Δέκα γνωστά εμπορικά σήματα που άλλαξαν και απογοήτευσαν
12:59 - 27 Απριλίου 2016
Κάποιες εταιρείες καταφέρνουν να αντιμετωπίσουν την καταιγίδα των αρνητικών αντιδράσεων, ενώ άλλες επιλέγουν να επαναφέρουν το προηγούμενο λογότυπό τους για να ικανοποιήσουν τους καταναλωτές τους.
1.VERIZON
Πρόκειται για την τελευταία μεγάλη εταιρεία που άλλαξε το λογότυπό της και η ανταπόκριση του κοινού μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ήταν έντονα αρνητική.
2. IHOP
Σε αλλαγή του λογοτύπου της προχώρησε τον Ιούνιο και η εταιρεία IHOP απογοητεύοντας τους πελάτες της.
3.AIRBNB
Τον Ιούλιο του 2014 άλλαξε η Airbnb το λογότυπό της.
4.GAP
Τον Οκτώβριο του 2010 αποφάσισε η εταιρεία GAP να αλλάξει το λογότυπό της, όμως οι αντιδράσεις των καταναλωτών ήταν τόσο αρνητικές που αναγκάστηκε να επαναφέρει το προηγούμενο, κλασικό λογότυπό της.
5. KRAFT
Το 2009 η Kraft άλλαξε το παραδοσιακό της λογότυπο λανσάροντας κάτι πιο σύγχρονο, ωστόσο το 2012 αναγκάστηκε να το αλλάξει ξανά δημιουργώντας αυτή τη φορά ένα λογότυπο που παραπέμπει σαφώς στο αρχικό logo της εταιρείας.
6.AOL
Τον Νοέμβριο του 2009 άλλαξε η AOL το λογότυπό της.
7.PEPSI
Το λογότυπο της Pepsi έχει αλλάξει αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν το λογότυπο που χρησιμοποιήθηκε την περίοδο 2003-2006 και το σημερινό λογότυπο της εταιρείας.
8.TROPICANA
Μετά από πολλά χρόνια, η εταιρεία Tropicana αποφάσισε να αλλάξει το λογότυπό της τον Ιανουάριο του 2009, όμως επανήλθε στο παλιό μόλις ένα μήνα αργότερα λόγω των σφοδρών αρνητικών αντιδράσεων και της μείωσης των πωλήσεων.
9.USA TODAY
Η εταιρεία άλλαξε το λογότυπό της με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών από την ίδρυσή της.
10. MYSPACE
Το Myspace άλλαξε το αρχικό του λογότυπο τον Οκτώβριο του 2010, όμως αναγκάστηκε να επανέλθει μία τροποποιημένη εκδοχή αυτού τον Σεπτέμβριο του 2012.
ΠΗΓΗ: fortunegreece