Powered by

Google Ελλάδας: Αυξήθηκαν οι τουριστικές αναζητήσεις

Κατά 19%  σε σχέση με το 2015 έχουν αυξηθεί οι αναζητήσεις για διακοπές στην Ελλάδα δια μέσου διαδικτύου ενώ οι ίδιες αναζητήσεις έχουν αυξηθεί κατά 72% δια μέσου κινητών τηλεφώνων. 

Αυτά είναι δύο από τα εντυπωσιακά στοιχεία που παρουσίασε ο διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της Google στην Ελλάδα, Διονύσης Κολοκοτσάς, κατά την παρουσίαση του προγράμματος Grow Greek Tourism Online, που πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο της Θεσσαλονίκης μετά από πρόσκληση του αντιδημάρχου Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων Σπύρου Πέγκα. 

Ο κ. Κολοκοτσάς επεσήμανε ότι ενώ αυξάνεται το διαδικτυακό ενδιαφέρον για διακοπές στην Ελλάδα εντός χώρας, το ποσοστό των τουριστικών  καταλυμάτων όλων των επιπέδων που προωθούν τις υπηρεσίες τους διαδικτυακά και διαθέτουν διαδικτυακές δυνατότητες πώλησης τους παραμένει εξαιρετικά χαμηλό, μην ξεπερνώντας το 8%.

Όπως υποστήριξε με γνώμονα τις επιθυμίες των ενδιαφερομένων, μπορεί κανείς να φτιάξει ένα πιο ελκυστικό τουριστικό προϊόν και αν το αναδείξει σωστά, να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.  Ως παράδειγμα έφερε το ότι με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία που έχουν συλλεχθεί διαδικτυακά η πλειοψηφία των τουριστών που δείχνουν ενδιαφέρον για πακέτα διακοπών στην Μακεδονία προέρχεται από τη Γερμανία, τη Ρωσία και την Ιταλία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Google στην Ευρώπη, το 37% των πωλήσεων στο τουριστικό προϊόν γίνονται μέσω του διαδικτύου.

Όπως ανέφερε ο διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της Google, το πρόγραμμα Grow Greek tourism online που εκπαιδεύει τους συμμετέχοντες να στήσουν την επιχείρησή τους διαδικτυακά ώστε να έχει μια ολοκληρωμένη παρουσία, ξεκίνησε πιλοτικά από την Κρήτη πριν από τρία χρόνια. Το 2014 έγιναν δωρεάν σεμινάρια και παρουσιάσεις σε 600 επιχειρήσεις ενώ το 2015 ο αριθμός έφτασε συνολικά στις 4.500.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Τι προβλέπουν 26 οίκοι για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας
Πρωτογενές πλεόνασμα €5,35 δις το πεντάμηνο στην Ελλάδα-Φορολογικά έσοδα άνω των €27 δις
Ισχυρές οι προοπτικές των ελληνικών τραπεζών εκτιμούν διεθνείς οίκοι...Μπαράζ θετικών εκθέσεων και υψηλότερες τιμές-στόχοι
Ανακάμπτει η πλήρης απασχόληση-Οι τομείς με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην Ελλάδα
UBS: Παραμένουν ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες-Οι νέες τιμές στόχοι
Το θερινό «στοίχημα» της αναβάθμισης του Χρηματιστηρίου Αθηνών-Στο μικροσκόπιο των οίκων FTSE, S&P και Stoxx
Στο 2,2% η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας το α’ τρίμηνο
Στο 10,4% αυξήθηκε η ανεργία στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2025
S&P: Εγκρίνει την πρόωρη εξόφληση δανείων του πρώτου μνημονίου-Θετικές οι προοπτικές κερδοφορίας των ελληνικών τραπεζών
Αύξηση 6,8% στις τιμές διαμερισμάτων στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο-Οι διαφορές ανάμεσα σε νέα και παλαιά