Powered by

ΗΠΑ: Τα διαφημιστικά θα ξοδέψουν περισσότερα online

Για πρώτη φορά φέτος τα διαφημιστικά γραφεία στις ΗΠΑ αναμένεται να ξοδέψουν περισσότερα για on line διαφήμιση αντί μέσω τηλεόρασης και υπολογίζεται ότι σε παγκόσμια κλίμακα οι on line διαφημίσεις θα ξεπεράσουν τις  τηλεοπτικές το 2017, με βάση στοιχεία της μεγάλης διαφημιστικής εταιρείας Interpublic.

`Οπως αναφέρεται σε άρθρο του Economist, oι οn line διαφημίσεις προσφέρουν πλέον μεγάλο πεδίο για δόξα και δράση από τους διαφημιστές. Στις ΗΠΑ υπολογίζεται ότι περίπου 2,500 εταιρείες ασχολούνται με την on line διαφήμιση και το μάρκετινγκ.

Πάντως εκφράζονται προβληματισμοί για τη νέα μέθοδο διαφήμισης καθώς οι εταιρείες πονοκεφαλιάζουν με την ευχέρεια που έχουν οι χρήστες του διαδικτύου να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις.

Ο επικεφαλής της Procter & Gamble, της μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο αναφέρει ότι τα προβλήματα είναι αναπόφευκτα ωστόσο οι νέες προκλήσεις μπορούν να ωθήσουν τον κλάδο σε μια γενική αναδόμηση και διαφοροποίηση.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

«Έφοδος» στα γραφεία της Deutsche Börse και του Nasdaq από τις αρχές της Ε.Ε.
UBS: Ο χρυσός λάμπει στις αγορές-Γιατί έρχεται νέα άνοδος
Πού τοποθέτησαν τα λεφτά τους οι Έλληνες το 2023-Aύξηση περιουσίας 7,4%
Κίνα: Τα νέα μέτρα για τόνωση της οικονομίας
Goldman Sachs: Η μεγάλη μείωση των επιτοκίων οδηγεί σε ήπια προσγείωση την αμερικανική οικονομία
Ευρεία νομισματικά μέτρα από Κεντρική Τράπεζα Κίνας για αναζωογόνηση της οικονομίας
Ebury: Tο δολάριο παραμένει ανεπηρέαστο παρά τη μεγάλη μείωση των επιτοκίων από τη Fed
Χρυσός: Νέο υψηλό ρεκόρ με το βλέμμα στις επόμενες κινήσεις της Fed
Σε νέο υψηλό ρεκόρ η ανεργία στην Κίνα-Τα ποσοστά σε νέους και σε αστικές περιοχές
Συμφωνία στο Κογκρέσο για να αποφευχθεί προεκλογικό «shutdown» στις ΗΠΑ