Η Ρομποτική μέσα από τα μάτια των μαθητών
11:00 - 18 Μαΐου 2016
Ημερίδα «Η Ρομποτική μέσα από τα μάτια των μαθητών στην Κύπρο. Παιγνίδια, διαγωνισμοί, δημιουργικές δραστηριότητες» πραγματοποιείται στις 24 Μαΐου 2016, ώρα 09:00.
Η ημερίδα, τελεί υπό την αιγίδα του έντιμου υπουργού Παιδείας και Πολιτισμού κ. Κώστα Καδή, και στοχεύει στην ενημέρωση μαθητών ηλικίας 10-14 ετών για την ιστορία και την εξέλιξη της ρομποτικής επιστήμης, στην επαφή και γνωριμία τους με ρομπότ του σήμερα, και στην εκμάθηση βασικών αρχών προγραμματισμού και ρομποτικής μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες και παιχνίδια.
Η ημερίδα διοργανώνεται από τους Microsoft Innovation Center, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Microsoft Κύπρου, Εργαστήριο Έρευνας και Μάθησης στις Θετικές Επιστήμες και Κοινωνικές Σπουδές, Cyprus Computer Society, Engino, Grammar School, Κέντρο Δημιουργικής Μάθησης και Παιχνιδιού, Keystone Conferences & Events και Επιφανείου Scrap Metals.
Οι δραστηριότητες θα διεξαχθούν στο Πολιτιστικό Κέντρο του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου στη Λευκωσία (Διογένους 6, Έγκωμη).
Η ημερίδα θα περιλαμβάνει δημιουργικές δραστηριότητες και διαγωνισμούς, ειδικά σχεδιασμένες για μαθητές ηλικιών 10 – 14 ετών (Ε’ και Στ’ τάξη Δημοτικού και Α’ και Β’ τάξη Γυμνασίου). Οι δραστηριότητες και τα εκθέματα αφορούν την ιστορία και την εξέλιξη της ρομποτικής από τη στιγμή της σύλληψης της ιδέας μέχρι σήμερα, την επαφή και γνωριμία με ρομπότ του σήμερα, συμπεριλαμβανομένου του ανθρωποειδούς Nao, και εκμάθηση βασικών αρχών προγραμματισμού και ρομποτικής.
Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να χωριστούν σε μικρές ομάδες των 20-25 ατόμων και να λάβουν μέρος στις δραστηριότητες. Η συνολική διάρκεια των δραστηριοτήτων ανέρχεται στα 120 λεπτά, και περιλαμβάνει συμμετοχή σε 7 διαφορετικές δραστηριότητες. Αναλυτικά:
• Δραστηριότητα 1: Καλωσόρισμα των μαθητών από ένα ρομπότ!
• Δραστηριότητα 2: Επίλυση γρίφων με τη βοήθεια ρομπότ
• Δραστηριότητα 3: Διαδραστικές ιδιότητες ρομποτικής.
• Δραστηριότητα 4: Σταθμός Κατασκευής Ρομπότ. Οι μαθητές θα κατασκευάσουν το δικό τους ρομπότ χρησιμοποιώντας χιλιάδες τουβλάκια ENGINO
• Δραστηριότητα 5: Σταθμός Προγραμματισμού Ρομπότ. Οι μαθητές θα προγραμματίσουν το ρομπότ ENGINO που έφτιαξαν, αναπτύσσοντας βασικές απλές δεξιότητες προγραμματισμού
• Δραστηριότητα 6: Πώς φαντάζομαι τα ρομπότ του μέλλοντος. Οι μαθητές θα σχεδιάσουν το δικό τους ρομπότ του μέλλοντος
• Δραστηριότητα 7: Οι μαθητές θα γνωρίσουν προηγμένες αρχές ρομποτικής εντός του χώρου του Microsoft Innovation Center, με τη βοήθεια παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας.
Για οποιεσδήποτε επιπρόσθετες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με την Δρα. Βάλια Κωνσταντινίδου, Συντονίστρια Microsof Innovation Center στο v.constantinidou@euc.ac.cy ή στα τηλέφωνα 22559426 / 99558910