Renault Megane: Σύντομα στην Κύπρο η τέταρτη γενιά

Το μοντέλο Megane έκανε την πρώτη παρουσία του στη γκάμα της Renault το 1995. Μέσα σε αυτά τα είκοσι χρόνια το μοντέλο κέρδισε αναρίθμητα βραβεία και διακρίσεις παίρνοντας αλλεπάλληλες φορές και τον τίτλο του best seller της γαλλικής εταιρείας. 

«Η τέταρτη γενιά του μοντέλου διαθέτει σαφώς μεγαλύτερους χώρους αλλά και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας που στην ουσία συναντούμε στα μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας», σημειώνεται σε ανακοίνωση.

Εξάλλου, αναφέρεται ότι η τέταρτη γενιά του Megane βασίζεται στην πλατφόρμα CMF και γι’ αυτό το λόγο είναι σημαντικά μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο. «Το μήκος είναι μεγαλύτερο κατά 6,4 εκατοστά και φθάνει τώρα 4,36 μέτρα ενώ το πλάτος των 1,814 μέτρων προσφέρει τα φαρδύτερα μετατρόχια της κατηγορίας: Το μεταξόνιο έχει επίσης μεγαλώσει, σε αντίθεση με το συνολικό ύψος, δημιουργώντας τελικά ένα καθόλα αρμονικό σχήμα», προστίθεται.

«Όσον αφορά τον εξωτερικό σχεδιασμό του γαλλικού μικρομεσαίου μοντέλου, είναι προφανές ότι η Renault θέλησε να προσφέρει ένα καθόλα σύγχρονο μοντέλο χωρίς όμως να του λείπουν και τα δυναμικά στοιχεία. Με σχεδιαστικές εφαρμογές από το μικρότερο Clio μέχρι και το πρόσφατο Talisman, το νέο Megane διαθέτει κομψότερη και δυναμικότερη παρουσία», σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Παράλληλα, τονίζεται ότι ξεχωρίζει η σχεδίαση του καπό τα φωτιστικά σώματα και τα LED ημέρας όπως και η χαρακτηριστική γρίλια με το μεγάλο λογότυπο  της Renault στο κέντρο. «Οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, οι τονισμένοι θόλοι των τροχών και οι προσθήκη από χρώμιο του προσδίδουν το δυναμισμό και τα σπορ χαρακτηριστικά», συμπληρώνεται σε ανακοίνωση.

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα o κομψός προφυλακτήρας και η διακριτική αεροτομή στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ.

Η αναβάθμιση των υλικών είναι εμφανής στο εσωτερικό του νέου Megane. Σε ψηλά επίπεδα και η ποιότητα κατασκευής ενώ στο χώρο συναντάμε μια οθόνη αφής 7 έως 9 ιντσών, όπως του νέου Espace και Talisman, που αντικαθιστά την πληθώρα των κουμπιών στην κεντρική κονσόλα, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι πλεον ψηφιακός, με το στροφόμετρο να είναι τοποθετημένο στο κέντρο του πίνακα οργάνων.

Το μοντέλο παρουσιάζεται στην κυπριακή αγορά με μία γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Συγκεκριμένα, στη βάση βρίσκεται ο κινητήρας των 1.2 λίτρων TCe  απόδοσης 130 ίππων ενώ στη συνέχεια έχουμε τον 1.6 λίτρων με τους 115 ίππους. 

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων η γκάμα διαθέτει τον 1.5 λίτρων dCi απόδοσης 95 ίππων με 245 Nm ροπής και 110 ίππων με 260 Nm ροπής. Επίσης, υπάρχει ο 1.6 λίτρων dCi απόδοσης 130 ίππων με 320 Nm ροπής.  Το Megane GT θα έχει κάτω από το καπό του τον 1,6 TCe απόδοσης 205 ίππων με 260 Nm ροπής ενώ ο 1.8 Tce απόδοσης 280 ίππων θα εφοδιάζει την κορυφαία έκδοση Megane RS. Κινητήρες που συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αναλόγως έκδοσης.

Δειτε Επισης

Γύρισαν την πλάτη και στην πρόταση των εργοδοτών οι συντεχνίες-Τσιμέντο η αδιαλλαξία των εργαζομένων στο σκυρόδεμα
Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη
«Η Κυβέρνηση θα συνεχίσει να εφαρμόζει πειθαρχημένη οικονομική πολιτική-Στόχος η συνέχιση των αναβαθμίσεων»
Ικανοποίηση Μάκη Κεραυνού για την διπλή αναβάθμιση από Moody’s-«Αποτέλεσμα συνετούς πολιτικής»
Ν. Χριστοδουλίδης: Ανοίγει τον δρόμο για σημαντικές προοπτικές και πιο δυναμική ανάπτυξη η νέα αναβάθμιση(vid)
Διπλή αναβάθμιση και σε επενδυτική βαθμίδα Α από Moody's μετά από 13 χρόνια η Κύπρος-Τι αντανακλά η αξιολόγηση
Προβληματική η εναλλαξιμότητα του διοικητικού και γραμματειακού προσωπικού στο δημόσιο-Αναζητούνται λύσεις
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες