Με σήμα τα φλαμίνγκο η τουριστική Λάρνακα
15:12 - 31 Μαΐου 2016
Το όραμα για την τουριστική ανάπτυξη της Λάρνακας αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας που πραγματοποιήθηκε στην Πόλη του Ζήνωνα στην παρουσία του υφυπουργού παρά τω Προέδρω, Κωνσταντίνου Πετρίδη και του Προέδρου του ΚΟΤ, Άγγελου Λοίζου.
Στο χαιρετισμό του ο κ. Πετρίδης ανέφερε ότι ο τομέας τουρισμού στην Κύπρο έχει πολύ μεγαλύτερη προοπτική για περαιτέρω ανάπτυξη, ενώ τόνισε την ανάγκη ύπαρξης μιας εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό που θα περιλαμβάνει όλες τις πτυχές του κλάδου, όπως είναι οι υποδομές και η διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος.
Εξάλλου, ο πρόεδρος του ΚΟΤ, επεσήμανε ότι η Λάρνακα προσφέρει ποικιλόμορφο τουριστικό προϊόν κατά τη διάρκεια ολόκληρης της χρονιάς, ενώ τόνισε πως η περαιτέρω ανάπτυξή της αποτελεί έργο στρατηγικής σημασίας.
Εκ μέρους της ΕΤΑΠ Λάρνακας, ο πρόεδρός της, Ντίνος Λευκαρίτης περιέγραψε πως η Εταιρεία επιδιώκει να καταστεί η τουριστική Λάρνακα, με εφικτούς τρόπους υλοποίησης συγκεκριμένων προτάσεων. Υπογράμμισε, ακόμη ότι η Λάρνακα έλαβε μια σημαντική ώθηση στον τομέα του τουρισμού και ότι έφτασε στο σημείο να διαθέτει σημαντικές παγκόσμιες και παγκύπριες πρωτιές, «οι οποίες θα πρέπει να αξιοποιηθούν ανάλογα», πρόσθεσε.
Παράλληλα, ο κ. Λευκαρίτης χαιρέτησε τις τομές που προωθεί η Κυβέρνηση στον τομέα του τουρισμού, ενώ υποσχέθηκε ότι η ΕΤΑΠ Λάρνακας θα συνεχίσει με το ίδιο σθένος τις προσπάθειες βελτίωσης των τουριστικών παραμέτρων της Περιφέρειας.
Στο πλαίσιο της Συνέλευσης παρουσιάστηκε η ανανεωμένη στρατηγική επικοινωνίας της ΕΤΑΠ που επιδιώκει την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Λάρνακας και έχει ως κύριο σύμβολο τα φλαμίνγκο. Επιπροσθέτως, καλωσορίστηκαν δεκαπέντε νέες τουριστικές υποδομές οι οποίες λειτουργούν τα τελευταία τρία χρόνια στη Λάρνακα.
Πρόκειται για έξι ξενοδοχειακές μονάδες στην πόλη της Λάρνακας και εννέα αγροτουριστικά καταλύματα στην επαρχία.