Στους επαγγελματίες στοχεύει η ελληνική Metro
07:00 - 19 Μαΐου 2016

Το κενό της χονδρικής πώλησης στην εγχώρια αγορά επιδιώκει να καλύψει η Metro ΑΕΒΕ, η οποία ετοιμάζει την κάθοδό της στην Κύπρο εντός του 2017 με το πρώτο κατάστημα χονδρικής στη Λεμεσό.
Πληροφορίες του InBusinessNews αναφέρουν ότι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους η Κύπρος αποτελούσε ανέκαθεν μία ενδιαφέρουσα αγορά για τη συγκεκριμένη ελληνική εταιρεία ήταν επειδή διαθέτει πολλά μικρά σημεία λιανικής πώλησης γύρω από τον καφέ, το φαγητό και το ποτό. Παράλληλα, σημαντικό ρόλο φαίνεται να διαδραμάτισε το γεγονός ότι η Κύπρος αποτελεί χώρα με υψηλή τουριστική κίνηση.
Ως εκ τούτου, η Metro φαίνεται να στοχεύει, μέσω του συγκεκριμένου concept πώλησης, στην προσέλκυση υψηλού αριθμού πελατών από πολλούς και διαφορετικούς επαγγελματικούς χώρους. Εξάλλου, όπως πληροφορείται το InBusinessNews, πέραν της καθόδου στην Κύπρο, στόχος της αλυσίδας είναι η περαιτέρω επένδυση στην κυπριακή αγορά, η συνεργασία με ντόπιους παραγωγούς, καθώς και η δημιουργία θέσεων εργασίας.
Σχετικά με ενδεχόμενες μελλοντικές επενδύσεις της Metro ΑΕΒΕ στην Κύπρο, η εταιρεία αναμένεται να προχωρήσει χωρίς βιαστικές κινήσεις στον καταρτισμό των σχεδιασμών και των πλάνων της. Επομένως, αναμένοντας πρώτα να διαπιστώσει την απόδοση που θα έχει το πρώτο κατάστημα χονδρικής, θα προχωρήσει ανάλογα στα επόμενα της βήματα στην κυπριακή αγορά.
Το προφίλ της εταιρείας
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1976 με την επωνυμία METRO Ανώνυμη Εμπορική και Βιομηχανική Εταιρεία Ειδών Διατροφής και Οικιακής Χρήσεως και το διακριτικό τίτλο METRO.
Προήλθε από τον συνεταιρισμό οκτώ παντοπωλών, ενώ παραμένει εξ’ αρχής ελληνικών συμφερόντων, με οικογενειακή μετοχική σύνθεση και αυστηρά τεχνοκρατικό τρόπο οργάνωσης.
Επέκταση μέσω Βερόπουλου
Σημειώνεται ότι διαθέτει δύο αλυσίδες καταστημάτων: τα καταστήματα χονδρικής METRO Cash & Carry, με 46 σημεία σε όλη την Ελλάδα, και τα καταστήματα λιανικής My market, που έως το τέλος του 2015 αριθμούσαν 66 σημεία πώλησης, κυρίως στην Αττική και τη Νότια Ελλάδα. Παράλληλα, τον Φεβρουάριο του 2016, η εταιρεία απέκτησε την αλυσίδα Βερόπουλος επεκτείνοντας το δίκτυό της σε στρατηγικά σημεία σε όλη την Ελλάδα, ξεπερνώντας έτσι τα 240 σημεία λιανικής πώλησης πανελλαδικά. Υπενθυμίζεται ότι τα METRO Cash and Carry ήταν τα πρώτα καταστήματα χονδρικής πώλησης Cash & Carry στην Ελλάδα, εγκαινιάζοντας μία νέα φιλοσοφία αγορών για τους επαγγελματίες.
Όσον αφορά στη λιανική πώληση, η αλυσίδα My market στη νέα εποχή της και μετά την απόκτηση της Βερόπουλος κατατάσσεται πλέον ανάμεσα στις κορυφαίες 5 αλυσίδες λιανεμπορίου στην Ελλάδα. Τα καταστήματα χονδρικής πώλησης της εταιρείας απευθύνονται αυστηρά και μόνο σε επαγγελματίες από τους τομείς της μεταπώλησης και της μεταποίησης π.χ. μπαρ, εστιατόρια, ταβέρνες, ξενοδοχεία, περίπτερα, μπακάλικά, περίπτερα και κάβες.
Τα καταστήματα της αλυσίδας βρίσκονται συνήθως στο κέντρο ή στα περίχωρα ή σε κεντρική οδική αρτηρία στην πόλη, με έκταση 2.500 - 3.500 τ.μ., 5 μέτρα εσωτερικό ύψος, ενώ είναι είναι ενός επιπέδου.