Powered by

ΗΠΑ: Τα διαφημιστικά θα ξοδέψουν περισσότερα online

Για πρώτη φορά φέτος τα διαφημιστικά γραφεία στις ΗΠΑ αναμένεται να ξοδέψουν περισσότερα για on line διαφήμιση αντί μέσω τηλεόρασης και υπολογίζεται ότι σε παγκόσμια κλίμακα οι on line διαφημίσεις θα ξεπεράσουν τις  τηλεοπτικές το 2017, με βάση στοιχεία της μεγάλης διαφημιστικής εταιρείας Interpublic.

`Οπως αναφέρεται σε άρθρο του Economist, oι οn line διαφημίσεις προσφέρουν πλέον μεγάλο πεδίο για δόξα και δράση από τους διαφημιστές. Στις ΗΠΑ υπολογίζεται ότι περίπου 2,500 εταιρείες ασχολούνται με την on line διαφήμιση και το μάρκετινγκ.

Πάντως εκφράζονται προβληματισμοί για τη νέα μέθοδο διαφήμισης καθώς οι εταιρείες πονοκεφαλιάζουν με την ευχέρεια που έχουν οι χρήστες του διαδικτύου να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις.

Ο επικεφαλής της Procter & Gamble, της μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο αναφέρει ότι τα προβλήματα είναι αναπόφευκτα ωστόσο οι νέες προκλήσεις μπορούν να ωθήσουν τον κλάδο σε μια γενική αναδόμηση και διαφοροποίηση.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Ebury: Πιθανή ύφεση για τη Βρετανία νωρίτερα από τις προβλέψεις των αγορών
«ΑΑΑ» το Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων... Επιβεβαίωσε την αξιολόγηση η Morningstar DBRS
Γερμανία: Αύξηση 2,4% στις πτωχεύσεις επιχειρήσεων τον Ιούνιο
Νέα συρρίκνωση για τη βρετανική οικονομία τον Μάιο-Εντείνεται η επιχειρηματική αβεβαιότητα
Προειδοποίηση ΔΝΤ: Υψηλή αβεβαιότητα λόγω των δασμών Τραμπ-Καλεί σε σταθερό εμπορικό περιβάλλον
Νέο ρεκόρ για το Bitcoin-Πάνω από τα $113.000 με θετικό κλίμα και ρευστοποιήσεις short
Ο Τραμπ επιβάλλει επιπλέον δασμούς 35% στα καναδικά προϊόντα-Ετοιμάζεται η επιστολή για Ε.Ε.
Νέο μέτωπο στο παγκόσμιο εμπόριο...Ο Τραμπ επιβάλλει δασμό 50% στον εισαγόμενο χαλκό
Τουρκία: Αύξηση φόρων σε καταθέσεις και κεφάλαια για την ενίσχυση του προϋπολογισμού
Σημαντική πτώση 3,6% στις τιμές παραγωγού της Κίνας τον Ιούνιο