Μ. Παναγίδης: Η δύναμη των προσφορών στο λιανεμπόριο

Οι προσφορές είναι αυτό που χαρακτηρίζει το λιανικό εμπόριο, τόνισε ο εμπορικός διευθυντής της Carrefour Κύπρου Μιχάλης Παναγίδης.

Μιλώντας στο 13 ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου ο κ. Παναγίδης ανέφερε ότι ο ανταγωνισμός κορυφώνεται και πολλαπλασιάζεται κι αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι έχουν ήδη, ανοίξει 12 νέα καταστήματα το τελευταίο διάστημα. «Ο καταναλωτής σκέφτεται πλέον όχι μόνο μια υπεραγορά, αλλά τις προσφορές που του προσφέρουν όλες», σημείωσε.

Όπως είπε ο καταναλωτής είναι ένας σκεφτόμενα συγκρατημένος αγοραστής, πιο ενημερωμένος και απαιτητικός, ο οποίος θέλει γύρω του αφθονία και πολλές-  πολλές προσφορές. «Οι προσφορές κρατούν το 35% των αγορών του και δεν ξεφεύγει από τις αγορές που θέλει, ενώ πολλές φορές παρατηρείται η θυσία μεγάλων brands στο βωμό των προσφορών», ανέφερε. Και πρόσθεσε: «Οι αγορές value for money φέρνουν κοντά στις υπεραγορές περισσότερους πελάτες, οι οποίοι συγκρίνουν τιμές μπροστά στις πολλές επιλογές που έχουν μπροστά τους».

Καταλήγοντας είπε ότι οι λιανέμποροι χρειάζονται διαφοροποίηση, ακριβώς επειδή οι καταναλωτές θέλουν value for money, προσφορές, ποιότητα και εξυπηρέτηση.

Δειτε Επισης

ΤΟΜ: 1.300 κλήσεις πολιτών που αναμένουν ραντεβού για αερόσακο-Προχωρούν με αυξημένο ρυθμό οι αντιπροσωπείες
Frou Frou: Βλέπει σημαντική μείωση στις τιμές κακάο μέχρι τέλος 2025-Η εκτίμηση για τις επιπτώσεις του εμπορικού πολέμου
Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές
Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Hadjikyriakos & Sons: Φέρνει σε αποκλειστική διάθεση τα καινοτόμα συστήματα κουζίνας BORA στην Κύπρο
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA