Μ. Παναγίδης: Η δύναμη των προσφορών στο λιανεμπόριο

Οι προσφορές είναι αυτό που χαρακτηρίζει το λιανικό εμπόριο, τόνισε ο εμπορικός διευθυντής της Carrefour Κύπρου Μιχάλης Παναγίδης.

Μιλώντας στο 13 ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου ο κ. Παναγίδης ανέφερε ότι ο ανταγωνισμός κορυφώνεται και πολλαπλασιάζεται κι αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι έχουν ήδη, ανοίξει 12 νέα καταστήματα το τελευταίο διάστημα. «Ο καταναλωτής σκέφτεται πλέον όχι μόνο μια υπεραγορά, αλλά τις προσφορές που του προσφέρουν όλες», σημείωσε.

Όπως είπε ο καταναλωτής είναι ένας σκεφτόμενα συγκρατημένος αγοραστής, πιο ενημερωμένος και απαιτητικός, ο οποίος θέλει γύρω του αφθονία και πολλές-  πολλές προσφορές. «Οι προσφορές κρατούν το 35% των αγορών του και δεν ξεφεύγει από τις αγορές που θέλει, ενώ πολλές φορές παρατηρείται η θυσία μεγάλων brands στο βωμό των προσφορών», ανέφερε. Και πρόσθεσε: «Οι αγορές value for money φέρνουν κοντά στις υπεραγορές περισσότερους πελάτες, οι οποίοι συγκρίνουν τιμές μπροστά στις πολλές επιλογές που έχουν μπροστά τους».

Καταλήγοντας είπε ότι οι λιανέμποροι χρειάζονται διαφοροποίηση, ακριβώς επειδή οι καταναλωτές θέλουν value for money, προσφορές, ποιότητα και εξυπηρέτηση.

Δειτε Επισης

Η εμπορική συμφωνία της Ε.Ε. με τις ΗΠΑ...«Όσοι περιμένουν τυφώνα, είναι ευγνώμονες με την καταιγίδα»
Ετήσια αύξηση 10,4% στις πωλήσεις πετρελαιοειδών-Πώς κινήθηκαν τα πρατήρια
H δεύτερη ανάγνωση του deal ΗΠΑ και Ε.Ε. για τους δασμούς-Πώς αποτιμούν Deutsche Bank, UniCredit, Berenberg και UBS
Φον ντερ Λάιεν: Η εμπορική συμφωνία με τις ΗΠΑ προσφέρει σταθερότητα σε αβέβαιους καιρούς
«Η αρχή ενός νέου εμπορίου με τις ΗΠΑ»-Πώς αντιδρούν οι Έλληνες εξαγωγείς
Τι σηματοδοτεί η συμφωνία ΗΠΑ-Ε.Ε. για δασμούς 15%...Επώδυνος συμβιβασμός ή επωφελές deal;
Άννα Μαρία Θεοδότου: Τα Bean Bar επενδύουν στο να κάνουν τη διαφορά-Περιβάλλον που εμπνέει και προσφέρει εξέλιξη
Adams Beach Hotel: Επενδύσεις πέραν των €25 εκατ. την τελευταία πενταετία-«Από τα κορυφαία resorts πολυτελείας»(pics)
Έδωσαν τα χέρια Τραμπ και Ούρσουλα-Μέγα deal ΗΠΑ και Ε.Ε. με δασμούς 15% στα ευρωπαϊκά προϊόντα
Ν. Χριστοδουλίδης: Μια παραδοχή, μια απολογία και δώδεκα άμεσες ενέργειες στήριξης-«Δεν ανταποκριθήκαμε όπως έπρεπε»