CIM Summit 2016: Η ζωή μας online
10:37 - 16 Απριλίου 2016
Ο Allister Frost Founder και Managing Director του Wild Orange Media στο Ηνωμένο Βασίλειο τονίζει στο πλαίσιο του CIM Summit 2016, το οποίο διοργανώνεται από το Cyprus Institute of Marketing, ότι με τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχουν αλλάξει τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των πελατών προς τις διάφορες εταιρίες και brands.
Κάνει μια αναδρομή στο παρελθόν, στις τεχνολογικές αλλαγές που άλλαξαν το κόσμο και τη λειτουργία του, την επανάσταση που έγινε με την ανακάλυψη διαδικτύου, το ότι μπορεί να φτασει ακόμη και στις πιο απόμερες περιοχές.
Προσθέτει ότι θεωρητικά όλοι είμαστε ενωμένοι με τους άλλους μέσω του διαδικτύου και ότι επιθυμούμε να δούμε ή να μάθουμε είναι μπροστά μας. Χρησιμοποιώντας το παράδειγμα του Facebook, αναλύει πόσα πολλά προσωπικά δεδομένα μας μπορούν να ανιχνευθούν και να αποθηευτούν, πώς μπορεί κάτι απρόσωπο, όπως το διαδίκτυο να γνωρίζει τόσα για την προσωπική μας ζωή.
Συνεχίζει με το παράδειγμα της εφαρμογής ταξί uber και το αντίκτυπο που είχε στη ζωή των ανθρωπων με την ασφάλεια και την εξυπηρέτηση που παρείχε.
Στην ομιλία του τονίζει ότι η άρνηση της αποδοχής ότι η ζωή έχει αλλάξει και ότι το διαδίκτυο έχει ενδυναμωθεί και έχει γίνει μέρος της ζωής μας είναι αδιανόητο καθώς έτσι κλείνει η πόρτα την ανάπτυξη, την εναρμόνηση και την πρόοδο.
Παρακινεί να σταματήσουμε να ποθούμε το χθες και να εκτιμήσουμε τις ευκαιρίες που έχουμε σήμερα για μια επιτυχημένη πορεία στο χώρο του μαρκετινγκ.