Powered by

Κίνα: Πτώση 3% στις πωλήσεις της Carlsberg

Η Carlsberg ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της περιορίστηκαν περισσότερο από το αναμενόμενο κατά το πρώτο τρίμηνο, εξαιτίας μιας πτώσης στην κινεζική αγορά και των διακυμάνσεων στις συναλλαγματικές ισοτιμίες.

Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 3% σε 13,01 δισ. κορώνες Δανίας (1,99 δισ. δολάρια), τη στιγμή που οι αναλυτές ανέμεναν κατά μέσο όρο πωλήσεις 13,18 δισ.

Οι πωλήσεις στην Ασία, μία από τις κύριες περιοχές ανάπτυξης της ζυθοποιίας, υποχώρησαν κατά 0,7% σε 3,5 δισ. κορώνες. Αντίθετα, οι αναλυτές περίμεναν μια αύξηση της τάξης του 2%. Η εταιρία τόνισε ότι η ανάπτυξη της αγοράς μπύρας στην Ασία σηματοδοτήθηκε από συνεχιζόμενη άνοδο σε αγορές όπως η Ινδία και το Νεπάλ και ταυτόχρονη πτώση 3-4% στην Κίνα.

Η Carlsberg είναι η τέταρτη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, ενώ μετά την εξαγορά της SABMiller από την Inbev θα είναι η τρίτη μεγαλύτερη μετά τη Heineken. Η Κίνα είναι όλο και πιο σημαντική για τις μεγάλες διεθνείς μάρκες μπύρας, καθώς η ανάπτυξη σε άλλες περιοχές καθυστερεί.

Η ασιατική χώρα αντιστοιχούσε στον μισό από τον παγκόσμιο όγκο της βιομηχανίας το 2015.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Ισπανία: Σε υψηλό τριών μηνών ο πληθωρισμός τον Νοέμβριο
ΗΠΑ: Με ρυθμό 2,8% «έτρεξε» η οικονομία το τρίτο τρίμηνο
Goldman Sachs: Τι προτείνει στους επενδυτές για το 2025
Γκούλσμπι (Fed): Πρέπει να επιβραδυνθεί ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων
Bitcoin: Tι σημαίνει για την τιμή του η πιθανή δημιουργία εθνικού αποθέματος στις ΗΠΑ
ΗΠΑ: Η επιλογή του Μπέσεντ για το Υπουργείο Οικονομικών δίνει «ανάσα» στις παγκόσμιες αγορές
Banco BPM: Εξετάζει την εξαγορά της από την UniCredit-Στα $11 δις η προσφορά
Τι είναι και γιατί ενδέχεται να αλλάξει το «φρένο χρέους» της Γερμανίας
Bitcoin: Τριήμερη πτώση 6%-Φρέναρε στα $94.000
Fed: Οι προειδοποιήσεις για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο-Τι δείχνει η εξαμηνιαία έκθεση