Powered by

ΗΠΑ: Τα διαφημιστικά θα ξοδέψουν περισσότερα online

Για πρώτη φορά φέτος τα διαφημιστικά γραφεία στις ΗΠΑ αναμένεται να ξοδέψουν περισσότερα για on line διαφήμιση αντί μέσω τηλεόρασης και υπολογίζεται ότι σε παγκόσμια κλίμακα οι on line διαφημίσεις θα ξεπεράσουν τις  τηλεοπτικές το 2017, με βάση στοιχεία της μεγάλης διαφημιστικής εταιρείας Interpublic.

`Οπως αναφέρεται σε άρθρο του Economist, oι οn line διαφημίσεις προσφέρουν πλέον μεγάλο πεδίο για δόξα και δράση από τους διαφημιστές. Στις ΗΠΑ υπολογίζεται ότι περίπου 2,500 εταιρείες ασχολούνται με την on line διαφήμιση και το μάρκετινγκ.

Πάντως εκφράζονται προβληματισμοί για τη νέα μέθοδο διαφήμισης καθώς οι εταιρείες πονοκεφαλιάζουν με την ευχέρεια που έχουν οι χρήστες του διαδικτύου να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις.

Ο επικεφαλής της Procter & Gamble, της μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο αναφέρει ότι τα προβλήματα είναι αναπόφευκτα ωστόσο οι νέες προκλήσεις μπορούν να ωθήσουν τον κλάδο σε μια γενική αναδόμηση και διαφοροποίηση.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Ισπανία: Σε υψηλό τριών μηνών ο πληθωρισμός τον Νοέμβριο
ΗΠΑ: Με ρυθμό 2,8% «έτρεξε» η οικονομία το τρίτο τρίμηνο
Goldman Sachs: Τι προτείνει στους επενδυτές για το 2025
Γκούλσμπι (Fed): Πρέπει να επιβραδυνθεί ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων
Bitcoin: Tι σημαίνει για την τιμή του η πιθανή δημιουργία εθνικού αποθέματος στις ΗΠΑ
ΗΠΑ: Η επιλογή του Μπέσεντ για το Υπουργείο Οικονομικών δίνει «ανάσα» στις παγκόσμιες αγορές
Banco BPM: Εξετάζει την εξαγορά της από την UniCredit-Στα $11 δις η προσφορά
Τι είναι και γιατί ενδέχεται να αλλάξει το «φρένο χρέους» της Γερμανίας
Bitcoin: Τριήμερη πτώση 6%-Φρέναρε στα $94.000
Fed: Οι προειδοποιήσεις για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο-Τι δείχνει η εξαμηνιαία έκθεση