Powered by

Έρευνα για την online διαφήμιση στη Γαλλία

Η γαλλική επιτροπή ανταγωνισμού ξεκίνησε έρευνα τη Δευτέρα (23 Μαΐου) για την εκμετάλλευση των δεδομένων χρηστών του διαδικτύου από την online διαφημιστική βιομηχανία, βάζοντας στο στόχαστρο εταιρείες όπως η Google.

Όπως μεταδίδει το Reuters, η διαδικασία που θα ξεκινήσει στις αρχές τις επόμενης χρονιάς θα οδηγήσει σε μη δεσμευτικές συστάσεις, αλλά μπορεί να αποτελέσει την βάση για μια επίσημη έρευνα. 

«Μπορεί να έχει κανείς πρόσβαση σε αυτά τα στοιχεία, τα οποία αποτελούν θεμελιώδεις εισροές σε αυτήν την επιχειρηματική δραστηριότητα; Υπάρχουν στρατηγικές αποκλεισμού;» ανέφερε σε συνέντευξη τύπου ο πρόεδρος της επιτροπής, Μπρούνο Λασέρ. 

Σημειώνεται πως η Google συλλέγει δεδομένα από τους χρήστες του διαδικτύου μέσω των υπηρεσιών που προσφέρει. Με βάση στοιχεία της Eυρωπαϊκής Ένωσης το λειτουργικό της σύστημα Android, μπορεί να βρεθεί στο 80% των έξυπνων κινητών τηλεφώνων. Αυτό σημαίνει πως η Google έχει προνομιακή θέση όσον αφορά την συλλογή δεδομένων, δήλωσε ο Ματιέ Γκενέκ, ο επικεφαλής της έρευνας. 

Στην έκθεση της γαλλικής αρχής αναφέρονται μεταξύ άλλων εταιρειών το Facebook και το Twitter.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

UBS: Η επενδυτική στρατηγική για τις αγορές το δεύτερο εξάμηνο
Τηλεφωνική επικοινωνία Φον ντερ Λάιεν-Τραμπ για δασμούς… «Θέλουμε μία win-win συμφωνία»
Κάμψη στις λιανικές πωλήσεις στην Ευρωζώνη τον Μάιο-Ανοδική πορεία σε ετήσια βάση
Γερμανία: Ανακάμπτει η βιομηχανία-Αγώνας δρόμου για τους δασμούς Τραμπ
Σουηδία: Η επιτάχυνση του πληθωρισμού επηρεάζει τη μείωση επιτοκίων τον Αύγουστο
Απώλειες για τον χρυσό με το βλέμμα σε δασμούς και δολάριο-Στα 3.306 δολάρια η ουγγιά
Εμπορικά αντίποινα Κίνας κατά Ε.Ε.-Στο στόχαστρο οι προμήθειες ιατρικού εξοπλισμού
Δασμοί Τραμπ: Αντίστροφη μέτρηση για την προθεσμία της 9ης Ιουλίου-Τα σενάρια για τις κρίσιμες 72 ώρες
Αυξάνουν περαιτέρω την παραγωγή πετρελαίου οι χώρες-μέλη της συμμαχίας του ΟΠΕΚ
Πεπεισμένος για εμπορικές συμφωνίες πολύ γρήγορα ο Σκοτ Μπέσεντ-Σε τι συνίσταται η αμερικανική στρατηγική