Το Euro απογειώνει πίτσες, μπύρες και τηλεοράσεις

Οι δημοφιλείς ποδοσφαιρικές διοργανώσεις εκτός από φανατικό κοινό έχουν και αγαπημένες συνήθειες. Ενώ η πρώτη σέντρα για το Euro 2016 έχει δοθεί, σε ανοδική πορεία κινείται η κατανάλωση πίτσας και μπύρας, καθώς και οι πωλήσεις τηλεοράσεων, μέσω των οποίων –βεβαίως- οι τηλεθεατές απολαμβάνουν τις ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις.

Παράγοντες της αγοράς πίτσας, μπύρας και τηλεόρασης διαπιστώνουν αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με αντίστοιχες προηγούμενες διοργανώσεις, επισημαίνοντας ότι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου έχει συμβάλει θετικά στις πωλήσεις των εν λόγω προϊόντων.

Pint μπύρα αλλά και σε τενεκεδάκια
Άνοδος με διψήφιο ποσοστό αναμένεται στην κατανάλωση μπύρας σε σχέση με προηγούμενες αθλητικές διοργανώσεις, όπως το Μουντιάλ του 2014 και του Euro 2012. Η αύξηση της κατανάλωσης οφείλεται στην εντονότερη τάση των ποδοσφαιρόφιλων να παρακολουθούν τους αγώνες με παρέες στα κέντρα αναψυχής σε σύγκριση με προηγούμενες χρονιές, με αποτέλεσμα η κατανάλωση να είναι πιο μαζική. Όπως αναφέρει ο brand manager της Carlsberg, Παναγιώτης Αντωνιάδης, όσοι επιλέγουν να παρακολουθήσουν έξω τις ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις, προτιμούν pint μπύρας,ενώ όσοι παραμένουν στο σπίτι, επιλέγουν τα τενεκεδάκια.

Ως επίσημος χορηγός του Euro 2016, η Carlsberg είχε προχωρήσει σε διαγωνισμό, μέσω του οποίου δόθηκαν δωρεάν  εισιτήρια για τους αγώνες, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται διαγωνισμός με δώρα τεχνολογίας. Παράλληλα, η εταιρεία πραγματοποιεί ειδικές προσφορές στις τιμές μπύρας λόγω του Euro. Την ίδια στιγμή, όπως σημειώνει ο κ. Αντωνιάδης, η αγορά μπύρας δείχνει εμφανή σημάδια ανάκαμψης, καθώς διαπιστώνεται πιο θετική ψυχολογία στους καταναλωτές. «Καλύτερες μέρες αναμένονται για την αγορά, καθώς, εκτός του ότι η μπύρα ανεβαίνει στις προτιμήσεις του κοινού σε σχέση με άλλα ποτά, ιδιαίτερα θετικά λειτουργούν οι αυξημένες τουριστικές αφίξεις», εξηγεί σχετικά.

Αύξηση στην κατανάλωση αναμένει και η KEO, η οποία διαπιστώνει ότι οι προτιμήσεις των καταναλωτών εξαρτώνται από  τον χώρο παρακολούθησης των αγώνων. Όπως λέχθηκε στο InBusinessNews, οι καταναλωτές που παρακολουθούν τα ματς στο σπίτι, προμηθεύονται μεγάλα μπουκάλια ή τενεκεδάκια, ενώ όσοι βρίσκονται στα κέντρα αναψυχής επιδεικνύουν προτίμηση στη βαρελίσια. Εξάλλου, η εταιρεία επικεντρώνεται στο επόμενο διάστημα σε προσφορές τιμών για μπύρες που πωλούνται σε χώρους αναψυχής.

Προσφορές σε πίτσες
Θετικές τάσεις καταγράφονται και στην κατανάλωση πίτσας, η οποία αποτελεί ίσως το δημοφιλέστερο φαγητό για τους ποδοσφαιρόφιλους και δη σε καιρό διοργανώσεων όπως το Euro.  

Δύο ειδικές προσφορές έχει ετοιμάσει η Pizza Hut, σύμφωνα με τις οποίες με 20 ευρώ οι καταναλωτές επιλέγουν ανάμεσα σε δύο βασικές επιλογές, που απευθύνονται σε παρέες.

Οι παραγγελίες για πίτσες αναμένεται να είναι αυξημένες σε σχέση με προηγούμενες διοργανώσεις, καθώς οι ώρες προβολής των αγώνων είναι ιδανικές για παραγγελία πίτσας.

Θεαματική άνοδος στις τηλεοράσεις
Απαραίτητη συνήθεια για την προβολή των αγώνων έχουν αποδειχθεί οι έξυπνες τηλεοράσεις, οι οποίες φαίνεται να είναι περιζήτητες λόγω του φετινού Euro.

Οι καταναλωτές επιλέγουν κυρίως τηλεοράσεις από 43 μέχρι 65 ίντσες. Πιο αναλυτικά, οι τηλεθεατές του σπιτιού συνηθίζουν να προμηθεύονται τηλεοράσεις 43-55 ιντσών, την ώρα που τα μεγαλύτερα μεγέθη  (55-65 ίντσες κατευθύνονται, όπως είναι αναμενόμενο, σε καφετέριες, εστιατόρια , μπυραρίες ή μπαρ.

Όπως εξηγεί ο Ανδρέας Χαραλάμπους εκ μέρους της ομώνυμης αλυσίδας ηλεκτρικών συσκευών, καταγράφεται αύξηση στις πωλήσεις τόσο σε σχέση με πέρυσι όσο και σε σύγκριση με το 2014, λόγω των προσφορών και των μειωμένων τιμών στις τηλεοράσεις, που ξεκινούν από 300 ευρώ. «Οι συνθήκες της αγοράς είναι πιο βελτιωμένες, καθώς σε σχέση με το 2014 (επί Μουντιάλ) η αύξηση στις πωλήσεις τηλεοράσεων φτάνει το 20% ενώ ακόμα πιο θεαματική είναι η αύξηση σε σύγκριση με το 2015, φτάνοντας το 45%», τονίζει ο κ. Χαραλάμπους.

Επιμένουν σε Smart TV
Σε ανάγκη τείνει να καταστεί η απόκτηση τηλεόρασης, η οποία συνδέεται στο διαδίκτυο. Όπως εξηγεί ο γενικός διευθυντής της A. Stephanis & Co., Χριστόδουλος Στεφανής: «Μεγάλη μερίδα των καταναλωτών επιθυμούν η τηλεόραση τους να συνδέεται με ασύρματο διαδίκτυο, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις των Smart TV να είναι ιδιαίτερα ανεβασμένες». Την ίδια ώρα, οι καταναλωτές εμφανίζονται στα καταστήματα πιο μελετημένοι και ενημερωμένοι σε σύγκριση με προηγούμενες χρονιές, προσπαθώντας να συνδυάσουν την τιμή και τα χαρακτηριστικά της αρεσκείας τους. Όπως αναφέρει ο κ. Στεφανής, το τελευταίο διάστημα οι πωλήσεις τηλεοράσεων έχουν αυξηθεί σημαντικά λόγω του Euro. «Η μέση αξία των τηλεοράσεων που αγοράστηκαν τον τελευταίο μήνα ανέρχεται στα 325 ευρώ (386 μαζί με το ΦΠΑ), ενώ η αύξηση σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015 φτάνει το 32%», τονίζει σχετικά.

Όσον αφορά στις τάσεις των καταναλωτών στα καταστήματα Στεφανής, ο γενικός διευθυντής της εταιρείας επισημαίνει ότι πωλήσεις πραγματοποιούνται και στις μικρότερες ίντσες τηλεοράσεων (από 32’’) από οικιακούς καταναλωτές, ενώ οι ιδιοκτήτες των κέντρων αναψυχής προτιμούν τηλεοράσεις από 50 ίντσες και άνω.

Πωλήσεις σε όλα τα μεγέθη
Καλύτερα είναι τα δεδομένα στην αγορά σε σύγκριση με έναν παραδοσιακό Ιούνιο, αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Mega Electric, Άλκης Γαλατόπουλος, εξηγώντας, ωστόσο, ότι η αύξηση στις πωλήσεις τηλεοράσεων δεν είναι η αναμενόμενη. «Λόγω της ανάπτυξης της τεχνολογίας, οι καταναλωτές έχουν ήδη καλύψει τις ανάγκες τους σε καινούργιες τηλεοράσεις, με αποτέλεσμα τα αθλητικά γεγονότα, όπως το Euro, να μην είναι αρκετά από μόνα τους να φέρουν αυξημένες πωλήσεις», τονίζει ο κ. Γαλατόπουλος.

Εξάλλου, σημειώνει ότι οι πωλήσεις πραγματοποιούνται σε όλα τα μεγέθη τηλεοράσεων, επισημαίνοντας ότι σημαντικότερο ρόλο διαδραματίζει το μέγεθος του φακού, παρά το αν συνδέονται στο διαδίκτυο. «Οι καταναλωτές ενδέχεται να θυσιάσουν ορισμένα από τα χαρακτηριστικά, προκειμένου να αποκτήσουν μία τηλεόραση μεγαλύτερου μεγέθους», αναφέρει, τονίζοντας ότι γενικότερα η αγορά κινείται σε θετικούς ρυθμούς.

Βάσεις για τηλεοράσεις τοίχου
Οι χώροι εστίασης και αναψυχής ωθούν στα ύψη τις πωλήσεις μεγάλων τηλεοράσεων, με τους ιδιοκτήτες να τις επιλέγουν ολοένα και περισσότερο, αντιλαμβανόμενοι τις δυνατότητες που έχουν.

Ταυτόχρονα, με τις τηλεοράσεις οι αγοραστές προμηθεύονται και οι βάσεις τοίχου (wall brackets).  Όπως επισημαίνει ο γενικός διευθυντής της Scandia, Στέλιος Αθανασίου, οι καταναλωτές προτιμούν τηλεοράσεις πάνω από 43 ίντσες και κυρίως 50-55 ιντσών.

Δειτε Επισης

ΤΟΜ: 1.300 κλήσεις πολιτών που αναμένουν ραντεβού για αερόσακο-Προχωρούν με αυξημένο ρυθμό οι αντιπροσωπείες
Frou Frou: Βλέπει σημαντική μείωση στις τιμές κακάο μέχρι τέλος 2025-Η εκτίμηση για τις επιπτώσεις του εμπορικού πολέμου
Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές
Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Hadjikyriakos & Sons: Φέρνει σε αποκλειστική διάθεση τα καινοτόμα συστήματα κουζίνας BORA στην Κύπρο
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA