Powered by

Έρευνα για την online διαφήμιση στη Γαλλία

Η γαλλική επιτροπή ανταγωνισμού ξεκίνησε έρευνα τη Δευτέρα (23 Μαΐου) για την εκμετάλλευση των δεδομένων χρηστών του διαδικτύου από την online διαφημιστική βιομηχανία, βάζοντας στο στόχαστρο εταιρείες όπως η Google.

Όπως μεταδίδει το Reuters, η διαδικασία που θα ξεκινήσει στις αρχές τις επόμενης χρονιάς θα οδηγήσει σε μη δεσμευτικές συστάσεις, αλλά μπορεί να αποτελέσει την βάση για μια επίσημη έρευνα. 

«Μπορεί να έχει κανείς πρόσβαση σε αυτά τα στοιχεία, τα οποία αποτελούν θεμελιώδεις εισροές σε αυτήν την επιχειρηματική δραστηριότητα; Υπάρχουν στρατηγικές αποκλεισμού;» ανέφερε σε συνέντευξη τύπου ο πρόεδρος της επιτροπής, Μπρούνο Λασέρ. 

Σημειώνεται πως η Google συλλέγει δεδομένα από τους χρήστες του διαδικτύου μέσω των υπηρεσιών που προσφέρει. Με βάση στοιχεία της Eυρωπαϊκής Ένωσης το λειτουργικό της σύστημα Android, μπορεί να βρεθεί στο 80% των έξυπνων κινητών τηλεφώνων. Αυτό σημαίνει πως η Google έχει προνομιακή θέση όσον αφορά την συλλογή δεδομένων, δήλωσε ο Ματιέ Γκενέκ, ο επικεφαλής της έρευνας. 

Στην έκθεση της γαλλικής αρχής αναφέρονται μεταξύ άλλων εταιρειών το Facebook και το Twitter.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Handelsblatt: Η Ε.Ε. είναι διατεθειμένη να δεχτεί ενιαίο δασμό 10% από τις ΗΠΑ υπό όρους
Γερμανία: Επιστροφή στην ανάπτυξη το 2025-Τι προβλέπουν οι οικονομολόγοι
Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Περιορισμένος ο κίνδυνος απόκλισης από τον στόχο για τον πληθωρισμό
Oxford Economics: Οι δασμοί δεν θα περιορίσουν τις καταναλωτικές δαπάνες στην Ευρώπη
Ποιες χώρες διαθέτουν τα περισσότερα αποθέματα χρυσού-Οι μεγαλύτερες αγορές και οι μεγαλύτεροι πωλητές
Υιοθετεί το ευρώ τον Ιανουάριο η Βουλγαρία-Γιατί ανησυχούν οι πολίτες
Αφήνει αμετέβλητα τα επιτόκια παρά τις πιέσεις Τραμπ για μειώσεις η Fed
Από τα McDonald’s στην Amazon: Τα μαθήματα που πήρε ο Τζεφ Μπέζος στην πρώτη του δουλειά
Γερμανία: Υποχώρησε στο 2,1% ο πληθωρισμός τον Μάιο
ΔΝΤ: Σημάδια επιβράδυνσης στο εμπόριο, καθώς υποχωρεί ο πανικός των δασμών