Υπηρεσία επικοινωνίας πελάτη – εταιρειών θα γίνει το Facebook Messenger

Μέχρι τώρα, οι 900 εκατομμύρια χρήστες ανταλλάσσουν προσωπικά μηνύματα. Στο μέλλον, θα μπορούν να επικοινωνούν και με εταιρείες, μέσω του chatbot: για να παραγγείλουν προϊόντα ή υπηρεσίες, για να ζητήσουν πληροφορίες ή για να καταθέσουν παράπονα.

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ υποστηρίζει ότι είναι ο επόμενος τρόπος με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη θα διευκολύνει την καθημερινότητά μας. Θα βάλει τέλος σε ατέλειωτα τηλεφωνήματα προς τις εταιρείες και στο «κατέβασμα» ξεχωριστών εφαρμογών για κάθε εταιρεία.

Οι σκεπτικιστές προειδοποιούν ότι ανοίγει «κερκόπορτα» για να εισβάλλουν διαφημίσεις και προσφορές στο προσωπικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του χρήστη.

Υπηρεσίες bot χρησιμοποιούν ήδη πλατφόρμες μηνυμάτων όπως οι Kik, Slack και Telegram. Το Messenger chatbot παρουσιάστηκε κατά την ετήσια διάσκεψη προγραμματιστών F8.

ΠΗΓΗ: euronews.com

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης