Powered by

Tί συμβολίζουν τα brands των πιο διάσημων προϊόντων

Tα εταιρικά λογότυπα παραμένουν «ανέγγιχτα» για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, ωστόσο η έννοια του συμβόλου με την πάροδο του χρόνου χάνεται.

Πολλά όμως από αυτά έχουν διπλή έννοια, προκειμένου να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές και να τραβήξουν υποσυνείδητα το ενδιαφέρον τους, αυξάνοντας παράλληλα την αναγνώριση του εμπορικού σήματος.

Παρακάτω ακολουθούν τα πιο διάσημα λογότυπα της αγοράς αλλά και οι «κρυφές» τους έννοιες:

FEDEX
Το λογότυπο της FedEx κρύβει ένα βέλος προκειμένου να παρουσιάσει την αποτελεσματικότητα και την κίνηση της εταιρείας προς τα εμπρός




GILLETTE
Κοιτάξτε προσεκτικά το «G» και το «i» στο λογότυπο της Gillette. Θα παρατηρήσετε τις κοφτερές περικοπές, οι οποίες κιόλας αντιπροσωπεύουν το προϊόν της εταιρείας.




NBC
To λευκό κενό ανάμεσα στις λέξεις του NBC δημιουργεί ένα παγώνι, το οποίο και καθιστά το κανάλι ως ένα δυνατό και υπερήφανο ραδιοτηλεοπτικό οργανισμό.




VAIO
To λογότυπο αντιπροσωπεύει την ένταξη της μάρκας στην αναλογική και ψηφιακή τεχνολογία. Το «VA» είναι σχεδιασμένο κατά αυτόν τον τρόπο προκειμένου να μοιάζει με μια αναλογική κυματομορφή, ενώ το «io» ένα δυαδικό κώδικα.



BMW
H γερμανική εταιρεία αυτοκινήτων ιδρύθηκε από μια επιχείρηση κατασκευής αεροσκαφών το 1917. Αν και η BMW αναγκάστηκε να σταματήσει την παραγωγή αεροσκαφών το 1918 με τη Συνθήκη των Βερσαλλιών, κράτησε το λογότυπό της. Τα λευκά τέταρτα υποδηλώνουν μια έλικα, ενώ τα μπλε συμβολίζουν τον ουρανό.


TOBLERONE
Μπορείτε να διακρίνετε την αρκούδα που χορεύει στο βουνό; Ο σχεδιασμός είναι φόρος τιμής για την ελβετική πόλη όπου αναπτύχθηκε η σοκολάτα: Την Bern, η οποία είναι γνωστή και ως «Η πόλη της αρκούδας» 



COCA COLA
Στην καμπάνια της Coca Cola στη Δανία το 2013 αποκαλύψθηκε ότι το λογότυπο του αναψυκτικού «κρύβει» ένα μήνυμα. Κοιτάξτε πιο προσεκτικά και θα παρατηρήσετε τη σημαία της Δανίας ανάμεσα στα γράμματα «o» και «l».



AMAZON
To βέλος στο λογότυπο της Amazon συμβολίζει ότι όλα τα προϊόντα της είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο, στο amazon.com, καθώς και ένα χαμόγελο υποδηλώνοντας μια ικανοποίηση.



LG
H τεχνολογική εταιρεία επέλεξε να δημιουργήσει ένα λογότυπο, τοποθετώντας ένα χαμογελαστό πρόσωπο με τη βοήθεια του «L» και του «G».




CISCO
H εταιρεία IT χρησιμοποιεί στο λογότυπό της γραμμές, οι οποίες εκπροσωπούν τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα, καθώς και τη διάσημη γέφυρα Golden Gate του Σαν Φρανσίσκο.



UNILEVER
Το γράμμα «U» στο λογότυπο της Unilever αποτελείται από εικονίδια που αντιπροσωπεύουν διαφορετικές πτυχές των δραστηριοτήτων της εταιρείας. 




PINTEREST
To διάσημο μέσο κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπει στους χρήστες του να «καρφιτσώνουν» εικόνες που ανακαλύπτουν στο διαδίκτυο σε έναν κενό καμβά. Μπορείτε να παρατηρήσετε την πινέζα στη λέξη «P»;




ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Ισπανία: Σε υψηλό τριών μηνών ο πληθωρισμός τον Νοέμβριο
ΗΠΑ: Με ρυθμό 2,8% «έτρεξε» η οικονομία το τρίτο τρίμηνο
Goldman Sachs: Τι προτείνει στους επενδυτές για το 2025
Γκούλσμπι (Fed): Πρέπει να επιβραδυνθεί ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων
Bitcoin: Tι σημαίνει για την τιμή του η πιθανή δημιουργία εθνικού αποθέματος στις ΗΠΑ
ΗΠΑ: Η επιλογή του Μπέσεντ για το Υπουργείο Οικονομικών δίνει «ανάσα» στις παγκόσμιες αγορές
Banco BPM: Εξετάζει την εξαγορά της από την UniCredit-Στα $11 δις η προσφορά
Τι είναι και γιατί ενδέχεται να αλλάξει το «φρένο χρέους» της Γερμανίας
Bitcoin: Τριήμερη πτώση 6%-Φρέναρε στα $94.000
Fed: Οι προειδοποιήσεις για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο-Τι δείχνει η εξαμηνιαία έκθεση