Lidl Food Academy:Έρχεται «σφραγίδα σύνδεσης» με καταστήματα και ιστοσελίδα

Μια σφραγίδα σύνδεσης των προϊόντων στα καταστήματα με το εβδομαδιαίο φυλλάδιο προσφορών και την ακαδημία σχεδίασε η Lidl Cyprus. Η σφραγίδα θα παραπέμπει στην ιστοσελίδα www.lidlfoodacademy.com.cy, που θα λανσαριστεί τον επόμενο μήνα. 

Όπως εξήγησε η Βασιλική Αδαμίδου, διευθύντρια επικοινωνίας και εταιρικής υπευθυνότητας της Lidl Cyprus, «τα προϊόντα τα οποία θα χρησιμοποιούν οι σεφ στη Lidl Food Academy θα τα βρίσκουν οι καταναλωτές με ειδική σήμανση στα καταστήματά μας και θα φέρουν αυτή τη σφραγίδα ποιότητας, η οποία θα ενημερώνει και θα παραπέμπει και στη συνταγή με βίντεο στην ιστοσελίδα. Στόχος είναι η εμπειρία της ακαδημίας να μεταλαμπαδευτεί παντού και να μπει στη ζωή όλων.

Να αναφέρουμε ότι η ακαδημία αποτελεί το πρώτο experiential store (κατάστημα εμπειριών) της Lidl στον κόσμο, όπου κάποιος μπορεί να έχει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για το πώς να ζει καλύτερα με το φαγητό: «Ο λόγος που επιλέχθηκε η Κύπρος ως χώρα - πρότυπο για μας είναι γιατί η αποδοχή και η στήριξη του κόσμου υπήρξε εντυπωσιακή από την πρώτη μέρα λειτουργίας των καταστημάτων μας και θέλουμε να ανταποδώσουμε αυτή την αγάπη και την εμπιστοσύνη προς τα προϊόντα και το brand μας με κάθε τρόπο», επεσήμανε η κ. Αδαμίδου.                                              
Στην ακαδημία προσφέρονται μαθήματα μαγειρικής, σεμινάρια υγείας και ευεξίας και γευστικές δοκιμές προϊόντων σε συνεργασία με ειδικούς, όταν πρόκειται για κατηγορίες που απαιτούν εξειδικευμένη γνώση: «Κάθε ένας από τους συμμετέχοντες μπορεί να δοκιμάσει, να πειραματιστεί με υλικά και συνταγές Lidl, να περάσει καλά με τους συμμετέχοντες και να ζήσει καλύτερα με τις επιλογές μας».

Ολόκληρη η συνέντευξη της κ. Αδαμίδου στο IN Business Μαΐου που κυκλοφορεί, όπου η ίδια μιλά αποκλειστικά για την εξέλιξη της Lidl Cyprus στα πέντε χρόνια πορείας στο νησί, τις δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας, όπου δίνεται ιδιαίτερη έμφαση, και τα πλάνα της εταιρείας για το επόμενο διάστημα. 

 

Δειτε Επισης

Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»
Α. Χατζηαδάμου: Δυσμενής διάκριση η μη συμμετοχή καταστημάτων που λειτουργούν ως υπεραγορές στο e-kalathi
Με ειδοποίηση πτώσης τιμής το «e-kalathi»... Η επίσημη πρώτη και ο οδηγός χρήσης για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
Τα κύρια συμπεράσματα και οι θέσεις των θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων για τη λεωφόρο Μακαρίου