Powered by

Αναδυόμενες αγορές ωθούν τα αποτελέσματα της Coca Cola HBC

Mε τις αναπτυσσόμενες –αναδυόμενες αγορές να αποτελούν το στοίχημα της Coca Cola HBC AG, ενισχύοντας την τάση αύξησης του όγκου πωλήσεων, υξάνοντας παράλληλα – έστω και σε μικρό ποσοστό – τις τιμές των προϊόντων, με μικρή μείωση έκλεισαν τα καθαρά έσοδα της εταιρείας στο πρώτο τρίμηνο του 2016, έναντι του προηγούμενου έτους.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο όγκος πωλήσεων στη διάρκεια του τριμήνου παρέμεινε σταθερός. Σε ό,τι αφορά τις αναδυόμενες αγορές, καταγράφηκε βελτίωση στην υποκείμενη τάση αύξησης του όγκου πωλήσεων.

Νιγηρία, Ρουμανϊα και Πολωνία κράτησαν τις ισορροπίες
Συγκεκριμένα, καλές επιδόσεις καταγράφηκαν σε Νιγηρία, Ρουμανία και Πολωνία, οι οποίες αντιστάθμισαν τις χαμηλές επιδόσεις στη Ρωσία, ενώ τα κύρια σήματα ανθρακούχων αναψυκτικών καθώς και τα εμφιαλωμένα νερά
και ποτά ενέργειας κατέγραψαν καλές επιδόσεις.

Χαρακτηριστική είναι η επίδοση της Νιγηρίας, η οποία σημείωσε αύξηση του όγκου πωλήσεων στο χαμηλό επίπεδο του εύρους 10-20% σε ένα εποχιακά σημαντικό τρίμηνο. Στη Ρωσία, οι πωλήσεις μειώθηκαν με χαμηλότερο
ρυθμό από αυτόν της αγοράς, που συνεχίζει να συρρικνώνεται, ενώ ο όγκος πωλήσεων συνεχίζει να υποχωρεί σε όλες τις κατηγορίες με την εξαίρεση της Coke Zero και των ποτών ενέργειας. Αρνητικό αντίκτυπο στα καθαρά έσοδα
από τις πωλήσεις είχαν τα υποτιμούμενα νομίσματα των αναδυόμενων αγορών, καθώς και το ισχυρό ευρώ.

Σε ό,τι αφορά τις αναπτυγμένες αγορές, συνεχίστηκε η θετική πορεία των πωλήσεων στην Ιταλία. Σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, οι τιμές των προϊόντων της εταιρείας αυξήθηκαν οριακά στη συγκεκριμένη αγορά σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι, παρά τη διατήρηση του περιβάλλοντος αποπληθωρισμού που επικράτησε σε ορισμένες χώρες.

Περιορισμένα αποτελέσματα σε Τσεχία και Πολωνία
Όπως αναφέρει η εταιρεία μεταξύ άλλων, οι ενέργειες αύξησης των τιμών των προϊόντων της εξακολουθούν να αποφέρουν περιορισμένα αποτελέσματα, ειδικά στη Δημοκρατία της Τσεχίας και την Πολωνία. Ο Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: "Η χρονιά ξεκίνησε καλά με τις πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο να κινούνται στα προσδοκώμενα επίπεδα. Οι εμπορικές μας πρωτοβουλίες είχαν θετικά αποτελέσματα, βελτιώνοντας έτσι τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 2%.

Είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι στις αναδυόμενες και αναπτυσσόμενες αγορές διατηρείται η τάση βελτίωσης του όγκου πωλήσεων, ενώ στις αναπτυγμένες αγορές παρατηρείται βελτίωση των τιμών σε συγκρίσιμη βάση. Επίσης, παρατηρείται μικρή βελτίωση στις τάσεις αύξησης των τιμών των προϊόντων μας στις αναπτυσσόμενες αγορές, παρά τις σχετικές δυσκολίες στη διάρκεια του τριμήνου. Είμαστε πεπεισμένοι ότι υλοποιούμε τις κατάλληλες πρωτοβουλίες ώστε να συνεχιστεί η βελτίωση της θέσης μας και στην υπόλοιπη χρονιά".

ΠΗΓΗ: FnB Daily Newsletter

Δειτε Επισης

Κόντρα στο παγκόσμιο χρέος το ελληνικό-Το ΔΝΤ προβλέπει μεγάλη μείωση ως το 2030
Τι σημαίνουν για την ελληνική οικονομία τα υπερπλεονάσματα του 2024
Κ. Mητσοτάκης: Επιστροφή ενός ενοικίου σε ενοικιαστές κάθε Νοέμβριο και €250 καθαρά σε 1,5 εκατ. συνταξιούχους και ΑΜΕΑ
Νίκος Παπαθανάσης: Μια ακόμη διεθνής αντικειμενική αναγνώριση η αναβάθμιση από Standard & Poor’s
Νέα αναβάθμιση της ελληνικής οικονομίας από S&P-Σε ΒΒΒ με σταθερές προοπτικές το ελληνικό αξιόχρεο
Στις αγορές για άντληση €250 εκατ. το ελληνικό δημόσιο με δεκαετές ομόλογο
Στο 2,4% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Μάρτιο-«Άλμα» 54,5% στο αέριο, «βουτιά» 23,3% στο λάδι
Στα €5,26 δις το εμπορικό έλλειμμα το πρώτο δίμηνο στην Ελλάδα-Μειώθηκε κατά 5,6%
Κ. Μητσοτάκης: Η Ελλάδα είναι υπέρ της ενιαίας αντίδρασης Ε.Ε. απέναντι στους δασμούς Τραμπ
Πόσο θα επηρεάσουν την Ελλάδα οι δασμοί του Τραμπ-Οι επιπτώσεις στις εξαγωγές, ποιοι κλάδοι επηρεάζονται