Η διαφημιστική Concept πίσω από την εκστρατεία «Νέοι 56»

Από ομάδα της διαφημιστικής εταιρείας Concept Cyprus με έδρα τη Λάρνακα δημιουργήθηκε η εκστρατεία «Νέοι 56», που τρέχει τον τελευταίο μήνα.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, «στο ξεκίνημα της κίνησης, μαζί με τον Πανίκο Παναγή που ανέλαβε αυτή την πρωτοβουλία, υπερπηδήθηκαν νομικά και συστημικά εμπόδια ώστε να βγει το αιχμηρό μήνυμα που έγινε έντονο θέμα συζήτησης».

Παράλληλα, σημειώνεται ότι «η εκστρατεία έτρεξε με ένα ευρύ επικοινωνιακό μίγμα αλληλο-ενίσχυσης που περιέλαβε Τηλεόραση, Διαφήμιση Online, Τύπο, Direct Mail, SMS, Google Ads και φυσικά Κοινωνική Δικτύωση, φτάνοντας μέσα σε πολύ λίγο χρόνο στην συντριπτική πλειοψηφία του εκλογικού σώματος».

Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, «ήταν η πιο viral εκστρατεία πολιτικού περιεχομένου που έγινε ποτέ στην Κύπρο».

Τέλος, επισημαίνεται ότι «ένδειξη του πολύχρωμου κοινωνικού διαλόγου που αναπτύχθηκε μέσα σε λίγες μόνο μέρες, στη σελίδα Facebook Νέοι 56».

Δειτε Επισης

Γιώργος Παπαναστασίου: Κόστος ενέργειας και γραφειοκρατία τα βασικά προβλήματα των βιομηχανιών Λεμεσού
Στήλη καθαρού φυσικού αέριου 350 μέτρων στον στόχο «Πήγασος-1»…Ενημερώθηκε από ExxonMobil ο Χριστοδουλίδης
H πρόοδος που επιτεύχθηκε το 2024 από τον Κυπριακό Οργανισμό Τυποποίησης-Η ετήσια εκθεση των CEN και CENELEC
Η φοίτηση στην ανώτερη εκπαίδευση και η μετάβαση και συμμετοχή στην αγορά εργασίας-Τα ευρήματα της CYGraduates
Το νέο προϊόν που λάνσαρε στην κυπριακή αγορά η Laiko Cosmos Trading Ltd-Ενισχύει την γκάμα των επωνυμιών που διανέμει
Η cdbbank επιβραβεύει την αριστεία και επενδύει στο μέλλον της κυπριακής νεολαίας
Η ERB Asfalistiki στηρίζει την αριστεία και επιβραβεύει την πρωτιά
Slamdunk: Κάθοδος στην Κύπρο για το brand με εξειδίκευση στα είδη μπάσκετ-Άνοιξε στο My Mall(pics)
Εμπιστεύεται τον τομέα της υγείας της Κύπρου και ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο την παρουσία της η HHG
Πανεπιστήμιο Λεμεσού (UoL): Εκπαίδευση με όραμα-Σύγχρονα προγράμματα σπουδών και έρευνα με αντίκτυπο