Σκαλιστής: Ανακάμπτει η αγορά αυτοκινήτου
08:52 - 21 Απριλίου 2016

Για τις θετικές τάσεις στην αγορά αυτοκινήτων, τόσο το 2015 όσο και το πρώτο τρίμηνο του 2016, όπως επίσης και για την πρωτιά του ομίλου Πηλακούτα στις συνολικές πωλήσεις οχημάτων, μίλησε στο InBusinessNews ο executive assistant to the Managing Director της Char. Pilakoutas Ltd, Άντρος Σκαλιστής.
Θετικά συνεχίζει να εξελίσσεται η αγορά, σύμφωνα με τον κ. Σκαλιστή, ο οποίος σημειώνει ότι οι ρυθμοί του 2016 είναι αυξημένοι σε σχέση με τους ρυθμούς του 2015 όσον αφορά στις πωλήσεις ιδιωτικών σαλούν αυτοκινήτων. «Οι εγγραφές οχημάτων του Μαρτίου του 2016 είναι αυξημένες σε σχέση με τον περσινό Μάρτιο, με θετικά πρόσημα στο σύνολο της αγοράς αλλά και για τον όμιλο Πηλακούτα», τονίζει σχετικά.
Ερωτηθείς για το πώς έχουν διαμορφωθεί τα δεδομένα στην αγορά, σημειώνει ότι «η Nissan συνεχίζει να είναι η πρώτη μάρκα σε πωλήσεις παγκύπρια, την ώρα που η BMW εξακολουθεί να είναι η πρώτη μάρκα στα premium, με σημαντική διαφορά από τη δεύτερη και την τρίτη μάρκα». Όσον αφορά στο ότι ο όμιλος Πηλακούτα συνεχίζει να οδηγεί την κούρσα της αγοράς, ο κ. Σκαλιστής σχολιάζει ότι «κάθε άλλο παρά τυχαία είναι η πρωτιά του ομίλου, καθώς επιβεβαιώνεται για δεκαετίες. Αυτό οφείλεται αφενός στο γεγονός ότι αντιπροσωπεύουμε πολύ δυνατά, παγκόσμια καταξιωμένα brands και αφετέρου στο πιο ισχυρό brand που έχουμε, δηλαδή τον ίδιο τον Όμιλο Πηλακούτα και την ισχυρή διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης που δημιουργεί με τους πελάτες του». Ας σημειωθεί ότι οι εγγραφές του ομίλου Πηλακούτα για το πρώτο δίμηνο του 2016 ανήλθαν στις 504 σε σχέση με 358 το αντίστοιχο δίμηνο του 2015. Παράλληλα, νικητής αναδείχθηκε ο όμιλος και στα επιβατηγά οχήματα, με 483 εγγραφές την πρώτη διμηνία του 2016 έναντι 351 την αντίστοιχη περίοδο του 2015.
Παράλληλα, θετική αλλαγή φαίνεται να παρουσίασε και η ψυχολογία των πελατών, σε αντίθεση με πριν από 1 ή 1,5 χρόνο, που οι υποψήφιοι αγοραστές ήταν πιο συγκρατημένοι και σκεπτικοί. «Υπάρχει πιο έντονη αισιοδοξία, η οποία είναι διάχυτη στην αγορά, ενώ, σαφώς, σε δύσκολους καιρούς ο πελάτης απευθύνεται σε μάρκες και προϊόντα με κύρος και στις οποίες γνωρίζει ότι μπορεί να βασιστεί», τονίζει ο κ. Σκαλιστής. «Oι μάρκες που αντιπροσωπεύουμε έχουν αυτή την ιδιότητα, καθώς είναι σταθερά αξιόπιστες και στις οποίες βασίζεται εδώ και δεκαετίες ο καταναλωτής», επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ο executive assistant to the Managing Director του ομίλου Πηλακούτα.
Την ίδια ώρα, αύξηση καταγράφεται στη δανειοδότηση για αγορά αυτοκινήτου, αν και οι πράξεις που γίνονται μέσω δανείων δεν μπορούν να συγκριθούν με τις αντίστοιχες πωλήσεις πριν από την οικονομική κρίση. «Διαπιστώνεται μεν άνοδος στις πωλήσεις μέσω δανειοδότησης τόσο σε σχέση με το 2014 όσο και σε σύγκριση με το 2015, η οποία εντούτοις δεν έχει καμία σχέση με τα επίπεδα του 2008», εξηγεί στο InBusinessNews o Άντρος Σκαλιστής.