Renault: Ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στην Ευρώπη
09:24 - 11 Μαΐου 2016

Ο όμιλος Renault για τρίτη συνεχόμενη χρονιά σημείωσε αξιοσημείωτες επιδόσεις στον τομέα των πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ οι πωλήσεις του ομίλου σε παγκόσμια κλίμακα παρουσίασαν αύξηση 3,3%. Όπως αναφέρεται σε δελτίο Τύπου, η διεθνής οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις της στην οικονομία, δεν στάθηκαν εμπόδιο στην πορεία της Renault. «H γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία και τη χρονιά που πέρασε συνέχισε την αναπτυξιακή πορεία της και αναδείχτηκε η αυτοκινητοβιομηχανία με την μεγαλύτερη ανάπτυξη στην Ευρώπη», σημειώνεται.
Επίσης, επισημαίνεται ότι «ο όμιλος Renault για τρίτη συνεχόμενη χρονιά σημείωσε αξιοσημείωτες επιδόσεις στον τομέα των πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο». Οι πωλήσεις του ομίλου σε παγκόσμια κλίμακα παρουσίασαν αύξηση 3,3%. Συμπληρωματικά, αναφέρεται ότι πώλησε 2.800.242 οχήματα διαφόρων τύπων, σημειώνοντας νέο ρεκόρ. «Τα αποτελέσματα αυτά διατηρούν την Renault στη πρώτη θέση ανάμεσα στις γαλλικές εταιρείες, ενώ από την πλευρά της και η Dacia πραγματοποίησε ρεκόρ πωλήσεων», σημειώνει η εταιρεία.
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο τα αποτελέσματα του ομίλου ήταν επίσης θετικά, με αύξηση των πωλήσεων κατά 10,2%, ενώ η Renault κατέκτησε τον τίτλο της εταιρείας με την μεγαλύτερη ανάπτυξη (+12,3%). «Σε αυτή την επίδοση ιδιαίτερο ρόλο έπαιξε η παρουσία των Twingo, Clio και Captur που διατήρησαν τη μάρκα στην πρώτη θέση των αυτοκινήτων πόλης (κατηγορίες Α+Β)», τονίζει η εταιρεία. Εξάλλου, στην πρώτη θέση για 18η χρονιά διατηρήθηκε η μάρκα και στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων παρουσιάζοντας αύξηση κατά 16,9%. Επίσης, επιτυχία σημείωσε και στα ηλεκτρικά οχήματα, όπου η αύξηση των πωλήσεων έφτασε το 49%. «Η Dacia συνέχισε τη σταθερά ανοδική της πορεία με αύξηση των ταξινομήσεων κατά 3,6% και συνολικές πωλήσεις 374.458 μονάδων», επισημαίνεται σε δελτίο Τύπου της εταιρείας.
Παράλληλα, αναφέρεται ότι ο όμιλος Renault συνεχίζει δυναμικά και στη φετινή χρονιά. «Η έλευση νέων μοντέλων ενισχύει τη θέση της διεθνή αγορά, ενώ σημαντική θεωρείται και η περαιτέρω ενίσχυση της γεωγραφικής επέκτασης των δραστηριοτήτων του ομίλου, στις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές (Κίνα και Ινδία)», προστίθεται. Καταληκτικά η εταιρεία επισημαίνει ότι «η πλήρης εμπλοκή της Renault στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, με εξολοκλήρου δική της ομάδα, της δίνει την δυνατότητα να προβληθεί σε όλο τον κόσμο και να αντλήσει τεχνογνωσία, η οποία θα συμβάλει στην αναβάθμιση των μοντέλων παραγωγής».