Powered by

Τα γερμανικά discounter… καλλωπίζονται

Τα εκπτωτικά σούπερ μάρκετ της Γερμανίας επιχειρούν αισθητική αναβάθμιση. Οι αλυσίδες Aldi και Lidl σκοπεύουν να επενδύσουν τα επόμενα χρόνια ποσά δισεκατομμυρίων για βελτιώσεις των καταστημάτων τους προκειμένου να μην χάσουν το τρένο στη μάχη απέναντι στους «κλασσικούς» ανταγωνιστές τους, όπως είναι τα σούπερ μάρκετ Rewe και Edeka.

 

Αιτία της αλλαγής προσανατολισμού των γερμανικών discounter είναι το γεγονός ότι πολλοί καταναλωτές στη χώρα δεν αρκούνται πλέον απλά στο «φθηνό», αλλά ρίχνουν ολοένα περισσότερο βάρος σε ένα ευχάριστο περιβάλλον για τα ψώνια τους.

Τα φθηνά σούπερ μάρκετ, με την κατά κανόνα άκρως «σπαρτιατική» διακόσμηση και διαρρύθμιση, είδαν τα προηγούμενα χρόνια μέρος της πελατείας τους να τα εγκαταλείπει επιλέγοντας τα πιο προσεγμένα «κλασσικά» σούπερ μάρκετ.

Ωστόσο, οι εκπρόσωποι των εκπτωτικών αλυσίδων θέλουν να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος, επιστρατεύοντας πιο κομψό ντιζάιν, περισσότερα φρέσκα προϊόντα και καλύτερη εξυπηρέτηση. Τα άχαρα καταστήματα με παλέτες φορτωμένες προϊόντα και ψυχρό λευκό φως αναμένεται σύντομα να αποτελέσουν παρελθόν.

Τουαλέτες πελατών και... μηχανές καφέ
Το Lidl σκοπεύει να επενδύσει τα επόμενα πέντε χρόνια περισσότερα από 3 δις ευρώ στο δίκτυο καταστημάτων του στη Γερμανία με στόχο να εκσυγχρονίσει σχεδόν το σύνολο των 3.200 σούπερ μάρκετ του.

Δραστικές αλλαγές σχεδιάζουν και οι ιδιοκτήτες της αλυσίδας Aldi-Süd, που θέλουν να δώσουν στα 1.860 σούπερ μάρκετ της χώρας ένα πιο μοντέρνο και φιλικό προφίλ, με πιο φωτεινούς χώρους, ζεστές ξύλινες επενδύσεις, τουαλέτες πελατών, ακόμη και αυτόματες μηχανές καφέ.

Η αλυσίδα Aldi-Nord είχε ξεκινήσει ήδη από το 2012 τα διαδικασία αναβάθμισης των καταστημάτων της, δίνοντας περισσότερη έμφαση στην αισθητική και τις λεπτομέρειες.

Προσαρμογή στις αλλαγές των καταναλωτικών αναγκών
Η εξειδικευμένη στον χώρο των τροφίμων εφημερίδα Lebensmittel Zeitung, σχολιάζοντας την επενδυτική πρωτοβουλία των εκπτωτικών σούπερ μάρκετ, κάνει λόγο για μια νέα γενιά «σούπερ discounter», που επιχειρούν να στείλουν το μήνυμα ότι μπορούν να είναι και… κανονικά σούπερ μάρκετ.

Ο Βόλφγκανγκ Άντλβαρτ από την Εταιρεία Καταναλωτικών Ερευνών (GfK) εκτιμά ότι η επιχειρηματική στρατηγική των γερμανικών discounter είναι, παρά το υψηλό της κόστος, η σωστή απάντηση στις ανάγκες των καταναλωτών που εξελίσσονται και αλλάζουν. «Παρατηρούμε εδώ και αρκετό διάστημα την τάση οι πελάτες να έχουν υψηλότερες απαιτήσεις και να δίνουν περισσότερη έμφαση στην ποιότητα», επισημαίνει ο γερμανός ειδικός. «Σε αυτήν την τάση επιχειρούν να προσαρμοστούν και τα discounter».

ΠΗΓΗ: Deutsche Welle

Δειτε Επισης

Άνω των 100 εταιρειών υπέγραψαν Σύμφωνο της Ε.Ε. για ΤΝ-Mεταξύ αυτών και διεθνείς κολοσσοί
Η Google προσέφυγε κατά της Microsoft ενώπιον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής-Γιατί την κατηγορεί
Σουηδία: Μείωσε το βασικό επιτόκιό της κατά 25 μονάδες βάσης η Κεντρική Τράπεζα της χώρας
Επιχείρηση Σιμσέκ στη Νέα Υόρκη να καθησυχάσει τις ανησυχίες των επενδυτών-Η κατάσταση της τουρκικής οικονομίας
«Έφοδος» στα γραφεία της Deutsche Börse και του Nasdaq από τις αρχές της Ε.Ε.
UBS: Ο χρυσός λάμπει στις αγορές-Γιατί έρχεται νέα άνοδος
Πού τοποθέτησαν τα λεφτά τους οι Έλληνες το 2023-Aύξηση περιουσίας 7,4%
Κίνα: Τα νέα μέτρα για τόνωση της οικονομίας
Goldman Sachs: Η μεγάλη μείωση των επιτοκίων οδηγεί σε ήπια προσγείωση την αμερικανική οικονομία
Ευρεία νομισματικά μέτρα από Κεντρική Τράπεζα Κίνας για αναζωογόνηση της οικονομίας