Powered by

Πυρά κατά διοίκησης της Volkswagen για το dieselgate

Το κρατίδιο της Κάτω Σαξωνίας, ένας από τους τρεις μεγάλους μετόχους της Volskwagen, δέχθηκε πιέσεις να εγκρίνει την στρατηγική της διοίκησης σε συνάντηση του εποπτικού συμβουλίου την περασμένη εβδομάδα, δήλωσε πηγή του κρατιδίου στο Reuters.

Κατά την συνάντηση του συμβουλίου, εκπρόσωποι της κυβέρνησης της Σαξωνίας, η οποία έχει μερίδιο 20% στην αυτοκινητοβιομηχανία, διατύπωσαν ενστάσεις σχετικά με το αν πρέπει να εγκρίνουν τις κινήσεις της διοίκησης το 2015.

Ωστόσο, έκαναν πίσω μετά από έκκληση του επικεφαλής Hans Dieter Poetsch, υπό τον φόβο ότι η στάση τους θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως πρόταση μομφής κατά της ηγεσίας της Volkswagen, σημείωσε η πηγή.

Η γερμανική εταιρεία αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο στο Reuters.

Σημειώνεται ότι τον περασμένο μήνα, η Volkswagen ανακοίνωσε λειτουργικές ζημίες 4,1 δισ. ευρώ για το 2015. Η εταιρεία κατέληξε σε διακανονισμό 10 δισ. δολαρίων με την κυβέρνηση των ΗΠΑ, αλλά παραμένει αντιμέτωπη με μια σειρά από αγωγές και μηνύσεις.

Η στήριξη της Κάτω Σαξονίας είναι ζωτικής σημασίας για την διοίκηση της Volkswagen, όπως και των άλλων δύο μεγαλομετόχων, των οικογενειών Piech και Porsche και του Κατάρ.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Χωρίς ξεκάθαρη εικόνα για τους δασμούς ολοκληρώθηκαν οι συναντήσεις ΔΝΤ-Παγκόσμιας Τράπεζας… «Ανησυχία για την αβεβαιότητα»
Χρυσός: Επενδυτική φρενίτιδα στην Κίνα-Προβλέψεις ακόμη και για $5.000 ανά ουγγιά
Τρικυμία στη ναυτιλία από τα νέα λιμενικά τέλη των ΗΠΑ-Στο στόχαστρο η κινεζική ναυπηγική βιομηχανία
DBRS: Επιβεβαίωσε την μακροπρόθεσμη αξιολόγηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε AAA
Ε.Ε.: Υπό έρευνα η εξαγορά της Downtown Music από Universal ύψους $775 εκατ.
Qatar Airways: Θωρακίζεται απέναντι στους δασμούς με στοκ ανταλλακτικών
Ξεπέρασε την Ιαπωνία... Η Πολιτεία των ΗΠΑ που έγινε η τέταρτη μεγαλύτερη οικονομική δύναμη παγκοσμίως
Σε πτωτική πορεία ο χρυσός μετά από μια εβδομάδα οικονομικής αβεβαιότητας
Μαίνεται η ένταση ΗΠΑ και Κίνας-Αντίθετα μηνύματα για τις εμπορικές διαπραγματεύσεις
Ιστορική στασιμότητα για τη γερμανική οικονομία-Οι δασμοί Τραμπ, η Κίνα και η κρίση του «Made in Germany»