Powered by

Έρευνα για την online διαφήμιση στη Γαλλία

Η γαλλική επιτροπή ανταγωνισμού ξεκίνησε έρευνα τη Δευτέρα (23 Μαΐου) για την εκμετάλλευση των δεδομένων χρηστών του διαδικτύου από την online διαφημιστική βιομηχανία, βάζοντας στο στόχαστρο εταιρείες όπως η Google.

Όπως μεταδίδει το Reuters, η διαδικασία που θα ξεκινήσει στις αρχές τις επόμενης χρονιάς θα οδηγήσει σε μη δεσμευτικές συστάσεις, αλλά μπορεί να αποτελέσει την βάση για μια επίσημη έρευνα. 

«Μπορεί να έχει κανείς πρόσβαση σε αυτά τα στοιχεία, τα οποία αποτελούν θεμελιώδεις εισροές σε αυτήν την επιχειρηματική δραστηριότητα; Υπάρχουν στρατηγικές αποκλεισμού;» ανέφερε σε συνέντευξη τύπου ο πρόεδρος της επιτροπής, Μπρούνο Λασέρ. 

Σημειώνεται πως η Google συλλέγει δεδομένα από τους χρήστες του διαδικτύου μέσω των υπηρεσιών που προσφέρει. Με βάση στοιχεία της Eυρωπαϊκής Ένωσης το λειτουργικό της σύστημα Android, μπορεί να βρεθεί στο 80% των έξυπνων κινητών τηλεφώνων. Αυτό σημαίνει πως η Google έχει προνομιακή θέση όσον αφορά την συλλογή δεδομένων, δήλωσε ο Ματιέ Γκενέκ, ο επικεφαλής της έρευνας. 

Στην έκθεση της γαλλικής αρχής αναφέρονται μεταξύ άλλων εταιρειών το Facebook και το Twitter.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Ισπανία: Σε υψηλό τριών μηνών ο πληθωρισμός τον Νοέμβριο
ΗΠΑ: Με ρυθμό 2,8% «έτρεξε» η οικονομία το τρίτο τρίμηνο
Goldman Sachs: Τι προτείνει στους επενδυτές για το 2025
Γκούλσμπι (Fed): Πρέπει να επιβραδυνθεί ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων
Bitcoin: Tι σημαίνει για την τιμή του η πιθανή δημιουργία εθνικού αποθέματος στις ΗΠΑ
ΗΠΑ: Η επιλογή του Μπέσεντ για το Υπουργείο Οικονομικών δίνει «ανάσα» στις παγκόσμιες αγορές
Banco BPM: Εξετάζει την εξαγορά της από την UniCredit-Στα $11 δις η προσφορά
Τι είναι και γιατί ενδέχεται να αλλάξει το «φρένο χρέους» της Γερμανίας
Bitcoin: Τριήμερη πτώση 6%-Φρέναρε στα $94.000
Fed: Οι προειδοποιήσεις για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο-Τι δείχνει η εξαμηνιαία έκθεση