9ο Συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

Οι καταναλωτές είναι πιστοί… όταν έχουν καλό λόγο! Όταν κι εφόσον νιώσουν πως οι επιχειρήσεις και τα brands που τους εκθέτονται, έχουν τις ίδιες ευαισθησίες, ανησυχίες με τους ίδιους κι αναλαμβάνουν κοινωνική δράση με νόημα, ειλικρίνεια, συνέπεια και ήθος. Τότε, οι καταναλωτές εμπιστεύονται τη μάρκα, την υποστηρίζουν εμπράκτως, την προτιμούν και την συστήνουν, και μάλιστα, είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ακόμη κι ακριβότερα, εφόσον πειστούν ότι ένα brand πράγματι επενδύει σε καμπάνιες κι ενέργειες κοινωνικού, ανθρωπιστικού, περιβαλλοντικού χαρακτήρα.

Πώς διαμορφώνεται μία πετυχημένη καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) και πού πρέπει να στοχεύει; Με τι κριτήρια στήνεται και τι διείσδυση πρέπει να έχει; Ποιοι οι κανόνες, τα μυστικά, τα χαρακτηριστικά εκείνα που αποδίδουν και συνδέουν στη συνείδηση του καταναλωτή το brand με το θετικό προφίλ και την ευαισθητοποίηση μιας επιχείρησης; Το 9ο Συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, που παρουσιάζει η Carrefour Κύπρου και διοργανώνεται στις 7 Ιουλίου 2016, στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία, είναι εδώ για να ρίξει φως στις τελευταίες πρακτικές που χρησιμοποιούνται στο εξωτερικό αλλά και την Κύπρο, μέσα από απτά παραδείγματα κι αναδεικνύοντας εταιρείες και brands που τα έχουν καταφέρει περίφημα.

Η αλληλεπίδραση μεταξύ brand και στρατηγικής ΕΚΕ, η ουσιαστική και συνεπής υιοθέτηση σημαντικών κοινωνικών, ανθρωπιστικών, περιβαλλοντικών και δεοντολογικών αξιών, η αμφίδρομη σχέση, η ανταπόδοση, η αυθεντικότητα και διαφάνεια, είναι μερικά μόνο από τα θέματα που θα θίξουν οι διακεκριμένοι ομιλητές του συνεδρίου. Ο σχεδιασμός σύγχρονων τακτικών ΕΚΕ δεν είναι εύκολη υπόθεση, είναι όμως ικανός να ανατρέψει τα δεδομένα και να χαρίσει επιτυχία και κέρδος σε ολόκληρη την επιχείρηση. Αυτά και άλλα πολλά στο 9ο Συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Ακροατήριο Συνεδρίου 
Όποια κι αν είναι η επιχειρηματική σου δραστηριότητα κι ανεξαρτήτως του όγκο εργασιών, η θετική εικόνα της εταιρείας και του brand σου είναι επιτακτική κι επιβεβλημένη. Γνώρισε από κοντά προσωπικότητες που το κατόρθωσαν ξανά και ξανά για λογαριασμό μεγαθηρίων, και μάθε πώς μπορείς κι εσύ να αξιοποιήσεις -με βάση τα δικά σου δεδομένα- την επίδραση που έχει μια προσεγμένη καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην επιχείρησή σου, συνολικά. 

Το συνέδριό είναι ανοιχτό προς ολόκληρη την επιχειρηματική κοινότητα: ιδιοκτήτες-επιχειρηματίες, γενικούς διευθυντές, brand managers, διευθυντές μάρκετινγκ, ανώτατα κι ανώτερα στελέχη από κάθε κλάδο, επαγγελματίες με δραστηριότητες κάθε μεγέθους, εκπροσώπους του κρατικού και ημι-κρατικού τομέα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θεματολόγιο του συνεδρίου κάντε κλικ εδώ:

Η είσοδος είναι ελεύθερη, ενώ απαραίτητη είναι η δήλωση συμμετοχής εδώ


Πληροφορίες

Οργάνωση: ΙΜΗ. Κύριος Χορηγός: Carrefour Κύπρου. Χορηγοί: Alpha Bank Cyprus Ltd και Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Χορηγοί Επικοινωνίας: Cablenet InBusinessNews Stand, Περιοδικό IN Business και ΡΕΠΟΡΤΕΡ Online.

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com 

Δειτε Επισης

Συνεργασία ΤΕΠΑΚ και Energame-Στόχος να γεφυρωθεί το χάσμα ακαδημαϊκής κοινότητας και βιομηχανίας
Κορυφαίοι ομιλητές στον τομέα της ογκολογίας και της ανακουφιστικής φροντίδας σε επιστημονικό συνέδριο του Αντικαρκινικού Συνδέσμου
Υπέγραψαν MoU και ενώνουν δυνάμεις για έλευση νέων επενδύσεων στην Κύπρο ΧΑΚ και Invest Cyprus
Δράσεις από CNP Ασφαλιστική και Αστυνομία Κύπρου για καλλιέργεια κουλτούρας οδικής ασφάλειας
Απονομή υποτροφιών της Safe Bulkers, Inc. για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025(pics)
Primetel Business Networking Event: Συνάντηση κορυφής του κυπριακού επιχειρείν
Οι ομιλητές του 15ου Συνταξιοδοτικού Φόρουμ
Οι Γενικές Ασφάλειες αναθεωρούν τη «Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων»
Δρ. Μαρίνος Σωτηρίου: Αναγνωρισμένος όμιλος ο HHG-Κανένας κίνδυνος από τις εξαγορές νοσοκομείων
Η EMBIO Diagnostics βάζει το στίγμα της στη διεθνή σκηνή του GITEX 2024