Οι πειρασμοί και η επιχειρηματική ανηθικότητα
12:45 - 16 Απριλίου 2016
Η Δρ Celia Moore, Assistant Professor του Organisational Behaviour στο London Business School στο Ηνωμένο Βασίλειο, αναλύει τις ηθικές αρχές στις επιχειρήσεις και τί είναι αυτό που οδηγεί τα στελέχη των επιχειρήσεων να τις παρακάμπτουν χρησιμοποιώντας παραδείγματα όπως τα σκάνδαλα των εταιριών FIFA και Volkswagen.
Μιλώντας στο πλαίσιο του CIM Summit 2016, το οποίο διοργανώνεται από το Cyprus Institute of Marketing, εξηγεί ότι η πίεση για την επίτευξη των απαιτούμενων στόχων, τα διαπλεκόμενα συμφέροντα, και οι δύσκολες αποφάσεις που πρέπει να παρθούν πολλές φορές μας παρακινούν να επιλέξουμε τον πιο εύκολο δρόμο.
Επίσης αναφέρεται στις επιπτώσεις των αποφάσεων αυτών στη φήμη μας, το μέλλον των οργανισμών και των αρχών πάνω στις οποίες ήταν βασισμένοι. Τονίζει ότι η φήμη έιναι κάτι δύσκολο να χτιστεί όμως πολύ έυκολο να γκρεμμιστεί και η ζημιά στην υπόλυψη ενός ατόμου, έχει μόνιμο αντίκτυπο στον τρόπο που θα αντιμετωπίζεται από τον επειχειρηματικό κόσμο, και αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να αντραπεί.
Όπως αναφέρει, η πεποίθηση στην ηθικότητα μας και η άρνηση να κάνουμε αυτοκριτική πολλές φορές μας οδηγεί σε λάθη και παραλήψεις ενώ οι επιρροές από το περιβάλλον μας και κοινωνικοί φραγμοί επηρεάζουν κι αυτές με τη σειρά τους τις αποφάσεις μας, και την εξέλιξή μας παρ’ότι αρνούμαστε να το παραδεχθούμε.