Lidl Food Academy:Έρχεται «σφραγίδα σύνδεσης» με καταστήματα και ιστοσελίδα

Μια σφραγίδα σύνδεσης των προϊόντων στα καταστήματα με το εβδομαδιαίο φυλλάδιο προσφορών και την ακαδημία σχεδίασε η Lidl Cyprus. Η σφραγίδα θα παραπέμπει στην ιστοσελίδα www.lidlfoodacademy.com.cy, που θα λανσαριστεί τον επόμενο μήνα. 

Όπως εξήγησε η Βασιλική Αδαμίδου, διευθύντρια επικοινωνίας και εταιρικής υπευθυνότητας της Lidl Cyprus, «τα προϊόντα τα οποία θα χρησιμοποιούν οι σεφ στη Lidl Food Academy θα τα βρίσκουν οι καταναλωτές με ειδική σήμανση στα καταστήματά μας και θα φέρουν αυτή τη σφραγίδα ποιότητας, η οποία θα ενημερώνει και θα παραπέμπει και στη συνταγή με βίντεο στην ιστοσελίδα. Στόχος είναι η εμπειρία της ακαδημίας να μεταλαμπαδευτεί παντού και να μπει στη ζωή όλων.

Να αναφέρουμε ότι η ακαδημία αποτελεί το πρώτο experiential store (κατάστημα εμπειριών) της Lidl στον κόσμο, όπου κάποιος μπορεί να έχει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για το πώς να ζει καλύτερα με το φαγητό: «Ο λόγος που επιλέχθηκε η Κύπρος ως χώρα - πρότυπο για μας είναι γιατί η αποδοχή και η στήριξη του κόσμου υπήρξε εντυπωσιακή από την πρώτη μέρα λειτουργίας των καταστημάτων μας και θέλουμε να ανταποδώσουμε αυτή την αγάπη και την εμπιστοσύνη προς τα προϊόντα και το brand μας με κάθε τρόπο», επεσήμανε η κ. Αδαμίδου.                                              
Στην ακαδημία προσφέρονται μαθήματα μαγειρικής, σεμινάρια υγείας και ευεξίας και γευστικές δοκιμές προϊόντων σε συνεργασία με ειδικούς, όταν πρόκειται για κατηγορίες που απαιτούν εξειδικευμένη γνώση: «Κάθε ένας από τους συμμετέχοντες μπορεί να δοκιμάσει, να πειραματιστεί με υλικά και συνταγές Lidl, να περάσει καλά με τους συμμετέχοντες και να ζήσει καλύτερα με τις επιλογές μας».

Ολόκληρη η συνέντευξη της κ. Αδαμίδου στο IN Business Μαΐου που κυκλοφορεί, όπου η ίδια μιλά αποκλειστικά για την εξέλιξη της Lidl Cyprus στα πέντε χρόνια πορείας στο νησί, τις δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας, όπου δίνεται ιδιαίτερη έμφαση, και τα πλάνα της εταιρείας για το επόμενο διάστημα. 

 

Δειτε Επισης

Φρέναραν οι εγγραφές σαλούν-Οι μάρκες που πρωταγωνιστούν στην αγορά αυτοκινήτων
Μειώνεται το μετοχικό κεφάλαιο της Ermes-Το ψήφισμα που ενέκρινε η έκτακτη γενική συνέλευση
Ξεκαθαρίζει για χρεώσεις ανακλήσεων σε γκρίζα οχήματα ο ΣΕΜΗΟ-«Διαστρεβλωμένη εικόνα, απόλυτα νόμιμες»
Η Holland & Barrett στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία προϊόντων υγείας και ευεξίας
Νέα στρατηγική συνεργασία Airway Solutions με Polar Air-«Βήμα ανάπτυξης της γκάμας προϊόντων μας»
«Stop» επιχειρηματιών της Μακαρίου στο άνοιγμα της λεωφόρου για όλα τα οχήματα-«Θα γίνει ανεξέλεγκτο πέρασμα»
Υψηλή η αναλογία οχημάτων ανά κάτοικο στην Κύπρο...Πολύ χαμηλά τα ηλεκτρικά
Ο Κωτσόβολος στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές προϊόντων τον Απρίλιο-Πού παρατηρήθηκαν αυξήσεις και πού μειώσεις
My Mall Limassol: 16 χρόνια λειτουργίας και μια ξεχωριστή γιορτή την Κυριακή 25 Μαΐου