Powered by

Τα γερμανικά discounter… καλλωπίζονται

Τα εκπτωτικά σούπερ μάρκετ της Γερμανίας επιχειρούν αισθητική αναβάθμιση. Οι αλυσίδες Aldi και Lidl σκοπεύουν να επενδύσουν τα επόμενα χρόνια ποσά δισεκατομμυρίων για βελτιώσεις των καταστημάτων τους προκειμένου να μην χάσουν το τρένο στη μάχη απέναντι στους «κλασσικούς» ανταγωνιστές τους, όπως είναι τα σούπερ μάρκετ Rewe και Edeka.

 

Αιτία της αλλαγής προσανατολισμού των γερμανικών discounter είναι το γεγονός ότι πολλοί καταναλωτές στη χώρα δεν αρκούνται πλέον απλά στο «φθηνό», αλλά ρίχνουν ολοένα περισσότερο βάρος σε ένα ευχάριστο περιβάλλον για τα ψώνια τους.

Τα φθηνά σούπερ μάρκετ, με την κατά κανόνα άκρως «σπαρτιατική» διακόσμηση και διαρρύθμιση, είδαν τα προηγούμενα χρόνια μέρος της πελατείας τους να τα εγκαταλείπει επιλέγοντας τα πιο προσεγμένα «κλασσικά» σούπερ μάρκετ.

Ωστόσο, οι εκπρόσωποι των εκπτωτικών αλυσίδων θέλουν να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος, επιστρατεύοντας πιο κομψό ντιζάιν, περισσότερα φρέσκα προϊόντα και καλύτερη εξυπηρέτηση. Τα άχαρα καταστήματα με παλέτες φορτωμένες προϊόντα και ψυχρό λευκό φως αναμένεται σύντομα να αποτελέσουν παρελθόν.

Τουαλέτες πελατών και... μηχανές καφέ
Το Lidl σκοπεύει να επενδύσει τα επόμενα πέντε χρόνια περισσότερα από 3 δις ευρώ στο δίκτυο καταστημάτων του στη Γερμανία με στόχο να εκσυγχρονίσει σχεδόν το σύνολο των 3.200 σούπερ μάρκετ του.

Δραστικές αλλαγές σχεδιάζουν και οι ιδιοκτήτες της αλυσίδας Aldi-Süd, που θέλουν να δώσουν στα 1.860 σούπερ μάρκετ της χώρας ένα πιο μοντέρνο και φιλικό προφίλ, με πιο φωτεινούς χώρους, ζεστές ξύλινες επενδύσεις, τουαλέτες πελατών, ακόμη και αυτόματες μηχανές καφέ.

Η αλυσίδα Aldi-Nord είχε ξεκινήσει ήδη από το 2012 τα διαδικασία αναβάθμισης των καταστημάτων της, δίνοντας περισσότερη έμφαση στην αισθητική και τις λεπτομέρειες.

Προσαρμογή στις αλλαγές των καταναλωτικών αναγκών
Η εξειδικευμένη στον χώρο των τροφίμων εφημερίδα Lebensmittel Zeitung, σχολιάζοντας την επενδυτική πρωτοβουλία των εκπτωτικών σούπερ μάρκετ, κάνει λόγο για μια νέα γενιά «σούπερ discounter», που επιχειρούν να στείλουν το μήνυμα ότι μπορούν να είναι και… κανονικά σούπερ μάρκετ.

Ο Βόλφγκανγκ Άντλβαρτ από την Εταιρεία Καταναλωτικών Ερευνών (GfK) εκτιμά ότι η επιχειρηματική στρατηγική των γερμανικών discounter είναι, παρά το υψηλό της κόστος, η σωστή απάντηση στις ανάγκες των καταναλωτών που εξελίσσονται και αλλάζουν. «Παρατηρούμε εδώ και αρκετό διάστημα την τάση οι πελάτες να έχουν υψηλότερες απαιτήσεις και να δίνουν περισσότερη έμφαση στην ποιότητα», επισημαίνει ο γερμανός ειδικός. «Σε αυτήν την τάση επιχειρούν να προσαρμοστούν και τα discounter».

ΠΗΓΗ: Deutsche Welle

Δειτε Επισης

Νέες κυρώσεις στον σκιώδη στόλο της Ρωσίας από το Ηνωμένο Βασίλειο...Aπαγορεύσεις σε ακόμη 20 πλοία
Επενδύσεις €76 δις από χώρες Ε.Ε. για υποδομές περιβαλλοντικής προστασίας το 2024-Τι αφορούσαν
Handelsblatt: Η Ε.Ε. είναι διατεθειμένη να δεχτεί ενιαίο δασμό 10% από τις ΗΠΑ υπό όρους
Γερμανία: Επιστροφή στην ανάπτυξη το 2025-Τι προβλέπουν οι οικονομολόγοι
Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Περιορισμένος ο κίνδυνος απόκλισης από τον στόχο για τον πληθωρισμό
Oxford Economics: Οι δασμοί δεν θα περιορίσουν τις καταναλωτικές δαπάνες στην Ευρώπη
Ποιες χώρες διαθέτουν τα περισσότερα αποθέματα χρυσού-Οι μεγαλύτερες αγορές και οι μεγαλύτεροι πωλητές
Υιοθετεί το ευρώ τον Ιανουάριο η Βουλγαρία-Γιατί ανησυχούν οι πολίτες
Αφήνει αμετέβλητα τα επιτόκια παρά τις πιέσεις Τραμπ για μειώσεις η Fed
Από τα McDonald’s στην Amazon: Τα μαθήματα που πήρε ο Τζεφ Μπέζος στην πρώτη του δουλειά