Powered by

Έρευνα για την online διαφήμιση στη Γαλλία

Η γαλλική επιτροπή ανταγωνισμού ξεκίνησε έρευνα τη Δευτέρα (23 Μαΐου) για την εκμετάλλευση των δεδομένων χρηστών του διαδικτύου από την online διαφημιστική βιομηχανία, βάζοντας στο στόχαστρο εταιρείες όπως η Google.

Όπως μεταδίδει το Reuters, η διαδικασία που θα ξεκινήσει στις αρχές τις επόμενης χρονιάς θα οδηγήσει σε μη δεσμευτικές συστάσεις, αλλά μπορεί να αποτελέσει την βάση για μια επίσημη έρευνα. 

«Μπορεί να έχει κανείς πρόσβαση σε αυτά τα στοιχεία, τα οποία αποτελούν θεμελιώδεις εισροές σε αυτήν την επιχειρηματική δραστηριότητα; Υπάρχουν στρατηγικές αποκλεισμού;» ανέφερε σε συνέντευξη τύπου ο πρόεδρος της επιτροπής, Μπρούνο Λασέρ. 

Σημειώνεται πως η Google συλλέγει δεδομένα από τους χρήστες του διαδικτύου μέσω των υπηρεσιών που προσφέρει. Με βάση στοιχεία της Eυρωπαϊκής Ένωσης το λειτουργικό της σύστημα Android, μπορεί να βρεθεί στο 80% των έξυπνων κινητών τηλεφώνων. Αυτό σημαίνει πως η Google έχει προνομιακή θέση όσον αφορά την συλλογή δεδομένων, δήλωσε ο Ματιέ Γκενέκ, ο επικεφαλής της έρευνας. 

Στην έκθεση της γαλλικής αρχής αναφέρονται μεταξύ άλλων εταιρειών το Facebook και το Twitter.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Άνω των 100 εταιρειών υπέγραψαν Σύμφωνο της Ε.Ε. για ΤΝ-Mεταξύ αυτών και διεθνείς κολοσσοί
Η Google προσέφυγε κατά της Microsoft ενώπιον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής-Γιατί την κατηγορεί
Σουηδία: Μείωσε το βασικό επιτόκιό της κατά 25 μονάδες βάσης η Κεντρική Τράπεζα της χώρας
Επιχείρηση Σιμσέκ στη Νέα Υόρκη να καθησυχάσει τις ανησυχίες των επενδυτών-Η κατάσταση της τουρκικής οικονομίας
«Έφοδος» στα γραφεία της Deutsche Börse και του Nasdaq από τις αρχές της Ε.Ε.
UBS: Ο χρυσός λάμπει στις αγορές-Γιατί έρχεται νέα άνοδος
Πού τοποθέτησαν τα λεφτά τους οι Έλληνες το 2023-Aύξηση περιουσίας 7,4%
Κίνα: Τα νέα μέτρα για τόνωση της οικονομίας
Goldman Sachs: Η μεγάλη μείωση των επιτοκίων οδηγεί σε ήπια προσγείωση την αμερικανική οικονομία
Ευρεία νομισματικά μέτρα από Κεντρική Τράπεζα Κίνας για αναζωογόνηση της οικονομίας