Powered by

ΗΠΑ: Τα διαφημιστικά θα ξοδέψουν περισσότερα online

Για πρώτη φορά φέτος τα διαφημιστικά γραφεία στις ΗΠΑ αναμένεται να ξοδέψουν περισσότερα για on line διαφήμιση αντί μέσω τηλεόρασης και υπολογίζεται ότι σε παγκόσμια κλίμακα οι on line διαφημίσεις θα ξεπεράσουν τις  τηλεοπτικές το 2017, με βάση στοιχεία της μεγάλης διαφημιστικής εταιρείας Interpublic.

`Οπως αναφέρεται σε άρθρο του Economist, oι οn line διαφημίσεις προσφέρουν πλέον μεγάλο πεδίο για δόξα και δράση από τους διαφημιστές. Στις ΗΠΑ υπολογίζεται ότι περίπου 2,500 εταιρείες ασχολούνται με την on line διαφήμιση και το μάρκετινγκ.

Πάντως εκφράζονται προβληματισμοί για τη νέα μέθοδο διαφήμισης καθώς οι εταιρείες πονοκεφαλιάζουν με την ευχέρεια που έχουν οι χρήστες του διαδικτύου να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις.

Ο επικεφαλής της Procter & Gamble, της μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο αναφέρει ότι τα προβλήματα είναι αναπόφευκτα ωστόσο οι νέες προκλήσεις μπορούν να ωθήσουν τον κλάδο σε μια γενική αναδόμηση και διαφοροποίηση.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Υποβάθμισε σε Aa1 το αξιόχρεο των ΗΠΑ ο Moody’s-Οργισμένη αντίδραση από την αμερικανική προεδρία
Εμπορικό πλεόνασμα ρεκόρ για την ευρωζώνη-Άγγιξε τα €36,8 δις τον Μάρτιο
Στο 7,4% αυξήθηκε η ανεργία στη Γαλλία το πρώτο τρίμηνο του 2025
Δασμοί 30% στην Κίνα μέχρι τα τέλη του 2025-Οι εκτιμήσεις των αναλυτών
Oxford Economics: Διαχειρίσιμες προς το παρόν οι επιπτώσεις των δασμών στον εφοδιασμό της Ευρωζώνης
Σχέδιο εμπορικής συμφωνίας Ε.Ε. και ΗΠΑ-Τι αλλάζει στην πρόταση των Βρυξελλών
Βιομηχανική παραγωγή: Ισχυρή άνοδος στην Ευρώπη τον Μάρτιο, πτώση 4,6% στην Ελλάδα
Ευρωζώνη: Αύξηση 0,3% για το ΑΕΠ και την απασχόληση το α’ τρίμηνο
Εμπορική συμφωνία με μηδενικούς δασμούς προτείνει στις ΗΠΑ η Ινδία
Ξεπέρασε τις εκτιμήσεις η ανάπτυξη στη Βρετανία-Στο +0,7% το πρώτο τρίμηνο