Powered by

Επιστροφή στην κερδοφορία για το ναυπηγείο της Hyundai

Στην κερδοφορία, έπειτα από δύο και πλέον χρόνια, επέστρεψε το πρώτο τρίμηνο του έτους ο μεγαλύτερος κατασκευαστής πλοίων στον κόσμο, η Hyundai Heavy Industries.

Ο νοτιοκορεατικός κολοσσός παρουσίασε κέρδη 244,5 δισεκατομμύρια γουόν ($213 εκατ), σε σύγκριση με απώλειες 125,2 δισ γουόν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015.

Η εταιρεία παρουσίασε κέρδη παρ` όλη τη συνεχιζόμενη πτώση στις παραγγελίες πλοίων, αφού προχώρησε σε μειώσεις δαπανών σε όλες τις εργασίες της και έκλεισε μη επικερδείς εργασίες. Παράλληλα, ενισχύθηκε από τα φθηνότερες πρώτες ύλες, το αδύναμο κορεατικό νόμισμα και την σημαντική βελτίωση σε τομείς εκτός της κατασκευής πλοίων, όπως τις βαρέως τύπου μηχανές, τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά προϊόντα και τον κατασκευαστικό εξοπλισμό.

Να σημειωθεί ότι τα ασιατικά ναυπηγεία αντιμετώπισαν μια πολύ δύσκολη χρονιά το 2015, καθώς τα χαμηλά ναύλα και οι μειωμένες των καυσίμων συνεχίζουν να επηρεάζουν το ναυτιλιακό τομέα.

Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της κορεατικής Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, οι παραγγελίες πλοίων το 2015 ανέρχονταν στα $10 δις, ενώ φέτος έχουν στεγνώσει, όπως είπε χαρακτηριστικά.

Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία αναμένεται να προχωρήσουν σε απολύσεις 20.000 εργαζομένων.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Πρώτη συμφωνία επαναπροσέγγισης μετά το Brexit...Τι προβλέπει το deal Ευρωπαϊκής Ένωσης-Βρετανίας
Υποβάθμισε σε Aa1 το αξιόχρεο των ΗΠΑ ο Moody’s-Οργισμένη αντίδραση από την αμερικανική προεδρία
Εμπορικό πλεόνασμα ρεκόρ για την ευρωζώνη-Άγγιξε τα €36,8 δις τον Μάρτιο
Στο 7,4% αυξήθηκε η ανεργία στη Γαλλία το πρώτο τρίμηνο του 2025
Δασμοί 30% στην Κίνα μέχρι τα τέλη του 2025-Οι εκτιμήσεις των αναλυτών
Oxford Economics: Διαχειρίσιμες προς το παρόν οι επιπτώσεις των δασμών στον εφοδιασμό της Ευρωζώνης
Σχέδιο εμπορικής συμφωνίας Ε.Ε. και ΗΠΑ-Τι αλλάζει στην πρόταση των Βρυξελλών
Βιομηχανική παραγωγή: Ισχυρή άνοδος στην Ευρώπη τον Μάρτιο, πτώση 4,6% στην Ελλάδα
Ευρωζώνη: Αύξηση 0,3% για το ΑΕΠ και την απασχόληση το α’ τρίμηνο
Εμπορική συμφωνία με μηδενικούς δασμούς προτείνει στις ΗΠΑ η Ινδία