powered by

Η διαφημιστική Concept πίσω από την εκστρατεία «Νέοι 56»

Από ομάδα της διαφημιστικής εταιρείας Concept Cyprus με έδρα τη Λάρνακα δημιουργήθηκε η εκστρατεία «Νέοι 56», που τρέχει τον τελευταίο μήνα.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, «στο ξεκίνημα της κίνησης, μαζί με τον Πανίκο Παναγή που ανέλαβε αυτή την πρωτοβουλία, υπερπηδήθηκαν νομικά και συστημικά εμπόδια ώστε να βγει το αιχμηρό μήνυμα που έγινε έντονο θέμα συζήτησης».

Παράλληλα, σημειώνεται ότι «η εκστρατεία έτρεξε με ένα ευρύ επικοινωνιακό μίγμα αλληλο-ενίσχυσης που περιέλαβε Τηλεόραση, Διαφήμιση Online, Τύπο, Direct Mail, SMS, Google Ads και φυσικά Κοινωνική Δικτύωση, φτάνοντας μέσα σε πολύ λίγο χρόνο στην συντριπτική πλειοψηφία του εκλογικού σώματος».

Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, «ήταν η πιο viral εκστρατεία πολιτικού περιεχομένου που έγινε ποτέ στην Κύπρο».

Τέλος, επισημαίνεται ότι «ένδειξη του πολύχρωμου κοινωνικού διαλόγου που αναπτύχθηκε μέσα σε λίγες μόνο μέρες, στη σελίδα Facebook Νέοι 56».

Δειτε Επισης

Έντονη διαφωνία και ανησυχία επιχειρηματιών και ιδιοκτητών κέντρων αναψυχής για την νομοθετική ρύθμιση των tips
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: «Ψηφιακός Μετασχηματισμός στο Μάρκετινγκ»-Ανοικτή διαδικτυακή διάλεξη
Εγκαινιάστηκε το θεραπευτικό κέντρο «Κίνητρο» για ενήλικες στην Πάφο-Ο στόχος ΕΑΣ και ΑΑΕΚ
Δρ. Μαρίνος Βουκής: Η υπεύθυνη επιχειρηματικότητα και γιατί η βιωσιμότητα είναι υπόθεση όλων μας(vid)
Cyprus Integrity Forum: Συνάντηση με Μιχάλη Δαμιανό... Στο επίκεντρο η διαφάνεια και η διαχείριση των πόρων του ΓΕΣΥ
Μπαίνουν οι τελευταίες πινελιές για την μεγάλη βραδιά των IN Business Awards 2024 (pics)
STEAM: Ραγδαία αναπτυσσόμενοι τομείς, αλλά κατά πολύ ανδροκρατούμενοι...Τα ευρήματα της έρευνας «SheSTEAM»
Ν. Πηλείδου: Η διαδρομή ως γυναίκα ηγέτιδα στο ανδροκρατούμενο πεδίο της πολιτικής και των επιχειρήσεων
Tanya Romanyukha: Η ισότητα δεν είναι κούρσα, είναι συμμαχία
Anthoula Madden: Η επιμονή ως καταλύτης για ισότητα και καινοτομία στον χώρο STEAM