Κίνα: Πτώση 3% στις πωλήσεις της Carlsberg
17:46 - 11 Μαΐου 2016
Η Carlsberg ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της περιορίστηκαν περισσότερο από το αναμενόμενο κατά το πρώτο τρίμηνο, εξαιτίας μιας πτώσης στην κινεζική αγορά και των διακυμάνσεων στις συναλλαγματικές ισοτιμίες.
Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 3% σε 13,01 δισ. κορώνες Δανίας (1,99 δισ. δολάρια), τη στιγμή που οι αναλυτές ανέμεναν κατά μέσο όρο πωλήσεις 13,18 δισ.
Οι πωλήσεις στην Ασία, μία από τις κύριες περιοχές ανάπτυξης της ζυθοποιίας, υποχώρησαν κατά 0,7% σε 3,5 δισ. κορώνες. Αντίθετα, οι αναλυτές περίμεναν μια αύξηση της τάξης του 2%. Η εταιρία τόνισε ότι η ανάπτυξη της αγοράς μπύρας στην Ασία σηματοδοτήθηκε από συνεχιζόμενη άνοδο σε αγορές όπως η Ινδία και το Νεπάλ και ταυτόχρονη πτώση 3-4% στην Κίνα.
Η Carlsberg είναι η τέταρτη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, ενώ μετά την εξαγορά της SABMiller από την Inbev θα είναι η τρίτη μεγαλύτερη μετά τη Heineken. Η Κίνα είναι όλο και πιο σημαντική για τις μεγάλες διεθνείς μάρκες μπύρας, καθώς η ανάπτυξη σε άλλες περιοχές καθυστερεί.
Η ασιατική χώρα αντιστοιχούσε στον μισό από τον παγκόσμιο όγκο της βιομηχανίας το 2015.
ΠΗΓΗ: euro2day.gr