ΗΠΑ: Τα διαφημιστικά θα ξοδέψουν περισσότερα online
13:38 - 13 Απριλίου 2016
Για πρώτη φορά φέτος τα διαφημιστικά γραφεία στις ΗΠΑ αναμένεται να ξοδέψουν περισσότερα για on line διαφήμιση αντί μέσω τηλεόρασης και υπολογίζεται ότι σε παγκόσμια κλίμακα οι on line διαφημίσεις θα ξεπεράσουν τις τηλεοπτικές το 2017, με βάση στοιχεία της μεγάλης διαφημιστικής εταιρείας Interpublic.
`Οπως αναφέρεται σε άρθρο του Economist, oι οn line διαφημίσεις προσφέρουν πλέον μεγάλο πεδίο για δόξα και δράση από τους διαφημιστές. Στις ΗΠΑ υπολογίζεται ότι περίπου 2,500 εταιρείες ασχολούνται με την on line διαφήμιση και το μάρκετινγκ.
Πάντως εκφράζονται προβληματισμοί για τη νέα μέθοδο διαφήμισης καθώς οι εταιρείες πονοκεφαλιάζουν με την ευχέρεια που έχουν οι χρήστες του διαδικτύου να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις.
Ο επικεφαλής της Procter & Gamble, της μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο αναφέρει ότι τα προβλήματα είναι αναπόφευκτα ωστόσο οι νέες προκλήσεις μπορούν να ωθήσουν τον κλάδο σε μια γενική αναδόμηση και διαφοροποίηση.
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ