Υπηρεσία επικοινωνίας πελάτη – εταιρειών θα γίνει το Facebook Messenger

Μέχρι τώρα, οι 900 εκατομμύρια χρήστες ανταλλάσσουν προσωπικά μηνύματα. Στο μέλλον, θα μπορούν να επικοινωνούν και με εταιρείες, μέσω του chatbot: για να παραγγείλουν προϊόντα ή υπηρεσίες, για να ζητήσουν πληροφορίες ή για να καταθέσουν παράπονα.

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ υποστηρίζει ότι είναι ο επόμενος τρόπος με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη θα διευκολύνει την καθημερινότητά μας. Θα βάλει τέλος σε ατέλειωτα τηλεφωνήματα προς τις εταιρείες και στο «κατέβασμα» ξεχωριστών εφαρμογών για κάθε εταιρεία.

Οι σκεπτικιστές προειδοποιούν ότι ανοίγει «κερκόπορτα» για να εισβάλλουν διαφημίσεις και προσφορές στο προσωπικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του χρήστη.

Υπηρεσίες bot χρησιμοποιούν ήδη πλατφόρμες μηνυμάτων όπως οι Kik, Slack και Telegram. Το Messenger chatbot παρουσιάστηκε κατά την ετήσια διάσκεψη προγραμματιστών F8.

ΠΗΓΗ: euronews.com

Δειτε Επισης

Δευτεραθλήτρια σε ποσοστό πλεονάσματος στην Ε.Ε. το 2024 η Κύπρος-Σημαντική μείωση και στο δημόσιο χρέος
Ανδρέας Πίττας: Με φιλοδοξία, πολιτισμό και όραμα για το μέλλον προχωρά η Λεμεσός 2030
Στην τελική ευθεία η ψηφοφορία για τα 17α IN Business Awards-Συνεχίζεται μέχρι τις 30 Απριλίου η διαδικασία
Η Κωνσταντίνα Χριστοφή συστήνει το HEATWAVE Fitness Festival...«Ένα πάρτι για όσους έχουν μπει στην εποχή της ευεξίας»
Πνευματικά δικαιώματα: Η σημασία της απόφασης του Ανωτάτου και η ανάγκη για σύσταση Αρχής Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Η τεκμηριωμένη πρόταση της G.A.P. Vassilopoulos για το υδατικό και η άρνηση μιας πολιτείας που…πέρα βρέχει
Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
Προ των πυλών μεγάλη οικιστική ανάπτυξη από το My Mall Λεμεσού-Προς ολοκλήρωση το Leptos Limassol Park
Μάκης Κετώνης: Το ταξίδι στην αειφορία και το επόμενο κεφάλαιο μιας συναρπαστικής επαγγελματικής διαδρομής