Υπηρεσία επικοινωνίας πελάτη – εταιρειών θα γίνει το Facebook Messenger

Μέχρι τώρα, οι 900 εκατομμύρια χρήστες ανταλλάσσουν προσωπικά μηνύματα. Στο μέλλον, θα μπορούν να επικοινωνούν και με εταιρείες, μέσω του chatbot: για να παραγγείλουν προϊόντα ή υπηρεσίες, για να ζητήσουν πληροφορίες ή για να καταθέσουν παράπονα.

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ υποστηρίζει ότι είναι ο επόμενος τρόπος με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη θα διευκολύνει την καθημερινότητά μας. Θα βάλει τέλος σε ατέλειωτα τηλεφωνήματα προς τις εταιρείες και στο «κατέβασμα» ξεχωριστών εφαρμογών για κάθε εταιρεία.

Οι σκεπτικιστές προειδοποιούν ότι ανοίγει «κερκόπορτα» για να εισβάλλουν διαφημίσεις και προσφορές στο προσωπικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του χρήστη.

Υπηρεσίες bot χρησιμοποιούν ήδη πλατφόρμες μηνυμάτων όπως οι Kik, Slack και Telegram. Το Messenger chatbot παρουσιάστηκε κατά την ετήσια διάσκεψη προγραμματιστών F8.

ΠΗΓΗ: euronews.com

Δειτε Επισης

Νικόδημος Δαμιανού: Έτοιμη να συμμετάσχει στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη η Κύπρος
AWS European Sovereign: Το νέο αυτόνομο cloud για την ευρωπαϊκή αγορά από την AWC
Επαφές Ν. Δαμιανού στις Βρυξέλλες-Στο επίκεντρο τα χαρτοφυλάκια της έρευνας, καινοτομίας και ψηφιακής πολιτικής
Συγχωνεύονται η κυπριακή Hybrid ConsulTech και η αμερικανική TKI-Χαιρετίζει η Πρεσβεία των ΗΠΑ στη Λευκωσία
Samsung Vision AI: Επαναπροσδιορίζοντας την οικιακή ψυχαγωγία με τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars 2025
ASBIS και Huawei: Μια συνεργασία που βραβεύεται με το Premier Growth Partner Award
Στρατηγική συνεργασία Public με iRepair για επισκευές τεχνολογίας
CBS IT Systems Cyprus: Τριετής σύμβαση-πλαίσιο με CYTA στον τομέα των δικτύων της Cisco
«The Software Edge: IBM Driving Business Forward»-Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η καινοτομία και οι λύσεις της IBM(vid)
Έκδοση κάρτας φιλάθλου και είσοδος στα γήπεδα με «Ψηφιακό Πολίτη»-Το νέο λογισμικό του ΚΟΑ