Μ. Παναγίδης: Η δύναμη των προσφορών στο λιανεμπόριο
14:01 - 02 Ιουνίου 2016

Οι προσφορές είναι αυτό που χαρακτηρίζει το λιανικό εμπόριο, τόνισε ο εμπορικός διευθυντής της Carrefour Κύπρου Μιχάλης Παναγίδης.
Μιλώντας στο 13 ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου ο κ. Παναγίδης ανέφερε ότι ο ανταγωνισμός κορυφώνεται και πολλαπλασιάζεται κι αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι έχουν ήδη, ανοίξει 12 νέα καταστήματα το τελευταίο διάστημα. «Ο καταναλωτής σκέφτεται πλέον όχι μόνο μια υπεραγορά, αλλά τις προσφορές που του προσφέρουν όλες», σημείωσε.
Όπως είπε ο καταναλωτής είναι ένας σκεφτόμενα συγκρατημένος αγοραστής, πιο ενημερωμένος και απαιτητικός, ο οποίος θέλει γύρω του αφθονία και πολλές- πολλές προσφορές. «Οι προσφορές κρατούν το 35% των αγορών του και δεν ξεφεύγει από τις αγορές που θέλει, ενώ πολλές φορές παρατηρείται η θυσία μεγάλων brands στο βωμό των προσφορών», ανέφερε. Και πρόσθεσε: «Οι αγορές value for money φέρνουν κοντά στις υπεραγορές περισσότερους πελάτες, οι οποίοι συγκρίνουν τιμές μπροστά στις πολλές επιλογές που έχουν μπροστά τους».
Καταλήγοντας είπε ότι οι λιανέμποροι χρειάζονται διαφοροποίηση, ακριβώς επειδή οι καταναλωτές θέλουν value for money, προσφορές, ποιότητα και εξυπηρέτηση.