς 15%...Επώδυνος συμβιβασμός ή επωφελές deal;
Άννα Μαρία Θεοδότου: Τα Bean Bar επενδύουν στο να κάνουν τη διαφορά-Περιβάλλον που εμπνέει και προσφέρει εξέλιξη
Adams Beach Hotel: Επενδύσεις πέραν των €25 εκατ. την τελευταία πενταετία-«Από τα κορυφαία resorts πολυτελείας»(pics)
Έδωσαν τα χέρια Τραμπ και Ούρσουλα-Μέγα deal ΗΠΑ και Ε.Ε. με δασμούς 15% στα ευρωπαϊκά προϊόντα
Ν. Χριστοδουλίδης: Μια παραδοχή, μια απολογία και δώδεκα άμεσες ενέργειες στήριξης-«Δεν ανταποκριθήκαμε όπως έπρεπε»
Abdulla bin Touq Al Marri: Το οικονομικό μοντέλο των ΗΑΕ και η ισχυρή δυναμική για συνεργασία με την Κύπρο