Lidl: Συστήνει την Κύπρο σε όλη την Ευρώπη

Για επεκτάσεις, ενίσχυση του δικτύου της Lidl Cyprus με τους Κύπριους προμηθευτές και προώθηση των προϊόντων τους στο εξωτερικό, για τους στόχους της να αναβαθμίσει ακόμη περισσότερο αυτά που προσφέρει στους Κύπριους καταναλωτές, αλλά και για τις δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας που ακολουθεί μίλησε αποκλειστικά στο IN Business η Βασιλική Αδαμίδου, διευθύντρια επικοινωνίας και εταιρικής υπευθυνότητας της Lidl Cyprus.

Είσοδος στην αγορά με 15 καταστήματα
Μετά από πεντέμισι χρόνια παρουσίας στο νησί η εταιρεία διαθέτει 15 καταστήματα, τα οποία μέσα στη χρονιά θα ανέλθουν σε 16. Ταυτόχρονα άμεσος στόχος της είναι να εμπλουτίσει ακόμη περισσότερο το δίκτυο Κύπριων προμηθευτών της που διαθέτουν τα προϊόντα τους στα καταστήματά Lidl, όπως αναφέρει η κ. Αδαμίδου. «Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο τη δυναμική των Κύπριων προμηθευτών όχι μόνο στην Κύπρο, αλλά και να τους δώσουμε τη δυνατότητα μέσα από τις θεματικές εβδομάδες που κάνουμε σε άλλες χώρες στο εξωτερικό και να γνωρίσουν και οι άλλες χώρες τα κυπριακά προϊόντα» αναφέρει η κ. Αδαμίδου. Για παράδειγμα το χαλλούμι ήδη βρίσκεται σε πολλά από τα καταστήματά μας στο εξωτερικό και μάλιστα στη μόνιμη γκάμα προϊόντων. Τον δρόμο αυτό μπορούν να ακολουθήσουν κι άλλα προϊόντα.

Στο επόμενο διάστημα η Lidl θα συνεχίσει να υπηρετεί το σλόγκαν της Quality For Less και να προσφέρει ποιοτικά προϊόντα σε προσιτές τιμές εξελίσσοντας για το για ακόμη πιο ποιοτική ζωή των καταναλωτών με κύριο όχημα μεταξύ άλλων και τη Lidl Food Academy που αποτελεί από το κύριο όχημα δημοσίων σχέσεων της εταιρείας στην Κύπρο, όπως ανέφερε.  

Πρόσθετα η εταιρεία θα συνεχίσει τις δράσεις της εταιρικής υπευθυνότητας με δράσεις που δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στα παιδιά και άλλες ευπαθείς ομάδες.

Απώτερος στόχος της Lidl είναι ως μια υπεύθυνη εταιρεία να υιοθετεί πρακτικές που όχι μόνο είναι επωφελείς για την ίδια, αλλά και ευρύτερα για την κοινωνία στην οποία επιχειρεί, όπως σημειώνει.

 

Δειτε Επισης

Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές
Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Hadjikyriakos & Sons: Φέρνει σε αποκλειστική διάθεση τα καινοτόμα συστήματα κουζίνας BORA στην Κύπρο
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
Πώλησε και τα πολυκαταστήματα ERA η Ermes-Στην Gencom που αναλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις έναντι του τυπικού ποσού του €1,00
15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της