Τα Brands που κέρδισαν το Randstad Award για το 2016
16:20 - 19 Μαΐου 2016
Τα brands που θα ήθελαν να δουλέψουν περισσότερο οι άνθρωποι 25 χωρών παγκοσμίως αποκαλύφθηκαν με την ανακοίνωση των νικητών του Global Randstad Award 2016. Οι νικητές των χωρών περιελάμβαναν εταιρίες όπως την Google, την IKEA, την BMW, την Hewlett Packard, την Suntory και την IBM.
Το Randstad Award είναι η μεγαλύτερη έρευνα για την επωνυμία (branding) εργοδοτών παγκοσμίως, εμπλέκοντας πάνω από 200.000 συμμετέχοντες σε 25 χώρες, που καλύπτουν το 75% της παγκόσμιας οικονομίας. Ρωτά τους συμμετέχοντες σχετικά με το βαθμό ελκυστικότητας των μεγαλύτερων εταιρειών της χώρας τους
Όπως και τα προηγούμενα δύο χρόνια, ο κλάδος του IT είναι ο πιο δημοφιλής παγκοσμίως μεταξύ των συμμετεχόντων στην έρευνα. Ο δεύτερος πιο δημοφιλής κλάδος είναι αυτός των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών ενώ οι Επιστήμες Υγείας καταλαμβάνουν την τρίτη θέση.
Οι νικητές του Global Randstad Award 2016 σε 25 χώρες |
||||
Αργεντινή |
Hewlett-Packard |
|
Κίνα |
IBM |
Αυστραλία |
Virgin Australia |
|
Λουξεμβούργο |
RTL Group |
Βέλγιο |
GSK |
|
Μαλαισία |
Shell |
Γαλλία |
Dassault Aviation |
|
Νέα Ζηλανδία |
Department of Conservation |
Γερμανία |
BMW |
|
Ολλανδία |
Schiphol Airport (κερδοσκοπική) |
Ελβετία |
|
|
Ουγγαρία |
Audi |
Ηνωμένο Βασίλειο |
Rolls-Royce Group |
|
Πολωνία |
KGHM Polska Miedź |
Η.Π.Α. |
The Walt Disney Company |
|
Πορτογαλία |
TAP |
Ιαπωνία |
Suntory |
|
Ρωσία (μέσω Ancor) |
Gazprom |
Ινδία |
|
|
Σιγκαπούρη |
Changi Airport Group |
Ισπανία |
IBM |
|
Σουηδία |
IKEA |
Ιταλία |
Ferrero |
|
Χονγκ Κονγκ |
CLP |
Καναδάς |
Canadian Solar |
|
|
|
Διάσταση μεταξύ εργοδότη/εργαζομένου σε παγκόσμιο επίπεδο
Ωστόσο, σύμφωνα με τη Randstad, τα μεγάλα brands παγκοσμίως πρέπει να προσέξουν μια αναδυόμενη διάσταση που παρατηρείται μεταξύ εργοδότη και εργαζομένου: ενώ οι ερωτηθέντες έθεσαν σαν πρώτες τους προτεραιότητες τις αποδοχές και τα προνόμια, την μακροπρόθεσμη επαγγελματική ασφάλεια και το ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον, μακράν λιγότεροι συνέδεσαν τις παροχές αυτές με την απασχόληση σε μια μεγάλη εταιρεία.
Αποσύνδεση εργοδότη/εργαζομένου σε παγκόσμιο επίπεδο |
|||
Οι εργαζόμενοι παγκοσμίως αναζητούν... |
Οι εργοδότες παγκοσμίως προσφέρουν... |
||
1. |
Μισθολογικές και εργασιακές παροχές |
1. |
Οικονομική ευμάρεια |
2. |
Μακροπρόθεσμη επαγγελματική ασφάλεια |
2. |
Ισχυρή διοίκηση |
3. |
Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον |
3. |
Κατάλληλη εκπαίδευση |
4. |
Καλή ισορροπία επαγγελματικής/προσωπικής ζωής |
4. |
Μισθολογικές και εργασιακές παροχές |
5. |
Οικονομική ευμάρεια |
5. |
Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης |
6. |
Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης |
6. |
Μακροπρόθεσμη επαγγελματική ασφάλεια |
7. |
Ενδιαφέρον περιεχόμενο εργασίας |
7. |
Ενδιαφέρον περιεχόμενο εργασίας |
8. |
Κατάλληλη εκπαίδευση |
8. |
Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον |
9. |
Ισχυρή διοίκηση |
9. |
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη |
10. |
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη |
10. |
Καλή ισορροπία επαγγελματικής/προσωπικής ζωής |
Ο διευθύνων σύμβουλος της Randstad, Jacques van den Broek σχολίασε σχετικά: «Ο σκοπός της ετήσιας έρευνας για την επωνυμία εργοδοτών είναι να εντοπίσει τις εταιρείες σε όλο τον κόσμο που έχουν τα πιο ελκυστικά brands κατά την άποψη των ατόμων που αναζητούν εργασία, σε συνδυασμό με τους κλάδους στους οποίους οι άνθρωποι επιθυμούν να εργαστούν. Οι νικητές του Randstad Award έχουν ξεκάθαρα ισχυρή επωνυμία που έχει τη μεγαλύτερη απήχηση στους ανθρώπους στις χώρες τους. Σε επίπεδο επαγγελματικών κλάδων, ο κλάδος του IT παραμένει αδιαφιλονίκητος νικητής, αφού κατατάσσεται ο δημοφιλέστερος για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Ωστόσο, αν υπάρχει κάτι στο οποίο μπορούν να βελτιωθούν όλα τα brands, γενικότερα, αυτό είναι να εστιάσουν περισσότερο στα στοιχεία που οι άνθρωποι αναζητούν σε έναν πιθανό εργοδότη».
ΠΗΓΗ: euro2day.gr