Υπηρεσία επικοινωνίας πελάτη – εταιρειών θα γίνει το Facebook Messenger

Μέχρι τώρα, οι 900 εκατομμύρια χρήστες ανταλλάσσουν προσωπικά μηνύματα. Στο μέλλον, θα μπορούν να επικοινωνούν και με εταιρείες, μέσω του chatbot: για να παραγγείλουν προϊόντα ή υπηρεσίες, για να ζητήσουν πληροφορίες ή για να καταθέσουν παράπονα.

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ υποστηρίζει ότι είναι ο επόμενος τρόπος με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη θα διευκολύνει την καθημερινότητά μας. Θα βάλει τέλος σε ατέλειωτα τηλεφωνήματα προς τις εταιρείες και στο «κατέβασμα» ξεχωριστών εφαρμογών για κάθε εταιρεία.

Οι σκεπτικιστές προειδοποιούν ότι ανοίγει «κερκόπορτα» για να εισβάλλουν διαφημίσεις και προσφορές στο προσωπικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του χρήστη.

Υπηρεσίες bot χρησιμοποιούν ήδη πλατφόρμες μηνυμάτων όπως οι Kik, Slack και Telegram. Το Messenger chatbot παρουσιάστηκε κατά την ετήσια διάσκεψη προγραμματιστών F8.

ΠΗΓΗ: euronews.com

Δειτε Επισης

Apple: Προσφυγή κατά του προστίμου €500 εκατ. της Ε.Ε. για το App Store
Ρομπότ που έπαιξαν σκάκι και bowling, και άλλα STEAM δρώμενα στο Robotex MRC 2025
Πέραν των 115.000 απαντήσεων σε ερωτήματα πολιτών από τον ψηφιακό βοηθό το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας
Η Supermicro ανακηρύσσεται Νο.1 προμηθευτής server παγκοσμίως
Samsung: Η νέα εποχή της σειράς Galaxy Z και η εμπειρία Ultra έτοιμη να ξεδιπλωθεί
Privacy is Power: Πανευρωπαϊκή έρευνα αναδεικνύει τη σημασία της ασφάλειας στην υιοθέτηση της τεχνολογίας AI
4ο CITEA Digital Cyprus Conference: Η τεχνολογία ως επιταχυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης (video)
Στους δωρητές του TechIsland η BrainRocket-Βασικός παίχτης στον αναπτυσσόμενο τομέα της τεχνολογίας της Κύπρου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης