Νέα 718 Porsche Boxter με δίλιτρο κινητήρα

Το μοντέλο Boxster έκανε την εμφάνιση του στη γκάμα της Porsche πριν από περίπου δύο δεκαετίες και από τότε, όπως αναφέρεται, έχει χαρίσει σημαντικούς αριθμούς πωλήσεων και αναρίθμητα βραβεία στη γερμανική εταιρεία. 

Σε δελτίο Τύπου σημειώνεται ότι «στο φετινό σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης παρουσιάστηκε η ολοκαίνουρια Boxster με το ενδιαφέρον να στρέφεται στους νέας γενιάς turbo τετρακύλινδρους boxer κινητήρες στα 2.000 cc και 2.500 cc».

Παράλληλα, η νέα Boxster αποκτά και τον κωδικό 718 ως φόρο τιμής, στην 718 του 1957 οι οποίες εξασφάλισαν στην Porsche την νίκη στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans «φορώντας» τετρακύλινδρο κινητήρα. 

Σημειώνεται ότι «εξωτερικά, η 718 Boxster ξεχωρίζει από τα εμπρός μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα, τις μεγαλύτερες πλαϊνές εισαγωγές και τα διαφοροποιημένα πίσω φωτιστικά σώματα με την αεροδυναμική πτέρυγα να βρίσκεται ανάμεσα τους». Προστίθεται ότι «την εικόνα συμπληρώνουν τα ανασχεδιασμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα, οι επίσης μεγαλύτερες πλευρικές εισαγωγές αέρα, ενώ πίσω κυριαρχούν τα νέας σχεδίασης LED φωτιστικά σώματα».

Στο ίδιο δελτίο Τύπου επισημαίνεται ότι «το εσωτερικό δεν διαφοροποιείται πολύ από την μέχρι σήμερα γνωστή εικόνα του μοντέλου, διαθέτοντας ωστόσο ένα νέο τιμόνι και ανασχεδιασμένο ταμπλό με στρογγυλούς αεραγωγούς και όπου ενσωματώνεται το αναβαθμισμένο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της φίρμας, Porsche Communication Management από μια touch-screen οθόνη».

Παράλληλα, αναφέρεται ότι «η βασική δίλιτρη έκδοση αποδίδει 300 ίππους και 380 Nm στις 1.950-4.500 rpm, παρουσιάζοντας αύξηση 35 ίππων και 100 Nm από την απερχόμενη 6-κύλινδρη ατμοσφαιρική των 2,7 λίτρων». Με το πακέτο Sport Chrono, η 718 Boxster φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 4,7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 275 χιλιόμετρα την ώρα. «Η κορυφαία έκδοση S κινείται από τον μεγαλύτερο τετρακύλινδρο των 2,5 λίτρων που αποδίδει 350 ίππων και 420 Nm ροπής στις 1.900-4.500 rpm», προστίθεται. Σε σχέση με την ατμοσφαιρική 6-κύλινδρη των 3,4 lt της προηγούμενης  Boxster S, υπάρχει αύξηση της κατά 35 ίππους και 60 Nm ροπής, ενώ από πλευράς επιδόσεων το 0-100 έρχεται σε 4,2 δευτερόλεπτα και η τελική στα 285 χιλιόμετρα την ώρα.

Η Porsche υπογραμμίζει πως οι νέοι τετρακύλινδροι είναι και οικονομικότεροι έως 13%, ενώ εκτός από το μηχανικό 6άρι κιβώτιο υπάρχει προαιρετικά και το αναβαθμισμένο PDK.

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα