Νέο σλόγκαν για FAMOUS SPORTS

Η FAMOUS SPORTS, λανσάρει το νέο της σλόγκαν “Together in Action”. Η αλυσίδα λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών - που λειτουργεί από την AM Παπακυριακού- έχει στόχο στο πλαίσιο αυτό να προσφέρει την καλύτερη και πληρέστερη γκάμα αθλητικών ειδών, την ομορφότερη εμπειρία αγορών και  να κάνει το καταναλωτικό κοινό να αγαπήσει και να μοιραστεί μαζί της το δικό του action μαζί της.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση στόχος ήταν και είναι να προσφέρει την καλύτερη και πληρέστερη γκάμα αθλητικών ειδών, την ομορφότερη εμπειρία αγορών και να κάνει το κοινό να αγαπήσει και να μοιραστεί μαζί της το δικό της action. 

Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και η συνεχής ανανέωση των καταστημάτων της και συμπερίληψη ειδών στην γκάμα της που στόχο έχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του κοινού. 

Με την ίδια φιλοσοφία μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2016 η FAMOUS SPORTS επανασχέδιασε το ηλεκτρονικό της κατάστημα και είναι πλέον έτοιμη να λανσάρει το νέο της mobile application για Android και iOs συσκευές για πιο εύκολες ηλεκτρονικές αγορές.

Να σημειώσουμε ότι η ΑΜ Παπακυριακού διαθέτει παρουσία με 20 Famous Sports καταστήματά της σε όλη την Κύπρο και άλλα πέντε μεταξύ των οποίων Famous Friends, Adidas και Reebok.

Η ΑΜ Παπακυριακού αντιπροσωπεύει σήμερα τις αθλητικές επωνυμίες Reebok, Body Talk, Asics, Speedo, Champion, Quiksilver, Roxy, Emerson,Prince,Treton και DC, των οποίων διαθέτει χονδρική πώληση, καθώς και λιανική.

Δειτε Επισης

Πέραν των €33 δισ. έσοδα ΦΠΑ το 2024 μέσω συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ενώπιον της ΕΠΑ η εξαγορά του Foody Market από τις υπεραγορές Αλφαμέγα
Toyota Κύπρου: Ολοκλήρωσε το μεγάλυτερο μέρος των ανακλήσεων σε οχήματα ευρωπαϊκών προδιαγραφών
Lidl Κύπρου: Γιορτάζει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του καταστήματός της στο Neon Mall of Pafos
Epic: Ακραία φαινόμενα προσφορών με έως €320 σε smartphones και 50% έκπτωση στο πάγιο 2ης γραμμής
Διαπιστώνουν υπέρμετρη αύξηση των λιανικών τιμών φρούτων και λαχανικών οι καταναλωτές-Ζητούν λήψη μέτρων
Δυναμική είσοδος στην κυπριακή αγορά για τη BYD...Ξεπέρασε τις 100 παραγγελίες μέσα σε μόλις 50 ημέρες
Τα υβριδικά οδηγούν την κούρσα της αγοράς αυτοκινήτων μαζί με τα βενζινοκίνητα-Οι κορυφαίες μάρκες του πρώτου εξαμήνου
Η γαλακτοβιομηχανία Όμηρος, το μπαράζ επενδύσεων και η πολλαπλή στόχευση της καθόδου στην Κύπρο
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος