Όταν η Αριστοτέλους συναντά τις ΑλφαΜέγα

Το νέο πρόσωπο σε διαφημιστική καμπάνια της αλυσίδας υπεραγορών ΑλφαΜέγα θα είναι η γνωστή παρουσιάστρια, Χριστιάνα Αριστοτέλους, όπως αναφέρει καλά ενημερωμένος φίλος της στήλης ο οποίος παρακολυθεί στενά το επικοινωνιακό πεδίο στο κυπριακό εμπόριο.

Ήδη διαφημιστικά σποτάκια, πιο γνωστά στον κόσμο της διαφήμισης ως teasers, παίζουν σε πολλά τηλεοπτικά κανάλια προβάλλοντας τη Χριστιάνα Αριστοτέλους σε απλές, καθημερινές στιγμές να λέει κάτι, το οποίο ωστόσο κόβεται στη μέση, προκειμένου να συμπληρωθεί με την ωρίμανση της καμπάνιας.

Ένα από τα πλέον γνωστά πρόσωπα της κυπριακής τηλεόρασης συνεργάζεται με μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες υπεραγορών της Κύπρου και το τελικό αποτέλεσμα αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον, τόσο από τον κόσμο της διαφήμισης και της επικοινωνίας όσο και από τον κόσμο του εμπορίου.

Την ίδια ώρα είναι πλέον ξεκάθαρο ότι το εμπόριο έχει θέσει σε νέα βάση την επικοινωνία των προϊόντων και του ονόματός του, αφού όλο και περισσότερες καμπάνιες επικεντρώνονται στο κτίσιμο ή την περαιτέρω ενίσχυση των brands σε αντίθεση με την πιο παλιά προσέγγιση για απλή προώθηση προϊόντων.

 

Δειτε Επισης

Η κρίση στην περιοχή μας, η συμφόρηση στα αεροδρόμια και τα οφειλόμενα εύσημα στην Hermes Airports
Πήρε βόλτα στην θάλασσα τον Μόντι ο Χριστοδουλίδης…(pics)
Το δείπνο του Σταύρου Σταύρου στον αναπληρώτη υπουργό Εξωτερικών του Ουζμπεκιστάν-Τι περιλάμβανε το... μενού
Η Ομοσπονδία Εργοδοτών και Βιομηχάνων τον Μάιο…(video)
ΑΛΜΑ στο… κενό-Πριν αλέκτορα φωνήσαι επιβεβαίωσε εαυτόν ο Οδυσσέας
Τα βαρυσήμαντα μηνύματα στην τελετή απονομής των 17ων IN Business Awards
Η έξυπνη και γεμάτη νόημα ανάρτηση της Ελληνικής για την Γιορτή της Μητέρας-«Αν η μαμά ήταν κάρτα…»
Μαξιμαλιστικές προσεγγίσεις από συντεχνίες και προς θερμό καλοκαίρι στα εργασιακά με καυτή πατάτα την ΑΤΑ
Τρικούβερτος καβγάς Κουμή-Καρούσου στα social media…Η κόντρα και η αφορμή για να διασταυρώσουν τα ξίφη τους
Παζαράκι PwC Foundation με πολλαπλασιαστικό όφελος