Powered by

Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στρέφεται η Volkswagen

Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στρέφεται η Volkswagen, της οποίας ο διευθύνων σύμβουλος παρουσίασε σήμερα μια σαρωτική αναμόρφωση στην παγκόσμια στρατηγική της.

 

Ο CEO, Matthias Müller, δεσμεύτηκε να τονώσει τα κέρδη και να προχωρήσει επιθετικά στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τις υπηρεσίες νέων τεχνολογιών, παρότι η VW ακόμη παλεύει με τις επιπτώσεις του σκανδάλου εκπομπών ρύπων.

«Η νέα στρατηγική του ομίλου μας, ανοίγει το δρόμο για την μεταμόρφωση μιας από τις καλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο σε κορυφαίο παγκόσμιο πάροχο βιώσιμης κινητικότητας», υποστήριξε ο Müller μιλώντας στους δημοσιογράφους στο Wolfsburg.

Στόχος της εταιρίας είναι η τόνωση των περιθωρίων κέρδους προ φόρων, μέχρι και στο 8% ως το 2025, από 6% πέρυσι. Η Volkswagen σχεδιάζει επίσης μια αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων στα εξαρτήματα που απλώνονται σε όλο τον κόσμο και απασχολούν περίπου 67.000 ανθρώπους, καθώς και να μετατρέψει τη μονάδα φορτηγών σε παγκόσμιο παίκτη.

Προκειμένου να πιάσει τους στόχους που επιτάσσει το ρυθμιστικό πλαίσιο για τις εκπομπές ρύπων και να μην μείνει πίσω σε σχέση με ανταγωνιστές όπως η Tesla Motors, η VW σκοπεύει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αντιστοιχούν στο 25% των ετήσιων πωλήσεών της μέχρι το 2025. Αυτό μεταφράζεται σε πωλήσεις μέχρι και τριών εκατ. αυτοκινήτων με μπαταρία το χρόνο, από μόλις πάνω από 100.000 πέρυσι.

Η VW σχεδιάζει να παρουσιάσει πάνω από 30 νέα μοντέλα ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέσα στα επόμενα 10 χρόνια.

Η στρατηγική που ανακοινώθηκε σήμερα ακολουθεί προηγούμενα σχέδια της αυτοκινητοβιομηχανίας, γνωστά με το όνομα Strategy 2018, τα οποία τέθηκαν σε εφαρμογή το 2007 και αποσκοπούν στο να καταστήσουν την Volkswagen τη μεγαλύτερη και πιο κερδοφόρα κατασκευάστρια αυτοκινήτων στον κόσμο.

«Η κρίση (με τα ντίζελ) έχει μερικώς μεταβάλλει την αντίληψη επάνω σε όλα όσα έχουμε επιτύχει τα τελευταία χρόνια», υπογράμμισε ο CEO, προσθέτοντας ότι «η αλήθεια είναι ότι πιάσαμε τους στόχους που είχαμε θέσει το 2007 νωρίτερα απ' ό,τι είχαμε προγραμματίσει ή τουλάχιστον ήμασταν σε πορεία να το κάνουμε όταν μας χτύπησε το θέμα των ντίζελ».

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

 

Δειτε Επισης

Διατηρεί στο 4,25% το επιτόκιό της η Τράπεζα της Αγγλίας-Απογοητεύει νοικοκυριά και επιχειρήσεις
Στην εποχή των μηδενικών επιτοκίων εισέρχεται η Ελβετία-Ανησυχία για επιστροφή σε αρνητικά επιτόκια
Δεν γλιτώνει το πρόστιμο-μαμούθ €4 δις από την Ε.Ε. η Google… «Αναποτελεσματικά τα νομικά επιχειρήματα που προέβαλε»
Στο χείλος της ύφεσης η οικονομία της Ρωσίας-Τα υψηλά επιτόκια πνίγουν τις επενδύσεις
Λαγκάρντ: Το ευρωπαϊκό εμπόριο αντίβαρο στις παγκόσμιες αναταράξεις
Σε υψηλό δεκαετίας η πλατίνα-Στα 1.350,17 δολάρια η ουγγιά
Τζερόμ Πάουελ (Fed): Βασικός παράγοντας για την υψηλή αβεβαιότητα οι δασμοί Τραμπ
Πτώση για τον χρυσό μετά την πρόβλεψη της Fed για βραδύτερο ρυθμό μελλοντικών μειώσεων των επιτοκίων
Fed: Επιμένει σε στάση αναμονής-Αμετάβλητα τα επιτόκια και το dot plot που δίνει σήμα για δύο περικοπές φέτος
Βουτιά στην ιαπωνικές εξαγωγές-Κατακόρυφη πτώση στις αποστολές προς ΗΠΑ